We zitte aan de ontbijttafel ons ontbijt op te eten , "straks vertrekken we naar Spanje". zeg ik enthousiast tegen jake .
Hij glimlacht .We zijn op school aangekomen met onze koffers .
" heb je niet te veel meegenomen ?" Vraagt jake lachend .
Ik kijk naar mijn koffer ik bedoel 2 koffers en antwoord dan :"nee,kheb me zelf nog in gehouden "
We beginnen allebei te lachen .
De vijfde en zesde jaars moesten zich in de sporthal verzamelen .
Dus we lopen naar de sporthal ,eenmaal aangekomen zien we dat bijna iedereen er al is .we gaan elk bij onze klas staan en wachten tot dat de docenten ons allemaal hebben geteld om te zien of we compleet zijn .
Er is een grote «bruhahaha» te horen in het lokaal . Tot dat een leerkracht roept : "stilte "
Iedereen is meteen stil .
De leerkracht die net heeft geroepen begint met zijn uitleg ...:" we gaan zo meteen vertrekken ,maar eerst ga ik een paar dingen duidelijker maken .we gaan eerst met de bus naar de luchthaven dat gaat een rit van ongeveer 2 uurtjes zijn , eenmaal wanneer we in de luchthaven gaan zijn .nemen we het vliegtuig van 16 uur . De rit gaat 3 uurtjes duren dus wanneer we in Spanje aangekomen gaan zijn gaat het al 19 uur zijn , dus dan gaan we direct eten en dan gaat iedereen naar zijn eigen kamer om zich op te frissen en te gaan slapen . "Na zijn uitleg stapt iedereen naar de bus .
Jake loopt helemaal vanachter in de bus dus ik volg hem .
We zijn een beetje afgelegen van de andere plekken. Lekker rustig denk ik inmezelf.
"Gaan we een film kijke ? "Vraag jake mij .
Ik knik goedkeurend .
We kijken de film : "the maze runner "
Echt een toffe film !
De film duurde 2 uur net als de rit .
"We zijn aangekomen "Horen wij een leerkracht zeggen . We staan allebei op en lopen naar de uitgang van de bus .We zijn in de luchthaven .Ik zie jake naar een klein winkeltje lopen .
Een beetje later komt hij af met drie zakken snoep . Ik begin te lachen ." Is dat niet een beetje veel?"
" Het is nooit te veel " zegt hij lachend .We zitten in het vliegtuig snoep te eten . We kijken een film maar de film is zo saai dat ik in slaap val ...
***
Ik word wakker geschud door jake .
"We zijn aangekomen " zegt jake .
Met een slaperige kop loop ik naar de uitgang van het vliegtuig .
Ik zie jake langst mijn ooghoek lachen .
Sowieso door die slaperige kop van mij .
Ik kijk rond mij en zie dat we voor een groot hotel staan . Het is hier warm !
We lopen allemaal het hotel binnen .
Vanuit de buitenkant Zag het er al kei groot uit maar de binnenkant is nog groter !
Met een grote glimlach op mijn gezicht kijk ik rond mij ..."WoW "zegt jake .
Ik lach door de manier dat hij het gezegd heeft .We zitten in de eetzaal van het hotel ,er is een kei groot buffet met alles wat je maar kan opnoemen .
Ik schep een paar dingen op mijn bord zoals :een steak ,groenten ,..
Ik zit aan een tafel met jake en zijn vrienden en natuurlijk ook mijn nieuwe vriendin :"Stephanie "
We zitten allemaal te kletsen over wat we gaan doen in onze vrije tijd .
Na het eten gaan we elk naar onze kamer .
We zitten al bijna een uur te zoeken naar onze kamer maar we vinden hem niet .
"Waarom gaan we niet gewoon naar de receptie van het hotel ?"vraag ik geïrriteerd aan jake .
Hij antwoord niet dus wil ik het een beetje luider zeggen maar op dat moment roept hij blij :"ik heb het gevonden ,hier is het ."
Ik zucht en loop naar hem toe .eindelijk!
Eenmaal in de kamer kijk ik rond dit is echt prachtig ! Ik wist niet dat deze school zo een groot budget heeft !
Wij hebben een mooi uitzicht op de zee .
"Ik ga douche" zeg ik tegen jake .
Hij knikt . Ik loop naar de douche met mijn pyjama .
De warme stralen doen mij goed !
Ik doe mijn pyjama aan en loop uit de badkamer.Jake is ook een douche aan het nemen , ik verveel me dus ik besluit om het hotel een beetje te bezoeken ... hopend dat ik niet verdwaal .
Ik loop in de gangen tot dat ik een hard geluid hoor . Het komt van de kamer die zich naast mij bevind. .
Ik loop naar de kamer toe en vraag of alles goed gaat .
Ik krijg geen antwoord dus vraag ik het nog eens . Weer geen antwoord.
Ik probeer de klink open te doen maar hij is op slot . Ik beslis om mijn krachten te gebruiken en forceer de klink . Ik ben binnen en zie een meisje bewusteloos op de grond er loopt bloed uit haar hoofd . Zou ze ...?
Ik zie dat het raam wijd open staat degene die dat heeft gedaan si sowieso via het raam gevlucht . Snel neem ik mijn telefoon uit mijn broekzak om de 112 te bellen .
Mijn handen bibberen ...
Wie zou dat gedaan hebben ? En wrm ?
Voor dat ik kan bellen komt er iemand de kamer binnen gestormd ....Heyy mensee ,Eindelijk nieuw hoofdstuk sorry voor het wachten !
Vergeet zeker niet deze account te volgen :))
Lolly123bla
not_my_13
JE LEEST
Verboden liefde
WerewolfEmelie is een dood gewoon meisje , met doodgewone ouders en vrienden , maar wat als ze op een dag word ontvoerd ? Door een jongen . Niet zo maar een jongen ! Een weerwolf ... in dit verhaal lees je hoe haar doodgewoon leven verandert in een spannend...