♥2

213 10 10
                                    

Batı: Öncelikle teşekkür ederim müzik zevkimi övdüğün için.

Diğer konuya gelirsek, birilerinin özel hayatına izinsiz müdahale etmen hoş değil. Bunun farkındasın fakat yine de sinirlenmedim desem yalan olur.

Telefon numaramı nasıl buldun? Gerçekten merak içerisindeyim.

Nil: İnanamıyorum cevap verdin. Aradan 3 gün geçince hiç cevap vermeyeceksin sandım.

Üzgünüm sinirlendirdiğim için. Bazı zamanlar kendimi tutamıyorum işte.

Telefon numarana gelecek olursam, yazılım okudum. Herhalde bu yeterli olur anlaman için.

Batı: Uuu çok havalı. Güzel bölüm bitirmişsin.

Peki... Kimsin sen?

Nil: Çok aptalım kendimi tanıtmayı unuttum.

Ben Nil Rotenberg. 23 yaşındayım. Fazla sosyal bir insan değilimdir. Bu yüzden ne söyleyeceğimi bilmiyorum.

Batı: Yabancı mısın?

Nil: Babam Rus, annem Türk. Uzun bir süre Türkiye'de yaşadık ama babamın işleri yüzünden Rusya'ya dönmek zorunda kaldık.

Yine de Türkiye'yi daha çok seviyorum. Elimde olsa oraya taşınırım.

Batı: Vay be. Baya hareketli bir hayatın varmış. Şanslısın.

Sen belki araştırmışsındır ama ben de kendimi tanıtayım. Batıkan Toprakçı. 25 yaşındayım. Antalya'da yaşıyorum. Belki tatilde gelirsiniz, burada çok Rus oluyor o zamanlar.

Ekonomi bölümünü bitirdim. Sporla ve sanatla ilgileniyorum. Taliplerimi bekliyorum.

Nil: lol

Çok tatlısın.

Bu arada seni araştırmadım yalnızca telefon numaranı buldum -ki bu da doğru değil- seni, senden tanımak istiyorum.

Tabii sen de istersen?

Batı: Neden olmasın.

Yalnız benim işim var. Sana gece yazarım olur mu?

Nil: Olur tabii.

Kolay gelsin o zaman sana.

Batı: Teşekkür ederim. Görüşürüz.

Nil: Görüşürüz.

-görüldü-

what is love?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin