De film ging over een meisje die in een weerwolf verandert iedere nacht en dat ze bang is van iedereen en dan leert ze een jongen kennen en bladibloe. Eigelijk een film waar de meeste films over gaan. Een meisje en een jongen... Jake vroeg: «Wil je misschien een beetje popcorn?» «hmmmm njammie tuurlijk!» zei ik met een grijns. Jake ging weg om popcorn te halen en kwam terug met een kommetje vol popcorn. «Hmmmm ziet er lekker uit!» zei ik. «Dat is het ook!»zei Jake. Jake ging terug naast me zitten en ik nam een pocorntje. Lekker! Ik genoot verder van de film en de bel ging nog een keer. Ugh! Kunnen die jagers ons niet met rust laten! Ik liep terug naar de deur en deed hem open. Ow het was gewoon de postbode. »Hallo«, zei ik met een vriendelijke stem. »Ik kom een pakketje leveren«, zei hij kortaf. Ik nam het pakketje aan en het begon hard te branden. Ik deed alsof alles oké was want niemand mocht door hebben dat ik een weerwolf Ben maar het deed zo veel pijn! Ik deed de deur snel toe en liet het pak vallen. Ik liep naar Jake en zei »Er ligt een pak aan de deur.« Hij keek me verbaast aan en ging het pak zonder moeite halen. Ik nam afstand en hij opende de doos. Er zat een metalen ding in. Jake raakte het aan. Ik zag zijn handen een beetje rood worden maar verder niets. Oftewel deed hij alsof alles oké was en had hij super veel pijn. Oftewel kon hij er tegen. Hij legde het op de keukentafel en liep weg. Ik zette de film op pauze en wachte tot Jake terugkwam maar hij kwam niet terug... Ik liep naar de kamer waar hij in was gegaan en zag het raam open staan. Jake was nergens te bespeuren. Wat zou er gebeurt zijn. Zou hij gepakt zijn door een jager? Ik ging naar buiten om de tuin te checken maar daar was hij niet. Ik keek in alle kamers maar nergens was Jake te bespeuren...
Hallo iedereen ! Hier ben ik weer. Vandaag is het 1 april en ik heb Lola al 3 keer geprankt Maar het is mislukt.... Zij heeft mij ook geprobeert te pranken maar het is ook mislukt. Hahahahha ik pak haar nog wel vandaag. Vergeet niet deze accounts te volgen
Lolly123bla
not_my_13
JE LEEST
Verboden liefde
WerewolfEmelie is een dood gewoon meisje , met doodgewone ouders en vrienden , maar wat als ze op een dag word ontvoerd ? Door een jongen . Niet zo maar een jongen ! Een weerwolf ... in dit verhaal lees je hoe haar doodgewoon leven verandert in een spannend...