Ik nam afscheid van Kyara en vertrok naar huis. Ik stapte naar de auto en reed naar huis. Eenmaal thuis aangekomen trok ik mijn pyjama aan en poetste mijn tanden. Mijn ouders lagen al te slapen want het was ook gewoon bijna middernacht! Ik liep mijn kamer binnen en viel al snel in slaap. Ik lag te snurken en oppeens hoorde ik iets... Iemand was in mijn kamer ik wist het zeker! Ik keek in mijn kamer en ik zag hem! De jongen waar ik gisteren tegen ben gebotst van school. WAT DOET HIJ IN MIJN KAMER!? Ik gilde omdat ik in paniek was. Wat moest ik doen. Omdat ik SUPER HARDE PANIEK was gooide ik een boek naar zijn hoofd. Hij ontweek het met gemak en legde zijn hand op mijn mond. Ik spartelde in het rond als een vis op het droge en probeerde te gillen maar het lukte niet. Omdat zijn hand in de weg zat. Nu ga je het niet geloven maar omdat ik zo in paniek was viel ik flauw. Het enige dat ik hoorde was mijn raam die open ging en een harde knal... Ik wist 2 dingen •1 ik werd ontvoerd.
•2 deze gast was speciaal!
Ik werd wakker in een kamer zonder ramen en 1 deuropening zonder deur. Het zag er allemaal behoorlijk slordig uit maar het meest opvallende was de jongen. Hij stond met zijn rug naar hier. Ik zat vastgebonden aan een stoel. Ik had ergens gezien hoe je los kon komen dus ik deed exact hetzelfde als het filmpje illustreerde en oppeens stond hij naast me. Ik schrok me dood! "Zo ga je niet loskomen hoor", zei hij met een vuile grijns op zijn gezicht. Ik had zin om die grijns van zijn gezicht te slaan maar dat ging niet want ik zat nog steeds vastgebonden! "Waarom heb je mij ontvoert?!" vroeg ik. "Dat gaat je niks aan", antwoorde hij bits en zo liet hij zijn andere kant zien. Voor het eerst kreeg ik zijn gezicht goed te zien. Hij had groene ogen en blonde krulletjes. "Wacht even... Ik ben jou al tegen gekomen", dacht ik luidop. Hij keek me aan en liep de kamer uit. "Hey! Je laat me toch niet achter!" riep ik. Kom op serieus word ik gekinapped door een knappe gast en dan laat hij me achter! WAAW! Ik vond hem lang niet meer zo leuk als een paar dagen geleden! Nu had ik wel tijd om de kamer beter te bekijken. Ik keek en zag een mes op tafel YES ik kon ontsnappen! Ik sprong met mijn stoel zo steeds dichter naar de tafel. Ik nam het mes met mijn vastgebonden handen en maakt mijn ene hand los. Tjakka! Dat was los nu was het zeer makelijk om me los te maken dus ik maakte mijn andere hand los en mijn benen! Ik bestudeerde de kamer en ik zag een kleine opening. Dit was mijn kans ik propte mezelf door de gleuf mijn broek scheurde, maar dat maakte niet uit ik moest gewoon weg van die creep en deze creepy plaats! Ik ging door tot ik er eindelijk uit was. En toen schrok ik me weeral bijna dood. HIJ STOND ER! Hoe wist hij dit!? Hoe kwam hij hier zo snel!? Ik keek hem verbaasd aan en hij grijnsde. Ik keek de kamer in en zag 2 bedden. Hij zei dat dit onze slaapplaats was. Ik keek verder rond en zag een lampje met een wolfje erop. Ik zag een keukentje met een frigootje en een fornuisje. Ik ging op bed zitten en ik vroeg waarom hij mij had meegenomen terwijl hij evengoed mijn zus kon meenemen. Hij negeerde me kompleet en ging liggen. Dit was mijn kans! Ik kon weglopen of hem bewusteloos slaan en weglopen... Wat ging het worden?
Hij keek me vragend aan. Ik vroeg hem om te herhalen. "heb je honger?" vroeg hij. "een beetje", antwoorde ik. Hij liep naar het keukentje en zei dat hij even weg moest. Behoorlijk raar allemaal hoor! Ik word ontvoerd en dan laat hij mij Bijna ontsnappen en gaat hij weg!? Ik snapte er niets van. Maar jah dag is gewoon in mijn voordeel want dan kon ik weggaan en hem laten oppakken door de politie en here we Come FREEDOM! Hij had de bunker of wat het ook was verlaten en ik zocht naar de uitgang. Ik kon natuurlijk niet dezelfde uitgang als hem gebruiken want dat zou hij
Verwachten... Ik keek de kamer rond en vond een open plek. Daar zag ik de uitgang! Ik wou net de bunker verlaten maar iets hield me tegen waren het de titels in mijn buik of was het mijn hoofd die zei dat ik hier moest blijven om aardig te doen of was het mijn hart die een gat in de lucht sprong? Oppeens kwam hij binnen. Hij zei mijn naam.... Meerdere keren ik antwoorde niet. Oppeens hoorde ik gegrom. Het klonk als een wolf... Omg het was die wolf die ik in de tuin van Kyara had gehoord ik wist het bijna zeker! Ik zag Jake. Zijn hoofd was normaal maar zijn armen werden harig. Ik keek in zijn ogen, zijn boze ogen. Ik werd bang en liep naar achter tot ik tegen een muur stond. Ik zat klem! Hij kwam steeds dichter en dichter. En toen kreeg ik het meest idiootste idee ooit. Maar mijn hart vertelde het me! Ik ging hem kussen! Het klinkt waarschijnlijk echt idioot -dat is het ook- maar ik had geen keus.
Wat had ik te verliezen? Jake stond nu naast mij klaar om helemaal te transformeren en me te bijten. Ik greep mijn kans en drukte een kus op zijn lippen. En oppeens zag ik weer de lieve Jake die me een slaapplek gaf en eten voor me ging halen! Onze hoofden kwamen nog dichter tot onze lippen elkaar vonden...Hopelijk vind je dit deel leuk zo ja vergeet dan niet te stemmen :) en als je het nog niet wist ik en Lola schrijven om de beurt een hoofdstuk. Volg ook mij account
@Lolly123bla en mijn bffs account @not_my_13.
JE LEEST
Verboden liefde
WerewolfEmelie is een dood gewoon meisje , met doodgewone ouders en vrienden , maar wat als ze op een dag word ontvoerd ? Door een jongen . Niet zo maar een jongen ! Een weerwolf ... in dit verhaal lees je hoe haar doodgewoon leven verandert in een spannend...