Arkadaşlar okulun yazar klübüne adımı yazdım ama wattpad deki kitaplarımdan söz etsem mi bilemedim jznsnsj
Burda acaip kar yağıyor öyle böyle değil götüm başım dondu u.u Herneyse iyi okumalar xxoxx
Harry Styles
Skylynn ile kısa zamanda bu kadar yakın olabilmiş olmama bende şaşırıyordum, ama bu umrumda değildi.
Onunla faydalı arkadaşlar ilişkisini kurmuştuk ama bundan daha fazlası olduğunu biliyorum, onu canım ne zaman isterse öpebilirim. Ve buna sesini çıkartmayacağına dair yemin bile edebilirim.
Aslında ne yapmaya çalışıyor tam anlamıyorum, beni sevmediğini göremeyecek kadar aptal değildim, ama davranışları bazen aklımı karıştırıyordu.
Bana doyamadığını söylemişti!
Tamam, bundan şikayet edecek değilim tabiki de, hadi ama o Skylynn! Sevdiğim kız işte, şuan yanımda olduğu için ve yatağımda uzandığı için şanslıydım.
Onunla seks yapmıştık, ve o harikaydı. Yatakta nasıl olduğunu merak ettiğim zamanlar aklıma gelince gülmeme engel olamadım, baya bir yol katedmiştim. Ve neredeyse hiç uğraşmayarak.
Skylynn yatakta ters dönerken düşüncelerimden uzaklaştım ve onu biraz yakınıma çektim, neredeyse öğlen olacaktı ama hala uyanmamıştı. Toplu olan saçlarını yavaşça açtım ve onlarla oynama başladım, ufak bir tutamı alıp ona bıyık yaptığımda kahkahama engel olamamıştım. Çok komik olmuştu, gözlerini kırpıştırarak açarken hala gülüyordum. Ne olduğunu anladığında birşey mırıldanıp elimi ittirdi ve yorganı kafasına çekti.
Yorganı aşağıya indirip yanağını öptüm ve yataktan kendimi dışarı attım, acıkmıştım ve bence o da acıkmıştır. Pizza çağırabilirdim, kahvaltının saatini çoktan geçmişti çünkü.
Tuvalete girip işlerimi hallettikten sonra, mutfağa girdim ve Skylynn'ı sandalyede otururken buldum. "Hey," dedim dudaklarımı yanağına değdirdim. Gülümsediğini hissetmiştim. "Bir şeyler yapalım mı bugün?"diye sordu.
"Ne gibi?" dedim sırıtarak, hiçbir fikrim yoktu, nasıl şeylerden bahsettiğini tam olarak anlamamıştım. "Sinemaya gidebiliriz." dediğinde hayal kırıklığına uğramış gibiydim. Hey, ben seks düşkünü biri değilim.
Tamam, belki biraz. Yada çok. Ama konu Skylynn olunca daha fazla istiyor olduğum bir gerçekti.
"Sinema da öpüşeceksek, neden olmasın?" dedim, yüzünün aldığı ifade beni güldürmüştü, "Herkesin içinde mi? Delirdin mi sen?" dediğinde kaşlarımı kaldırdım,
"Beyaz perdenin önünde sevişelim demedim, karanlıkta olacağız ve, neler yaptığımızı bilmesem neden utandığını daha iyi anlayacağım." dedim alayla, cidden neden utanıyordu ki?
"Harry!" dedi azarlar gibi eline aldığı muzu bana fırlattı. Muzu yakaladım ve havalı bakışlar attım, ben muzu açıp yerken gülüyordu. "Sadece, ben alışık değilim tamam mı? İnsanlar ne der?" dedi sessizce.
Daha önce biriyle çıkmadığını biliyordum, bu beni gülümsetirken sesimi düzeltip konuştum, "İnsanların ne düşündüğünü siktir et. Tek yapacakları şey kıskanmak olacak çünkü yanında ben olacağım."
Onu gülümsetetebildiğim için mutluydum. "Beni evime götürmelisin. Kıyafetim yok." dediğinde kafamı salladım. Yukarı çıkıp üstüme beyaz tişört ve siyah pantolonumu giydim. Aşağı indiğimde Sky kapıda bekliyordu, Range Rover'ımın anahtarını aldıktan sonra evimden çıktık ve arabaya bindik.
Kısa süre sonra onun evinin önünde durdum, ikimizde evine girdiğimizde o, kıyafetini değiştirmek için odasına çekildi. Telefonumla uğraşıyordum, girebileceğimiz bir film seçtim ve uygun bir seansa iki bilet satın aldım. O sırada Skylynn hazır olduğunu söyledi ve evinden çıktık.
*/*/*/*/*/*/*/*/*/
Skylynn Precott
"Harry, beni evime bırakabilir misin?" diye sordum, artık kendi evime gitmek istiyordum. Banyo yapmam lazımdı. Ayrıca ona kızgındım.
Arabaya ilerlerken kafasını salladı, hala güldüğünü farkkettiğimde kaşlarımı çattım, "Sen hala orda mısın?" kötü bakışlarımı ona yönelttiğimde olduğum yerde durdum. O da durdu ve tam önüme geldi, hiç birşey söylemeden dudaklarıma yapıştığında onu hemen ittirdim.
"Harry!" diye çığırdım. Evet, öyle yaptım ama buna engel olamamıştım. "Yapma." dedim kararlılıkla. Kahkaha attığında, artan sinirimle arkamı döndüm ve oradan uzaklaşmaya başladım. Çok sinir bozucu olmaya başlamıştı.
"Nereye gidiyorsun?" diye seslendiğini duydum, ona cevap vermek yerine orta parmağımı havaya kaldırdım.
Tüm film boyunca, sanki dediklerimi hatırlamıyormuş gibi öpmeye çalışmıştı. Bundan hoşlanmadığımı, ve alışık olmadığımı söylediğim halde. Yetmezmiş gibi gittiğimiz her yerde, yürürken veya dikilirken beni öptü. Beni sinirlendirmek istediğini biliyordum ve bunu çok çok iyi başarmıştı.
Ona trip atacaktım. Evet.
Kolumun arkaya doğru çekildiğini farkettiğimde sendelemiştim. "Durmanı söylemiştim." dedi Harry, ona baktığımda kaşlarını çattığını farkettim. Durmamı söylediğini duymamıştım ama, duysamda zaten durmayacaktım. "Evime gidiyorum. Tek başıma." dedim ve kolumu çekmeye çalıştım.
"Tamam, ben bırakırım." dedi ve beni araasına kadar sürüklemeye başladı, fazla itiraz etmedim evim buraya biraz uzak kalıyordu ve akşam olmuştu.
Arabayı çalıştırdı ve kafamı dışarıya çevirdim, yol boyunca konuşmadık, bu süre boyunca duyulan tek şey oflamalarımdı. "İyi geceler, Styles." dedim ona bakmayarak ve kapıyı açmaya çalıştım ama, açılmamıştı. Hala kilitli olmalıydı. Harry'e döndüm, bana gülümseyerek bakıyordu. "Kapıyı açar mısın?" diye sordum sessizce.
"Neden, sen yapamıyor musun?" deyip kollarını göğsünde birleştirdi. Onun bu çocukça hallerine inanamayarak kaşlarımı kaldırdım, bu daha çok, ciddi misin? der gibiydi.
"Harry," diye sızlandım, o sırada bana yaklaştığını farketmiştim. "Seni öpebilir miyim?" diye sorduğunda şaşırdım. Tüm gün boyunca beni, sanki oyuncağıymışım gibi her istediğinde öpen o değilmiş gibiydi. Yine de bunu sorması hoşuma gitmişti.
Kafamı yavaşça hayır anlamında salladım. "Sen bugün yeterince öptün zaten," dedim sinir bozucu bir tavırla. "O yüzden, sıra bende."
Dudaklarını bir gülümseme kapladığında kıkırdadım ve onu öpmeye başladım.
y/n: kısaydı ve geçiş bölümüydü :D
zaten hep kısa yazıyorum ama konu değil ehehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
problem • styles
FanficTek sorun Prescott'ın onu istememesiydi. Eh, Styles da bu sorunu ortadan kaldırmaya karar verdi. 31.1.2015 - 7.6.2015