ontvoerd

35 3 0
                                    




"de volgende ochtend "


Ik word wakker met jake naast mij .hij ligt weer te snurken ... wat er best grappig uit ziet .

eigenlijk is hij schattig als hij slaapt.

ik ben niet meer moe dus ik besluit om op te staan ,ik ga naar de keuken om te drinken .in de keuken hoor ik opppeens een geluid ,het komt denk ik van de tuin .maar ik ben niet zeker...

Zou ik gaan kijken ,of is dat te gevaarlijk? Ik besluit om toch te gaan kijken ...mischien is het gewoon zijn kat ofzo? nee wacht dat zou toch niet logisch zijn ? Jake is een weerwolf soort van hond... en honden en katten komen normaal toch niet goed overeen? Of  is dat idioot wat ik zeg  ? eenmaal in de tuin hoor ik niks meer.had ik het me ingebeeld?

Ik denk dat ik gewoon zot word.ik besluit om terug naar binnen te gaan.maar oppeens neemt een sterk hand mijn pols vast. ik probeer los te komen van zijn greep maar dat lukt niet,hij is te sterk .hij trekt mij mee in een zwarte vrachtwagen .ik roep zo luid ik kan "JAKE "

maar waarschijnlijk heeft hij mij niet gehoord...

ik zie helemaal niks meer het is helemaal donker in de vrachtwagen . wie heeft mij in deze vrachtwagen gestopt ? en waarom ? ben ik nu serieus een tweede keer ontvoert ?

is het daarom dat jake zei dat hij mij beschermd? Hij beschermde mij sowieso tegen die man ...   wie is die man eigenlijk ? ik zit met zo veel vragen in mijn hoofd .  En ik krijg barstende koppijn door de vrachtwagen die hevig heen en weer beweegt. Na een tijdje voel ik dat de vrachtwagen op stilstand komt . Waar zouden we zijn ? Bang wat er me te wachten  staat roep ik zo luid mogelijk zijn naam :
" JAKE"
Ik weet dat het niet veel zin meer heeft ... opeens begin ik te Wenen . Ik kan er niks aan doen het is sterker dan mezelf . Het klinkt misschien raar . Maar ik mis jake ! Zeker nu ik weet dat hij mij soort van had ontvoerd om te beschermen. Hij wist dat dit ging gebeuren ...

Opeens gaan de deuren van de vrachtwagen open . Een man met een lange baard komt tevoorschijn . Hij ziet er best eng uit !
Ik zie dat hij een doek in zijn handen heeft ,en voor ik kan schreeuwen legt hij het doek op mijn mond en zie ik alleen maar zwart ...

Dit was een hoofdstuk van Lola :)
Ik weet dat het vrij kort is maar de volgende dat ik schrijf word sowieso langer !!
Vergeet zeker niet te stemmen ...
en veel plezier met het lezen van het hoofdstuk van lolly!

Verboden liefde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu