Ik vroeg me toch af wat er in dat boek stond... En waarom mocht ik het niet lezen? EN HOE KRIJGEN JONGENS VAN DIE SCHATTIGE OGEN!? Ik lachte door mijn gedachtes. »Wat is er zo grappig?» vroeg Jake. »niets speciaals» zei ik met een vieze grijns om mijn gezicht. Jake keek me zogenaamd verdrietig aan. Ik lachte hem uit en hij kwam naar me toe. Oh neee!niet weer! WHahahahahahahahahah ! Hij kietelde me ! Hij begon super hard te lachen. Hij lag letterlijk plat van het lachen. Ik zat ook in de slappe lach. Hoe raar het ook klonk nu ik ontvoerd ben ben ik veel gelukkiger en lach ik meer... »ik ga even naar de wc» zei Jake lachend. Dit was mijn kans ik kon het boek nemen! Ik moest toch weten wat een euhm... Wat was het ook alweer owh ja een Alfa was! Misschien is Jake wel een Alfa maar wil hij het niet zeggen! Maar eerst moest ik te weten komen wat een Alfa is... Waar had hij het boek nu weer gelegt? Aah ja in de keukenkast bovenaan. Ik openende de kast en zag iets speciaals... een kluis... maar niet zomaar een kluis hij moest opengedaan worden met een poot een hondenpoot of nee een wolvenpoot! Kom op nu kon ik nog niet in de kluis!ik deed de kast dicht en zocht naar mijn telefoon. Bingo ! Hij was onder zijn stoel geplakt! Hahahaha wat een slechte verstopplek. Ik zette mijn 4g aan en zocht op »Alfa» OMG een Alfa was een Griekse letter zoals Beta en omega maar ook... Het hoofd van een wolvengroep... Als een Alfa transformeerde had hij rode ogen en hij was sterker dan normale wolven. Ik wist wel dat Jake sterk was maar alle wolven zijn sterk... Ik had Jake nog maar 1 keer als wolf gezien -toen hij mij bijna vermoorde- maar toen was zijn hoofd nog normaal.
Ik scrolde meer naar beneden en zag een site die beweerde dat sommige mensen meteen Alfa werden als ze gebeten werden... Jake kwam binnen en keek me verbaasd aan. Het zag er ook behoorlijk raar uit ik onder tafel met mijn telefoon gehurkt... Hij keek me bezorgt aan. »Wat doe je?» vroeg hij. zonder zijn vraag te beantwoorden vroeg ik »Ben jij een Alfa?» Hij trok mijn telefoon uit mijn handen en zei »Nee jammer genoeg niet. Maar ik ken wel iemand speciaal dat dat wel is.» »Wie?» vroeg ik nieuwsgierig. »gaat je niks aan» zei hij bot. Soms kon hij wel raar doen hoor. Ik vond hem veel leuker als hij lief was. Ik had heus wel door hoor dat hij 's nachts wegglipte! Ik dacht na... Ik had zoveel vragen! Dus ik zocht een pen en een papiertje. Ik opende een kastje en zag boeken. Foute kast. Ik opende nog een kast en zag 3 borden 3 messen 3 vorken en 3 lepels. Oh ja ook nog 3 glazen. Ik opende nog een kastje en BINGO! Pen en papier ik nam een blaadje en een pen met een wolfje op. Ik keek naar de pen en JA HOOR! De wolf had rode ogen. Waaw zo zag een Alfa er dus uit! Prachtig! Ik schreef bovenaan het bladje
»vragen voor Jake»
•Waarom mag ik het boek niet lezen?
•Waarom doe je zo geheimzinnig?
•Wie is de Alfa die je kent?
•Ken ik een Alfa?
•Waarom ga je 's nachts weg?
•Wat staat er in dat boek?
•
Bij het laatste bolletje schreef ik nog niets want ik wou nog plaats voor een volgende vraag als ik die zou hebben. »Dat zijn een heleboel vragen» hoorde ik achter me. Ik keek achterom en Jake stond achter me. Ik bloosde het was gewoon gênant omdat hij natuurlijk al die vragen had gelezen. Maar... Misschien ging hij mij antwoorden geven! Ik keek hem vragend aan in de hoop dat hij mij iets zou zeggen maar zijn lippen bleven als kauwgum aan elkaar geplakt...*later die dag*
We zaten in stilte aan tafel spaghetti te eten. Ik keek in mijn bord en speelde met mijn eten. Jake keek me aan. Ik voelde het... Altijd als hij mij aankeek voelde ik die plek branden. Het leek alsof er warm water over me werd gegoten. Maar dan zonder pijn... En toen kwam de meest absurte gedachte... Misschien was ik een Alfa zonder dat ik het wist! Neee dat kan niet! Ik was niet eens een wolf!
Ik liep van tafel recht naar de wc. Ik keek in de spiegel en zag niets. Ik liep terug naar de tafel en vroeg nog een keer: "ben jij een Alfa?" Hij schudde nog een keer nee. Ik geloofde er niets van en ging weer aan tafel zitten...
Jake ging op bed liggen. Ik kreeg een jogging en trok hem aan. Ik kon natuurlijk niet in mijn kleren slapen... De jogging was veel te groot maar dat maakte niet uit... Ik ging liggen trok het deken over mij. Jake sloeg zijn arme om me heen... Waarom zou hij dat doen? Of zou het zijn om me te beschermen? Ik geloofde er niets van hij wou gewoon een excuus waarschijnlijk om me te ontvoeren...Dit was een deel van Lolly hopelijk vond je het leuk vergeet dan niet te stemmen :) check ook even mijn account @Lolly123bla en Lola's account @not_my_13 veel plezier met het volgende deel...
Xx Lolly
JE LEEST
Verboden liefde
Hombres LoboEmelie is een dood gewoon meisje , met doodgewone ouders en vrienden , maar wat als ze op een dag word ontvoerd ? Door een jongen . Niet zo maar een jongen ! Een weerwolf ... in dit verhaal lees je hoe haar doodgewoon leven verandert in een spannend...