School

14 3 0
                                    

De gast voor mij keek mij geschrokken aan .dit had hij sowieso niet verwacht ...
Jake komt naast mij staan en trekt mij mee .
We zijn in een afgelegen gang .
«  waarom heb je hem geslagen ? » vraagt jake verbaasd .
«  hij heeft het zelf gezocht «  zeg ik droog .

Ik zie een kleine grijns op zijn gezicht .
«  dit had ik niet verwacht van zo een lief meisje als jij «  zegt hij met nog een grotere grijns .
Voor ik iets terug kan zeggen gaat de bel .
Ik heb nu wiskunde ...SAAi!!
Ik geef jake een afscheidskus en ik loop naar het klaslokaal .
Voor ik binnen ben voel ik mijn gsm trillen ...
Ik neem mijn gsm uit mijn broekzak en kijk naar mijn schermpje.
Het is van jake : » ik mis je nu al 😘»
Wat is hij toch schattig denk ik in mezelf .
Snel typ ik iets terug « ik jou ook ❤️»
Ik wil mijn gsm terug in mijn broekzak stoppen maar ik krijg een berichtje van iemand anders .
Het is van kyara !
Het is al een tijdje dat ik haar niet meer heb gezien of tegen haar heb gesproken .
Ik klik op het bericht en kom al snel terecht op onze chat . Ik zie dat ik 40 gemiste berichten heb en bijna 50 gemiste oproepen .
Omgg ik was vergeten om iets van mij te laten weten ! Maar dat komt door de gebeurtenissen van de afgelopen dagen  ik bedoel maanden !
door dat was ik haar compleet vergeten .
Een schuldgevoel borrelt zich in mijn buik .
Snel typ ik iets terug : " omgg sorry kyara maar er was iets gebeurt waardoor ik even niet mijn gsm had ,het spijt me !! Kunnen we anders eens afspreken ?? "
Al snel krijg ik een berichtje terug van haar :
" eindelijk antwoord je ! Ik maakte mij zorgen ! Ik heb gevraagd aan je moeder waar je was enzo ... spreken we na school af in het parkje waar we altijd afspreekte ? "
Ik stuur haar terug :"isgoedd ❤️ "
Ik ga straks een excuus moeten vinden . Ik kan toch moeilijk zeggen dat ik een weerwolf ben ? Ik ben al lang blij dat ze niet boos is op mij omdat ik haar bijna 2 maanden heb genegeerd ...ook al was het niet echt mijn fout .
Ik ben namelijk gekidnapt geweest !

Ik loop snel het klaslokaal binnen voor ik te laat ben .
Ik ga ergens achteraan zitten naast een meisje met ros haar . Dat was de enigste plek die nog vrij was .
De meneer die voor aan in de klas staat begint met praten :" voor dat ik begin met de les moet ik jullie iets aankondigen ... we vertrekken binnen 2 dagen namelijk op schoolreis naar Spanje ! "
iedereen begint opeens door elkaar te praten .
Ik kan een paar gesprekken horen :
" omgg jahh "
" ik kijk er zo naar uit !"
" rouhh nee ik blijf liever thuis tis daar
te warm."
...
" stilte " roept de meneer opeens .
" ik ben nog niet klaar met de uitleg " zegt hij en hij begint weer met zijn uitleg :
" we vertrekken met de laatstejaars ...
Iedereen gaat in een kamer per 2 met een laatstejaar .We gaan in een hotel verblijven en we blijven daar 1 week . De eerste dag krijgen jullie daar vrij en mogen jullie doen wat jullie willen . De tweede dag gaan we naar een museum en de andere dagen hebben we nog niet besproken dus dat kan ik jullie nog niet zeggen ...
ik ga nu de namen zeggen met wie jullie in de kamer moeten ."
Iedereen praat weer door elkaar .
Maar wanneer de meneer de eerste namen zegt zwijgt iedereen om het goed te kunnen horen .
Hij loopt namen af zoals :
" elias met Julia "
" éden met Mina "
" Bart met Élina "
...
Ik luister maar half mee ik ken niet eens de helft van alle namen dat hij opnoemt .
Ik ben namelijk ook nieuw hier dus dat is logisch .
Opeens hoor ik mijn naam .
Nieuwsgierig luister ik .
" emilie met ...
Jake ." Zegt hij .
Omggg yess dit is gewoon pure toeval !!
Ik ben kei blij .
Alle meisjes van mijn klas kijken mij jaloers aan . Ik negeer hun blikken .
Ik Zit al te dromen over die week .

De helft van de dag is al voorbij .
Het is nu lunchpauze .
Ik zoek overal jake maar ik kan hem niet vinden en ik heb geen zin om alleen te eten.
Maar opeens voel ik een hand op mijn schouder . Dat moet jake zijn ...
Met een glimlach draai ik me om .
Hij heeft me een kleine kus en trekt mij dan mee naar een tafel in het midden van de kantine .
Eenmaal aan de tafel . Komt er direct een grote groep jongens en meisjes naar onze tafel af .
Dat moeten sowieso zijn vrienden zijn ...
Een meisje met bruin haar komt naast mij zitten .  In het begin is dit gênant maar na een paar minuten zitten we allemaal samen te lachen en te kletsen. Eigenlijk heeft hij echt toffe vrienden !
Na de lunch ga ik naar mijn laatste lessen .

Nadat alle lessen gedaan zijn ga ik naar jake en zeg ik dat ik later thuis ga zijn omdat ik heb afgesproken met kyara . Hij kijkt mij niet begrijpend aan . Sowieso omdat hij niet weet wie kyara is ...
ik ben onderweg naar het parkje waar ik en kyara hebben afgesproken ...
Ik heb zo veel zin om haar terug te zien!!!
————————————————————————
Nieuw hoofdstuk !
Sorry dat het zo lang duurde maar ik heb over 5 dagen mijn examens en dus studeer ik veel ... en ik stress !
Maar dit is een extra lang hoofdstuk :))
Veel plezier met het volgende hoofdstuk!
Dit was een hoofdstuk van Lola

Verboden liefde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu