"Seni kaçırıyorum yavrum."
İnşirah şaşkınlıkla Demiralp'e bakarken Demiralp onu umursamadan dolabı açıp montunu aldı. İnşirah'a yaklaşıp montu üzerine giydirdi. O sırada üzerindeki gömleğin düğmeleri dikkatini çekti. Kaşlarını derince çatıp hepsini ilikledi.
"Bu düğmeler niye açık?! Bir daha görmeyeceğim!"
İnşirah'ın şaşkın bakışlarının yerini korku dolu bakışlar aldığında Demiralp derin bir nefes aldı. Onu üzmemek için kendini zorluyordu.
"Nereye gideceğiz? Abim birazdan beni kontrole gelir." Dedi endişeli sesiyle.
O sırada Baran ağanın sesi gelmişti. İnşirah gözlerini kocaman açıp eliyle ağzını kapattı.
Şimdi bitmişlerdi!
"Demiralp ya tuvalete saklanırsın ya da seninle hiçbir yere gelmem."
Demiralp ne olduğunu anlayamadan kendini banyoda bulmuştu. İnşirah bir de kapıyı kitlemişti. Kapının açıldığını duyunca hareketlerini kesti.
İnşirah üzerindeki montu çıkarıp yatağın üzerine atabilmişti. Baran içeri girdiğinde nefes nefese olan İnşirah'a kısa bir bakış attı.
"Ne yapıyorsun sen burada?" Diye sordu kuşkuyla.
"Nefes alıyorum. Ay aman hava!"
Baran kuşkulu bakışlarını odada gezinirken İnşirah saçmaladığının farkında vardı. Şirince sırıtıp abisinin koluna girdi.
"Beni suç üstünde yakalandığını sanıyorsun değil mi? Ama abiciğim kız kardeşin çok uslu olduğu için asla böyle bir şeyle karşılaşamayacaksın."
Baran az önceki olayı unutup kardeşinin burnuna hafifçe vurdu. Kaşlarını yalandan çattı.
"Yaa bilmez miyim kardeşim ne kadar uslu!"
İnşirah dikkat çekmemek için kıkırdasa da tir tir titriyordu. Sonunda abisi odadan çıktığında derin bir nefes aldı.
Aklına unuttuğu Demiralp gelince banyoya koştu. Kiliti çevirip kapıyı açtığında Demiralp'in banyo dolaplarındaki bakım ürünlerini incelediğini gördü.
"Gitti mi abin?"
"Gitti. Çıkabilirsin."
Demiralp rahat bir tavırla banyodan çıktıktan sonra camdan dışarı baktı. Anıl hala onları bekliyordu.
"Hadi bizde çıkalım."
"Saçmalama lütfen! Gelmiyorum ben bir yere!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖRDÜĞÜM
ChickLitDemirel aşiretinin tek kızı... Mardin'in en köklü aşiretinin gelecekteki ağası... İnşirah Demirel herkesin dilinde olan bir kızdı. Güzelliği, edebi, merhameti ile tüm Mardinde tanınırdı. Koca aşiretin tek kızıydı. Demiralp Karaaslan Mardin'in en kö...