Emilie pov

Alek?

"Waarom volg je ons" vroeg Jake. Alek antwoorde niet dus herhaalde Jake: "ik herhaal: waarom volg je ons?" Deze keer zei hij het kwaad en kill. Alek keek van mij naar Jake. "Euh... Ik moest naar de directeur dus kwam ik vragen waar dat was...", zei Alek. Jake en ik geloofden er natuurlijk niks van. "oke we zullen gezellig meegaan",zei Jake. "stalker" siste ik.

Samen liepen we naar de directeur en ik en Jake liep zogenaamd weg maar werkelijk stonden we nog te kijken. We wisten natuurlijk dat hij ons zat te achtervolgen maar we wouden hem in de problemen brengen. Payback noemt men dat.

Alek keek ons na en liep dan weg. Ik kwam snel tevoorschijn en riep:"awel je ging toch naar de directeur?!" Hij schrok en liep zo snel hij kon weg. Ik en Jake achtervolgen hem maar hij is te snel en geraakt eerder in zijn kamer.

Oppeens schrik ik van de speaker die zegt: "willen Jake en Emilie komen naar de uitgang zodat we kunnen vertrekken?" shit de wandeling! Ik richtte een, blik op Jake en we haasten ons naar onzo kamer.

Een maal aangekomen nam ik snel een rugzak en nam ik extra kleren+schoenen -dat hadden ze gevraagt om mee te nemen idk waarom het was een verassing zeiden ze-, voor mij nam ik gwn een houdie en jeans en voor Jake nam ik dezelfde houdie en jeans -zo weet iedereen van ons :P- Ik nam nog sokken mee en ik propte het in de rugzak. Ik en Jake liepen snel naar de uitgang en sloten bij de groep aan.

"Zo zo jullie zijn laat had jullie al geheimzinnige plannen misschien?", zei een vriend van Jake. Jake gaf hem een vriendschappelijke stomp en focuste zich op de leerkracht. "Oké ! Iedereen luister!" begon ze luid "iedereen vormt groepjes van twee. Jullie komen een kaart trekken waar challanges opstaan zoals bv. De grond niet mogen aanraken met behulp van de voorwerpen die anderen je geven"

Ik ging (natuurlijk) met Jake. We liepen naar de mevrouw en trokken een kaartje. Jake las voor: "handen moeten de hele tijd aan elkaar hangen met handboeien" oh nee! Jake keek me grijnzend aan. We namen handboeien en hingen ons aan elkaar. Hij stak de sleutels in zijn zak.

De mevrouw had net een super lange uitleg gedaan. We gingen eigenlijk een parkour doen op een moeras. We begonnen met paaltjes die in de grond staken. Ik ging op het eerste paaltje staan en glee al bijna uit. "Pas op Jake het is glad", zei ik. Jake en ik hadden het moeilijk vanwege onze handen. Ik ben wel blij dat we niet zo'n saaie hebben getrokken zoals neem 5 bakstenen mee tot het einde want dan zouden we zwaar verliezen.

Jake ging op het eerste paaltje staan en duh! Hij glee uit. Omdat we natuurlijk an elkaar hingen vlogen we allebei in het water. Ik de temperatuur om me heen kouder worden. Jake en ik zwemden terug en ik ging weer op het paaltje staan en ik ging door naar het tweede paaltje. Jake sprong op het eerste paaltje, glee bijna uit maar kon zich nog redden. Ik ging door tot we aan het volgende opstakel waren...

Hey hey! Liedjes die ik jullie zeker aanraad zijn liedjes in de eerste Playlist als je zoekt 'the score al songs lyrics' zijn echt toffe liedje tijdens huiswerk, douche of gwn relax. Warning! Gebruik het niet als wekker of je schrikt je dood...

Ik een Lola hebben een belofte gedaan dat als we 1K lezers hebben ik haar op een broodje trakteer (Lola niet betalen) en als we 1.5K lezers hebben trakteert Lola mij op een broodje (Lolly niet betalen)

Vergeet niet te stemmen :) en volg zeker deze accounts
Lola  not_my_13
Lolly Lolly123bla

Verboden liefde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu