Verbaasd kijk ik naar de persoon , die nu al ver weg is . Uiteindelijk kom ik weer tot de realiteit .
ik ben in de gangen op weg naar mijn kamer . terwijl spoken er duizenden vragen door mijn hoofd heen . Was het wel een « hij « ?
Want de stem leek meer een meisjes stem .
Of mischien is het gewoon een man met een meisjes stem . ik sta voor de deur van mijn hotelkamer ik ga naar binnen . Ik kijk rond mij maar zie nergens jake . Maar hart begint sneller te kloppen . Waar is hij ?! zo die ene van daarstraks daar iets mee te maken hebben ? Jake laat mij altijd iets weten als hij vertrekt ook al is het gewoon de winkel of jah gewoon iets debiels . ik was juist van plan om de deur weer open te doen zodat ik hem kan zoeken . Maar opeens ik zie jake op de balkon .
Ik laat een diepe zucht horen . De stress verdwijnt . Ik heb weeral voor niks gestrest . Wat ben ik dom !
Uiteindelijk ga ik naar jake . Ik stap zo voorzichtig mogelijk . Hopend dat hij mij niet hoort .
uiteindelijk ben ik nog een paar centimeter van hem . Ik hou mijn arm klaar om op zijn schouder te plaatsen zodat ik hem kan laten schrikken . Maar jake had mij door . Hij neem mijn arm vast met zijn hand en draait zich om . Hij neemt ook mijn ander hand vast en houd ze een beetje boven mijn hoofd . hij komt dichter met zijn hoofd . Zijn lippen gaan naar mijn oor . Hij fluistert : " ben je misschien vergeten dat ik een weerwolf ben . En dat ik alles 10x beter kan horen dan een normale mens ? "
Zegt jake met een grote grijns op zijn gezicht . Die grijns dat hij altijd heeft .
Ik rol overdreven met mijn ogen maar kan een kleine glimlach niet ontsnappen.
"Hoe zou ik dat überhaupt kunnen vergeten ?" Zeg ik ook met een grijns .
hij komt dichter met zijn hoofd tegen de mijne . Onze lippen zijn maar een paar centimeter van elkaar . Uiteindelijk drukt hij zijn lippen op de mijne.
Vlinders fladderen in mijn onder buik .
soms vergeet ik hoe veel geluk ik heb om hem te hebben !
Onze lippen laten elkaar los . We nemen weer een beetje afstand . Jake neemt zachtjes mijn arm vast en trekt me mee naar het uiteinde van de balkon . Hij zet zijn schouders op het muurtje die er voor zorgt dat we niet van de balkon kunnen vallen . " dit is onze laatste officiële dag hier , ik denk dat ik het hier echt ga missen ..." verbreekt jake de stilte . Ik was helemaal vergeten dat het de laatste dag is hier . Morgen vertrekken we om 8 uur . ik zou hier eeuwig willen blijven .
"Ik ga het hier ook missen ..." zeg ik na een tijdje . We kijken allebei naar het mooie uitzicht vanaf de balkon . " zonsondergang " .
Op zo een momenten heb ik geen zin om na te denken over dingen die mij irriteren . Ik wil gewoon ontspannen en al mijn problemen vergeten . Profiteren van dit moment .
Ik voel een greep rond mijn hand . Ik kijk er naar en zie dat jake hem vast heeft . Ik knijp er zachtjes in en glimlach naar hem . Hij heeft zijn ogen gericht op de zonsondergang maar ik weet zeker dat hij het heeft gezien . Die glimlach .We zitten al 20 minuutjes op het balkon .
uiteindelijk hebben we besloten om te gaan slapen . Het is koud geworden buiten en de zonsondergang was gedaan . Dus het was er helemaal donker .We liggen nu in bed naast elkaar . Ik draai mij naar het midden toe zodat ik hem kan aankijken .
"Dit is ook onze laatste nacht hier " fluister ik zachtjes maar luid genoeg zodat hij het kan horen . Hij doet langzaam zijn ogen open en fluistert terug . : "aan alles komt spijtig genoeg een einde ."
"Behalve aan onze relatie ." Fluister ik nog snel voordat ik in slaap val ...————————————————————————
EiNdElIjK NiEuW HoOfDsTuK !!
SoRrY DaT HeT Zo LaNg DuUrDE !
ik hoop voor de mensen die examens hadden dat die er door zijn !
en natuurlijk fijne vakantie :)) ☀️☀️
Groetjes Lola
JE LEEST
Verboden liefde
WerewolfEmelie is een dood gewoon meisje , met doodgewone ouders en vrienden , maar wat als ze op een dag word ontvoerd ? Door een jongen . Niet zo maar een jongen ! Een weerwolf ... in dit verhaal lees je hoe haar doodgewoon leven verandert in een spannend...