Selaaammm!
Kaç gün oldu? Uzun zamandır bölüm yazmıyor gibiyim kskdkdk
Uhm, sanırım bunun şey bölümü olduğunu bilmeye hakkınız var, şey, adını unuttuğum 'final sonrasında neler yaptıklarını anlatan bölüm' evet
Gerçi kütüphanenizden silenler olduğunu biliyorum bakalım kaç kişi hala burada :D
Herneyse okumaya devam edin ve Skarry shipper yazarınızın neler yazdığını görün
Puahahjajajakksjskdkkdjdjdjjs
*Skarry : Skylynn + Harry = bi' sürü kalp 💕
İyi okumalar 😘
////////////////////////
6 AY SONRASI
Skylynn Prescott
"Harry! Sana onları yememeni söylemiştim!"
Ah! Bu adam beni deli ediyor. Yani ilk defa macaron yapıyım dedim ve harika oldular ama Harry biraz daha bekleyemiyor!
Bugün Harry'nin ailesiyle benim ailem-sadece babam- akşam yemeğine geliyorlar. Babalarımız birbirini daha önceden tanıyordu zaten, bilirsiniz, Styles şirketleri ülkede ünlüydü. Ve şanslıyız ki iyi anlaşıyorlar.
Bizim, birbirimizin aileleriyle tanışmamız kısa süre önceydi. Harry'nin babası beni çok sevdi. Onun, hep katı kuralları olan bir iş adamı olduğunu hayal etmiştim ama çok yanılmışım. Son derece sıcak ve sevimli biri. Harry bana, babasının normalde böyle olmadığını söylüyor. Bu garip.
Ayrıca Harry ve Bay Styles'ın ısrarları üzerine bir süredir onların şirketinde çalışıyorum. Bakın, staj değil. Gerçek anlamda çalışıyorum! Bu harika, üniversite beni zorlamıyor. Harry de benimle aynı zamanda babasının şirketinde çalışmaya başladı, ki bu herkes için olumlu yönde iyi. Ben ve Harry sürekli birlikteyiz, ve Bay Styles uzun süredir Harry'yi bunun için ikna etme çabasındaymış. Sonuç olarak bunun için bana minnettar olduğunu düşünüyor ama hayır, ben onlara minnettarım.
Harry'nin annesi ile pek fazla görüşemedim ama o da son derece sevimli biri.
Asıl olay, Harry'nin benimkilerle tanışmasıydı. Tam bir facia gibiydi ama şuan iyiler. Babam Harry'den pek hoşlanmıyordu, oysa ki zevkleri o kadar aynıydı ki! Bu çok rahatsız edici çünkü babam onun arkasından bana sürekli yakarıyor. Harry bu durumun farkında ama neler hissettiğini bilmiyorum. Harry, benim burada kalmam için babamla konuşmuştu, doğal olarak ben tanıştırmadan tanışmışlardı, o zamanlar bana Harry'yi sevdiğini söylemişti. Şimdi neden böyle yapıyor en ufak bir fikrim yok.
"Sky, bana su getirsene!"
Düşüncelerimden çıkıp ona su götürdüm. Normalde bunu asla ama asla yapmazdım çünkü rica bile etmemişti. Ama yaptığım macaronlardan ve pastadan yemesini istemiyordum.
"Al, canım," dedim sırıtarak. Elimdeki bardağı aldı ve hızlıca içti. Onu izlerken bardağı vermesini bekliyordum. Beni şaşırtarak kolumdan tuttu ve kucağına çekti. Küçük bir çığlık attıktan sonra güldüm. Uzanıp yanağımı öptü, uzamış saçlarıyla oynamaya başladım. Oh, huzurlu hissediyordum.
"Onlar gelmeden önce bir şeyler mi yapsak?" Göz kırptı ve azgınca sırıttı. Bu tavırları hiç değişmemişti ve ben yarı yıl kadar zamanda hala alışamamıştım. Omzuna yumruk atarken bende gülüyordum. Ama olmazdı. Daha yapmamız gereken tavuk vardı. Daha doğrusu yapması gereken.
"Tavuğu yaptıktan sonra, belki," dedim parmaklarımı çeneme yerleştirirken. Kaşlarını kaldırdı, "Tavuğu ben yapmayacağım, değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
problem • styles
Hayran KurguTek sorun Prescott'ın onu istememesiydi. Eh, Styles da bu sorunu ortadan kaldırmaya karar verdi. 31.1.2015 - 7.6.2015