Multi İnşirah'ın kıyafeti.
Bölüme geçmeden önce Ayyandreyy arkadaşımın kitabına da göz atmak isterseniz diye buraya bırakıyorum. Bir göz atarsınız.
İyi okumalar ballarım...
Demiralp gözlerini kolları arasında uyuyan yavru ceylanının kıpırdanmasıyla açtı. Güzel karısı erkenden kalkmış, yaramazlık yapıyordu.
Demiralp uyuyormuş gibi yapıp kaçmasına izin vermişti. Utandığını biliyordu. O banyoya kaçınca gözlerini açmıştı.
O sırada kapı çalmıştı. Demiralp üzerine pijamasını geçirip kapıyı açtı. Karşısında annesini görünce ne için geldiğini anlamıştı.
"Günaydın oğlum. İnşirah nerede?"
"O duşa girdi anne." Dedi.
Annesinin beklentiyle bakınca gece İnşirah'ın topladığı çarşafı vermişti. Bu durum canını sıkıyordu. Karısının namusu sadece onu ilgilendirirdi. Milletin bilmesine gerek yoktu. Ama ezip geçemediği töreler vardı. Milletin ağzına laf verilerdi ve İnşirah duyunca üzülürdü.
İnşirah güzelce duşunu aldıktan sonra havlusuna sarındı. Odasında rahatça giyinebildiği için kıyafet almazdı. Unutup yine almamıştı. Utana sıkıla kapıyı açtığında Demiralp'in yatakta telefonla ilgilendiğini gördü.
O başını kaldırmayınca hızla gardıroba ilerleyip kıyafetlerini aldı. Bugün beyaz giyecekti. Buralarda adetti. Gelin, düğünün ertesi günü beyaz giyerdi.
Beyaz önü düğmeli olan bir elbise giymişti. Biraz göğüs dekoltesi vardı ama başka beyaz elbisesi yoktu. Boynuna elbisenin takımı olan fuları taktı. Saçlarını kurutup taradı.
Banyodan çıkıp odaya girdiğinde Demiralp ayaklandı. Bir şey demeden banyoya girdiğinde İnşirah'ta yatağı toplamıştı.
Demiralp hızlı bir duş alıp yanına aldığı kıyafetleri giydi. Canı çarşaf olayına sıkıldığı için keyfi kaçmıştı. Üzerini giyinince banyodan çıktı.
İnşirah odayı topladıktan tekli koltuğa oturup beklemeye başlamıştı. Demiralp banyodan çıktığında ona bakmadı.
Utanıyordu.
Demiralp onu elinden tutup kaldırdı. Başını inatla kaldırmayınca çenesini tutarak kaldırdı. Bu seferde gözlerini kaçıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖRDÜĞÜM
ChickLitDemirel aşiretinin tek kızı... Mardin'in en köklü aşiretinin gelecekteki ağası... İnşirah Demirel herkesin dilinde olan bir kızdı. Güzelliği, edebi, merhameti ile tüm Mardinde tanınırdı. Koca aşiretin tek kızıydı. Demiralp Karaaslan Mardin'in en kö...