Klas E32

11 3 1
                                    

Jake schudde me wakker. «Snel de wekker is kapot en het is al 7:59 en school begint om 8:10 we kunnen toch niet te laat zijn op onze eerste schooldag!» zei Jake. Ik stapte uit bed gleed in mijn jeans en trok mijn t-shirt aan. Ik deed een beetje lipgloss aan en mascara. Ik moest me focussen anders gleed ik uit. Ik griste mijn rugzak van de tafel en vertrok samen met Jake naar school. We stopten voor een groot gebouw. Dit moest het zijn. We liepen naar binnen en iedereen staarde ons zowat aan. Jake was er duidelijk aan gewend en liep naar zijn vrienden. Ik bleef alleen achter en besloot om naar de wc te gaan. Ik stond voor de spiegel alles te checken tot ik me dood schrok. «HALLO!» riep iemand naast mijn oor. Ik keek naar de kant van het geluid. En zag een meisje met bruin haar en twee verschillende oogkleuren. Wow! Zo een mooie ogen had ik nog nooit gezien! -Behalve die van Jake dan-
Ze had een jeans en een houdie aan. «Hey mijn naam is Stephanie!. Ik ben redelijk druk dus trek je dat niet aan! Gefeliciteerd! » zei ze luidruchtig. «Waarmee gefeliciteerd?» vroeg ik verbaast. «Euh... Met de knapste jongen van de school!» zei ze. Ik keek haar verbaast aan en vroeg «Wie dat?» «Jake» zei ze met een verliefde blik in haar ogen. Wacht wat? Jake was super populair op zijn school en dan koos hij mij?! Een irritant meisje die hij ontvoerd?! Dit gaf me een fijn gevoel! Stephanie en ik hadden zo nog een druk gesprek over van alles in de wc. Tot de bel ging. Het eerste lesuur was kennismaking. Jake kwam naast me lopen  «En? Heb je al vrienden gemaakt» vroeg hij met een grijns van blijdschap. «Ik denk het... » zei ik onzeker. «Ik weet zeker dat iedereen je nu al leuk vind», zei hij met een knipoog en hij liep het lokaal in ik moest in lokaal E32 zijn. Ik keek op de deur van Jake zijn klas en zag L54. Oh nee we zaten niet in dezelfde klas... Pfff dit ging een saai schooljaar worden... Ik liep naar het lokaal en zag Stephanie. Omg ze zit bij mij in de klas! Ik liep het lokaal binnen en hoorde een paar jongens grinniken. Whatever. Ik negeerde het en liep naar Stephanie. «Hey !» zei ze blij «Hy» zei ik een beetje geïrriteerd. «Wat is er?» vroeg ze verbaast. «Niks» antwoorde ik bot. Ze keek me vriendelijk aan en keek naar voren.
«Hallo iedereen»begon de leerkracht «Mijn naam is Mevrouw De Bouw ik ben jullie klastitulatis.» ik keek naar de leerkracht. Ze had een brilletje op en een hemdje aan met een jeans. Ze leek tussen de 30 en de 35. Best wel oké dus... Niet zo een ouderwetse boma die voor de klas staat! De jongens keken me grijnzend aan. Na de les kwam één naar me toe en zei «Hey hottie! Wil je is afspreken?» «Nee ik heb een vriendje» antwoorde ik bits en ik liep weg. Hij klopte op mij rug en ik keek hem boos aan. Ik liep naar Stephanie en ze schaterde het uit. «Euh... Wat is er?» vroeg ik verbaast. Ze haalde een papier van mijn rug met "slet" er op. F*****g kl**tz*k -sorry voor het gevloek- Ik liep recht naar de jongen die me had aangesproken en duwde het papier onder zijn neus. Hij lachte en knipoogje. Ik gaf hem een dikke klap in zijn gezicht. Tot iedereen gillend wegliep. Wacht ? Wat? Wat is er? Stephanie keek me bang aan en liep weg. Ik zag Jake nog in de gang...

Hey iedereen dit hoofdstuk is van Lolly. Sorry dat het lang duurde ik had niet zoveel inspiratie meer... Veel plezier met het volgende deel! Vergeet niet te stemmen:)) en volg zeker deze accounts
Lolly123bla
not_my_13

Verboden liefde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu