Een man met bivakmuts kijkt me aan. Euh... Gaat hij mij vermoorden? Help! Hij komt steeds dichterbij elke stap die ik naar achter zet zet hij naar voor. Tot ik tegen de muur sta. "HELP !" riep ik zo luid ik kon. Hij richt zijn pistool op mij! Allemaal gedachtes gaan door me heen. Ik wil niet dood!!! Oef! Jake komt de kamer binnen gestormt en grijpt de man vast. Ik loop naar de gang om hulp te halen maar er is niemand. Mijn telefoon blijft maar zeggen: even geduld... Even geduld... Tot ik een stem hoor zeggen: "Hallo met 112 waarmee kan ik u helpen?" Ik begin meteen door te ratelen: "MEVROUW HELP! ER IS EEN MEISJE VERMOORD EN MIJN VRIENDJE ZIT TE VECHTEN MET DE MOORDENAAR!" "Waar begint u zich?" Vroeg de mevrouw vriendelijk. "euh... In een hotel kamer 354 op de lange steenstraat 45" zeg ik snel.
"We sturen een politie en een ziekenwagen!" zegt de mevrouw. Ik sta te schreeuwen op de gang: "HEEEEEEEEELP!" tot er een Leerkracht komt met een hele stoet aan leerlingen. De leerkracht haalt de jongens uit elkaar. Ik wil naar Jake gaan om hem te knuffelen maar blijkbaar heeft een ander meisje dat ook in haar gedachten. Het meisje vliegt op jake en omhelst hem. Jake accepteert de omhelzing. Niet dat ik jaloers ben hoor! OKÉ JA ! IK BÉN JALOERS ! Zwaar geïrriteerd loop ik naar onze kamer. Ik zie de idioot -nieuwe bijnaam voor het meisje- flirten met Jake!EXCUSEER!
HIJ IS BEZET !!!Ik loop op hen af en knuffel Jake. Ik gooi vernietigend blik naar de idioot en ze kijkt me geschokt en boos aan. Ik kus Jake om haar te pesten en om duidelijk te maken dat hij van mij is! :P Hand-in-hand lopen we naar onze kamer. Ik verzorg Jake zijn wonde en geef er een kusje op
-wetenschappelijk bewezen werkt echt! (bij kinderen van 3)- "Ik ben bang", fluister ik. "Dat hoeft niet. ik ben hier om je te beschermen" zegt Jake slijmerig. Ik zag nog net de idioot zwaar geïrriteerd en duidelijk jaloers weglopen. Wat wil die meid?*Avond*
De idioot kwam 's avonds naar me toe en zei: "We zullen eerlijk vechten voor Jake"
WAT!?
Hoor ik dit goed?? Voor ik het wist had ik "deal" gezegt en schudden we elkaar de hand. "Wie aan het einde van de reis hier aan Spanje Jake zijn hart heeft verovert wint!" zegt de idioot nog snel. Ik word helemaal rood en wit tegelijk. Kan dat wel?
Zou ik Jake het vertellen? Best niet he! Pfffffff... Waarom is het altijd dat mijn leven leuk word en dan komt er één idioot die het verpest!Hey hey hey! Vergeet niet te stemmen :) en volg zeker deze accounts:
Lola: not_my_13
Lolly: Lolly123bla
Veel plezier met het volgende hoofdstuk van Lola!
JE LEEST
Verboden liefde
WerewolfEmelie is een dood gewoon meisje , met doodgewone ouders en vrienden , maar wat als ze op een dag word ontvoerd ? Door een jongen . Niet zo maar een jongen ! Een weerwolf ... in dit verhaal lees je hoe haar doodgewoon leven verandert in een spannend...