Wattt??

10 2 0
                                    

JAKE POV :

Ik doe mijn jas aan en wil net de deur van het hotel openen om dat irritant kind op te zoeken en haar lesje leren das niet de eerste keer dat ze mij zo iets fixt ! Ze had bijna ons koppel verwoest tussen mij en emilie door een foto te bewerken .
Emilie neemt mijn arm vast en zegt :
« Wat ga je doen ? «
« ik ga dat irritant kind opzoeken om haar lesje te leren . »
Ik had verwacht dat ze ging zeggen : doe niet zo kinderachtig,of nee laat gewoon ...
Maar in de plaats zegt ze dit : « ik kom mee ! » ik moest er stiekem om lachen ook al ben ik op dit moment boos heel boos zelfs .

We lopen door de gangen op zoek naar de kamer van Dat irritant mens .
We weten haar kamer nummer niet dus gebruiken we onze wolvenkrachten om haar geur te bespeuren .
"Hier is het denk ik " zeg ik fluisterend zodat de andere mensen in hun kamer niks kunnen horen . We moeten toch discreet blijven !
Ik doe niet eens de moeite om te kloppen , ik ga gewoon naar binnen .
Eenmaal binnen kijken we rond ofdat ze in haar kamer is .
Ik zie dat ze op haar bed ligt te scrollen op haar gsm .
Wanneer ze ziet dat we er zijn kijk ze ons scheef aan . .. ik had een andere reactie verwacht maar oké dan ...
« wat doen jullie überhaupt in mijn kamer ? Hebben jullie niks beters te doen in jullie saaie leven ? »
Waarom doet ze alsof ze van niks weet ? Denk ik inmezelf.
«  waarom heb je ons gefilmd?? Ken je überhaupt privacy ? » hoor ik emillie opeens zeggen .
Stéphanie kijkt ons raar aan .
« Over wat hebben jullie het ? « 
Vraagt ze .
Ik en emilie kijken elkaar verbaasd aan .
Ik kan horen dat haar hart slacht normaal slaagt wat dus betekent dat ze niet liegt . ( dat is iets dat weerwolven kunnen door hun weerwolven krachten .)
Aan emilie haar blik te zien kan ik zien dat ze het ook door heeft .
Ik trek emilie de kamer weer uit.
Stéphanie blijft verbaasd achter in haar kamer .
« als Stephanie het niet is ,wie is het dan wel ?? » vraagt emilie .
« Dat weet ik niet «  beantwoord ik haar vraag .
We stappen weer door de gangen naar onze kamer .
Maar om de hoek zien we iemand die ons aan het bespioneren is . Hij heeft door dat we hem hebben opgemerkt ,ik zie dat hij snel weer weg loopt . Wie zou dat zijn ?
Snel lopen ik en emilie hem achterna . Hij is vrij snel ,maar wij zijn natuurlijk sneller .
Ik haal hem in en trek aan zijn arm zodat hij blijft staan .
Het is iemand met een rode kap op.
Emilie trekt de kap van zijn hoofd ...

not_my_13
Lolly123bla

Verboden liefde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu