x21 "Sometimes being drunk is work"

3.3K 172 30
                                    

Dürüst olayım; bu kadar bekletmemin nedenini okula bağlayabilirim, ama bölüm yazmadığım süre boyunca elime kitap falan almadım

Bu yüzden, nedeni şuydu ki okunma sayısının az olması. Yani yakın geçmişe göre.

Sonra da dedim ki kimseye zorla okutamazsın aman koy göte gitsin

Soooo, iyi okumalaar!

Bölüm parçası Rihanna - Ruissan Roulette

*
*

*

Harry'den devam

Elimde tuttuğum içkinin sonunu kafama diktikten sonra eğilip yere bıraktım. İşte buradaydım, kapısında. Saatin geç olmasını pek önemsemeden kapısını tıkladım. Ki uyanık olup olmadığını bile bilmiyordum.

Kapı açıldığında bunu beklemiyordum. Skylynn'i yorgun ve kızarmış gözleriyle bulduğum için kötü hissettim şimdiden. Ben böyle şeylere alışık değildim.

İkimizde hiçbir şey söylemeyip öylece birbirimize bakarken gözlerinde daha önce görmediğim bir şey farkettim. Korku? Gözleri korkulu bakıyordu.

Kendimi öne atıp tek hamlede ona sarıldım. Sıkıca sarıldım, kollarımın arasından kayıp gitmemesi için her şeyi yapabilirdim. Gözlerine yerleşmiş korkuyu yok etmek istiyordum. Her ne için korkuyorsa bunu engellemek istiyordum.

"Skylynn," adını yavaşça fısıldadım kulağına, kollarını bana sarmalamış olduğunu farkettim o an çünkü sıkılaşmışlardı. Bana sarılıyordu.

Bana sarılıyor muydu? Sarılışıma karşılık veriyordu!

Tek bir bütün gibi görünen bedenlerimizi ittirip evin için girmemizi sağladım. Sokak kapısını ayağımla kapattıktan sonra onu kapıya yasladım ve ancak o zaman ayrılabildik.

Rüyadaymışım gibi geliyor.

Elimi yanağına götürüp yumuşak yanağını okşadım, yanağını elime yasladığında dudaklarına uzandım. Dudaklarımız birleştiğinde hareket ettirmek yerine öylece bekledim. Bu şekilde bir ömür boyu bekleyebilirdim.

Ellerinden birini göğsüme koyduğunu hissettim. İterek geri çekilmemi sağladığında gözlerinin parladığını gördüm. Çok fazla parlıyordu çünkü ağlıyordu.

Neden ağladığını anlamamakla birlikte ne yapacağımı bilemedim. Sağ gözünden taşıp akan gözyaşını parmağımla sildikten sonra onu tekrar göğsüme çektim. Ağlamasını istemiyordum. Ne için olduğunu bile bilmiyorum.

"Neden ağlıyorsun? Gitmemi istersen-"

"Sus, Harry. Sadece seviş benimle." sözümü kesip dedikten sonra hızla dudaklarıma yapıştı. O öpmeye başladığında sarhoşluğum ve hareketleri dolayısıyla beynim düşünmeyi bırakıp ona karşılık vermem için beni zorluyordu. Onu tekrar kapıya yasladıktan sonra kalçalarını sıktım. Ellerim oradan bacaklarında dolanmaya başladığında hoplayıp bacaklarını belime yerleştirdi. Kalçalarını sıkmaya devam ettiğimde ağzından çıkan inleme beni daha da tahrik etmişti. Ayrıca onunda sarhoş olduğunu az çok anlamıştım.

Parmakları karnımda ve saçlarımda dolanırken burada beklemek yerine, yerini ezberlediğim odasına ilerledim. Çok geçmeden onu yatağına yatırdığımda dudaklarımız ayrıldı.

O anda aklıma geldi ki, ben buraya seks yapmamız için gelmemiştim.

"Skylynn, konuşmalıyız," dedim tişörtümü çıkartmaya çalışırken. Ona çıkartmasında yardım ettim. Sonra ellerimi onun tişörtünü çıkarmam için yönlendirdi. "Skylynn,"

problem • stylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin