Alfa Emilie

31 3 0
                                    

Ik werd wakker op een zilveren stoel. Wat deed ik in godsnaam op een zilveren stoel?! Ik wist wel dat wolven niet tegen zilver konden... Ik zat vast met mijn handen en benen en er zat een doek in mijn mond. Ik vond het toch toffer toen Jake mij ontvoerde hoor! De man kwam binnen. Hij had een baard en had bijna grijs haar... Ik herkende hem van ergens. Ik was LETTERLIJK ontvoerd terwijl ik al ontvoerd was! Zou deze man ook een wolf zijn? De man begon te praten: «Dag Emilie. We hebben elkaar al lang niet meer gezien!« wie was hij en wat wou hij van me? En hoe kende hij mijn naam? «Je bent speciaal Emilie« ging hij verder «Ik zal je het even uitleggen... Jij bent speciaal als wolf. Als jij gebeten word ben je meteen Alfa! Dat komt weinig voor! Dus... Ik ga je bijten en vermoorden zodat ik Alfa kan zijn en je moeder laten tonen wie de baas is!« wie was hij? Wat had hij met mijn mama te maken? Hoezo word ik meteen Alfa? «Oh ja!« voegde de man eraan toe «Ik ben je vader... « WAT!? HIJ WAS MIJN WAT!? MIJN VADER!?Mijn vader kwam dichter en dichter ik sloot mijn ogen omdat ik bang was. Ik deed mijn ogen open en zag een wolf... Geen vader of Jake nee een wolf... De wolf kwam dichter en dichter... Hij ging dicht tegen mijn nek en toen voelde ik de pijn... Zo'n harde pijn. Ik gilde omdat het gewoon pijn deed! Ik werd Gebeten! Ik voelde het bloed van mijn nek lopen. Ik voelde woede in me op komen ik werd anders. Aaaaaah !!! Mijn hele lichaam begon te branden! Dat kwam natuurlijk door het zilver van de stoel. Ik gilde maar ik hoorde geen gil maar een grom. OMG ik was een wolf! Ik begon te grommen omdat ik zeer kwaad was. Ik keek naar beneden en WOW mijn benen waren zo raar!? Ik had zeer harige benen! En poten. Ik vroeg me af hoe ik nog steeds op die stoel kon zitten? Waarschijnlijk zag het er zo onnozel uit! De wolf veranderde terug naar mijn vader en hij liep naar de tafel. Hij nam een mes en kwam naar me toe. Hij hefde het mes omhoog en begon te huilen ik was in paniek OKÉ! MAAR ! TOEN ! Toen kwam er iemand binnen die ik niet verwacht had! JAKE!!! «JAKE!« riep ik zo luid ik kon. De tranen liepen over mijn wangen. Het deed zoveel pijn! Ik had nog nooit dit gevoel gehad. Het leek alsof ik in lava werd gedompelt! Mijn vader liep recht op hem af en toe hij liep transformeerde hij als wolf. Jake keek me bezorgt aan en transformeerde ook. OMG er kwamen nog 2 wolven bij! SH*T! JAKE GING VERLIEZEN! Neeeeee ! Ik probeerde me los te rukken van die brandende stoel... Ik bleef maar trekken tot ik loskam! Yes! Ik draaide rondjes om te transformeren. Het lukte niet! Hoe deed ik dit?! Ik sprong op en neer maar er gebeurde niets! Er kwam een wolf op me af rennen en ik rende zo snel ik kon en toen had ik het door in was ook een wolf ik liep naar de wolf die Jake aan het aanvallen was. En beet hem in zijn zij. Jake knikte het zag er best wel grappig uit een wolven en een wolf die knikte... OMG HOE KAN IK HIERAAN DENKEN TIJDENS EN GEVECHT! Ik werd aangevallen Jake kon me nog net redden! Ik keek in de ogen van mijn vader en zag de woede er vanuit spatten. Zonder dat ik het wist was ik terug in een mens verandert. Jake gromde. Ik verstond hem niet dus negeerde hem... Wat ik niet had moeten doen want toen werd ik gebeten in mijn rug... Ik viel op de grond en zag niets meer. Ik had pijn overal...

Verboden liefde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu