Uitstap

8 2 0
                                    

Ik sta onder de douche , het is al bijna middernacht . Ik denk aan de afgelopen uren die man ,dat irritant meisje dat jake van mij wilt afpakken ,...
wie was die man ? Zou ik hem kennen?
Er gaan roddels door het hele hotel dat die man is ontsnapt van de politie juist wanneer de politie de man in de politieauto wou zetten.
Waar zou die man nu zijn ?  En Zou die terugkomen? Duizende vragen spoken door mijn hoofd over die man . Hij kwam mij bekend voor heel bekend zelf toch kan ik niet op de persoon komen .
Ik stap uit de douche en kleed me weer aan .
Ik zie dat jake al in bed ligt hij slaapt al .
Ik ga naast hem liggen en val direct in slaap.

                * de volgende ochtend *
Ik voel dat iemand een kus geeft op mijn voorhoofd. Dat is sowieso jake. Ik zet me een beetje rechtop ,en ik glimlach naar jake .
"Kleed je aan ,we zijn bijna te laat voor het ontbijt ", zegt hij en hij gooit een setje kleren .
Ik zucht en ga dan naar de badkamer om mij om te kleden . ..
Ik ben mijn haar aan het fixen ,ik heb veel te veel knopen zaag ik in mezelf .
Ik hoor jake roepen : "emilie doe snel we hebben nog maar 10 minuten om te eten"   "Doe rustig! Ik kom ", Zeg ik.
Ik kom eindelijk te badkamer uit .
Ik zie jake mij aanstaren . "Is er iets ? " vraag ik niet begrijpend .
"Née,je bent vandaag gewoon extra knap ", Zegt hij met een grote grijns .
ik rol met mijn ogen en trek hem mee naar de eetzaal . Eenmaal in de eetzaal gaan we aan de tafel zitten bij onze vrienden het is vrij gezellig . In mijn ooghoek zie ik dat irritant meisje van gisteren ons  jaloers aanstaren .
Ik ga extra dicht bij jake zitten en geef hem een kus op de mond om haar uit te dagen.
Ik kijk fier naar dat meisje .
Jake kijkt mij niet-begrijpend aan maar hij gaat er niet verder op in .
"Hoe lang zijn jullie eigenlijk al samen ?" Vraagt Jason (iemand die aan onze tafel zit) .
"Ik denk 3maanden ofs ", zegt jake met een glimlach . Ik knik "ja ongeveer 3maanden ."
Na het ontbijt moeten we allemaal in de gang van het hotel verzamelen.
"Ik ga twee groepen maken ,de ene groep gaat naar het museum en de andere groep gaat naar een tentoonstelling ."
Ik hoor iedereen zuchten .
De groepen worden gemaakt . Ik zit jammer genoeg niet bij jake in de groep. En omgg nee !! Dat irritante meisje zit bij hem in de groep !!
Ik zie dat ze mij uitdagend aankijkt .
Ik probeer mijn jaloezie niet te laten merken en stap gewoon naar een vriend van mij die in mijn groep zit ,"alek "

We zitten in de bus op weg naar het museum ,ik zit naast alek .
-"Ken je de grap van het gesloten toilet ?" Vraagt hij mij geamuseerd.
-"Nee?"
-"ik ook niet want hij was gesloten "
Ik begin kei hard te lachen niet omdat het grappig was maar omdat het zo een slechte grap was ! Ik zie hem fier kijken door zijn grap wat mij nog meer doet lachen . Eenmaal uitgelachen zie ik door het raampje van de bus dat we zijn aangekomen .Ik voel dat dit de saaiste uren van mijn hele leven gaan zijn !

De gids die aan het vertellen is over de geschiedenis is echt super saai ! Nog saaier dan mijn leerkracht van geschiedenis! En dat is bijna onmogelijk.
Ik zie dat alek naast mij ook half in slaap is .
Zijn vermoeide kop doet me lachen .
Ik steek mijn vinger op en vraag of ik naar toilet mag ...

Ik zit in het toilethokje mijn sociale media te Checken . Een steek van jaloezie verspreid heel mijn lichaam van de nieuwe foto te zien van dat irritante meisje. Ze heeft een foto geplaatst van haar en jake . Met een #close
Snel ga ik op de profiel van jake en stuur hem : »serieusss ?? Ik ben niet eens 2 uur van je weg en je bedriegt mij ??? «
Ik zie dat hij typt ....

Heyy menseee
Eindelijk nieuw hoofdstuk 🥰
Lolly123bla
not_my_13

Verboden liefde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu