x4 "We're just hanging out"

6.4K 298 77
                                    


Bölüm için şarkı var sgfdgsa

Carrie Underwood - Cowboy Casanova

Media da mevcut, iyi okumalar!

Harry Styles

Yatakta kendinden geçmiş kızın üzerinden kalktım ve sanki acelem varmış gibi hızla baksır ve pantolonumu üzerime geçirdim. Kemerimi düğmelerken yatakta ki kızı izliyordum, güzel ve seksi olduğu ortadaydı.

Ve yatakta harikaydı.

Numarasını Niall'dan daha sonra alacağımı aklıma not edip bu boktan yerden kendimi dışarı attım. Gökyüzü kararmıştı. Ne kadar zamandır buradaydım lan ben?

Aklıma bugün de  Sky'ı görmediğim geldi. Birkaç gündür görmediğim gibi, artık sadece görmenin  yetmediğini farkettim.

Kesinlikle yetmiyordu ama ne yapacağımı lanet olsun ki bilmiyordum.

Skylynn, kendi halinde takılan, güzel ve zeki biriydi. Onu aklımdan çıkaramadığım zamanlar onu sevdiğimi anlamıştım. Bunu biliyordu ama sadece bilmekle kalıyordu, beni sevip sevmediğini kendi ağzından hiçbir zaman duymamıştım. Ki bu sorunun cevabını merak etmiyordum. Bilmiyorum, o kız garip ve bir o kadar çekici, ki beni ona durup dururken çeken bir şeyler vardı.

Tabi bunun nedeni onu bir kere, o soyunurken gizlice izlediğimde gördüğüm vücudu olabilirdi.

Tabi bunu bilinçli yapmamıştım ama şanslıydım ki beni görmemişti. Onu istiyor gibi bir şeydim ama onunla ne yapacağımı hala kestirememiştim.

Onu gözlemlediğim için hakkında bildiğim bazı şeyler vardı ama onu hala merak ediyordum. Bana kendini anlatmasını istiyordum, biliyorum biliyorum, böylesine sikik bir durumda nasıl anlatabilir ki?

Acaba yatakta nasıldı? Nasıl öpüyordu? Az önceki sarışın kadar cezbedici mi, yoksa rahibenin teki miydi?

Aklım istemsizce birkaç dakika önce yaşadığım ateşli dakikalara geri gittiğinde sızlandım. Daha fazlası hiç te fena olmazdı. O kız yerine Skylynn'i hayal ettiğim için mi bu kadar iyi hissettirmişti merak ettim.

Adımlarımı geri döndürüp az önce çıktığım kokuşmuş bara geri girdim ve daha fazlası için o seksi şeyi aramaya başladım.

Çünkü o sarışını istiyordum.

Skylynn Prescott

Stajdaki çocuklarla iyi anlaşmaya başladığım sıralardaydık ve bu gece bara gitmek için ikna etmişlerdi.

Michael ve Geordie bizi orada bekliyor olacaktı ve bende Wesley ile taksiyle oraya gidiyordum. Dylan bizimle olmayacaktı çünkü kız arkadaşı Wellington'dan geleceği için onu karşılayacaktı.

Herkesin sevgilisi vardı.

Wesley ve ben hariç.

Bu durum aslında canımı bu kadar sıkmazdı ama kendimi ortada kalmış gibi hissetmiştim. Wesley'i bilemem ama benim bugün birileriyle takılmaya karar vermiştim.

Dick'ens adlı bara geldiğimizde Wesley taksiciye parayı verdi ve kendimizi dışarı attık. İkimizde anlaşmış gibi kapıdaki yakışıklı çocuğa göz kırptığımızda çocuk kahkaha attı. Bizde ona eşlik ederken eğlenmeye başladığımızı hissettim. İçeri girdiğimde direk olarak dans pistine ilerledim.

Yanımdan geçen garsonun tepsisinden rastgele bi içki aldım, yavaş yavaş yudumlarken kendimi müziğe odaklamaya çalıştım. Bedenimi sağ sola, kalçalarımı hareket ettirirken arada kollarımı kaldırıp saçlarıma daldırıp çığlıklar atıyordum.

Bardağı kafama diktikten sonra eğilip yere bıraktım. Doğrulurken birşeye çarptığımı hissettim, arkamda duran adam beni döndürüp kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı. Karşılık verirken elini belimde biraz sıkınca acıdan dolayı inledim ama bu hoşuma gitmişti. Geri çekilip adama baktığımda pişkince sırıtıyordu.

"Ben Sky." dedim ve yaklaştım, parfümünü içime çekerken kendimden geçmiş gibiydim.

"Senin adın, ne?" dedim ve dudağının yakınında bir yeri öptüm. Onu istiyordum. Ve beni istemesini.

"Liam." dedi kısaca ve o an soruma cevap verdiğini anladım. Dudakları gerildiğinde bende gülümsedim. "Çok güzel kokuyorsun, Liam." dedim.

Kesinlikle sert bişey içmiş olmalıydım.

Belimdeki eli tekrar sıkılaştığında elimi elinin üstüne koydum ve onları ittim. Arkamı dönüp onun için dans etmeye başladım. Kalçamı arsızca erkekliğine sürttüğümde elini tekrar belime yerleştirdi ve beni kendine bastırdı.

"Sen yaramaz bir kızsın, Sky."

Başka zaman olsam buna saatlerce gülerdim.

Şimdilik gülümsemeyle yetindim ve başımı, o kadar uzun olmadığım için omzunun biraz aşağısına yasladım. Beni tekrar kendine döndürdü ve yakınına çekti.

"Yukarıda devam ister misin, güzelim?"

Kulağıma fısıldayışı yüzünden içim kıpır kıpır olmuştu, gözlerimi kapatıp düşündüm. Bugün bir karar vermiştim, kesinlikle biriyle takılacaktım. Ve şu an ki durumda tam da onu yaptığımı farkettim. Evine gitmemde bir sorun yoktu, sadece takılacaktık.

Hem, Harry de hergün birileriyle takılıyordu, öyle değil mi?

"Çok isterim," dedim kısık sesle kulağına.

Liam bileğimden çekiştirmeye başladı, yanından geçtiğim bir kızın elinden içki dolu bardağı alıp kafama diktim.

Ah, kendimi şimdiden uçuyormuş gibi hissediyordum.

Kesinlikle o içkide birşey vardı.

Bir kapı açılma sesi ve sonrada kapanma sesi duydum. Sırtım yumuşak yatakla buluştu, kıyafetlerim bedenimden koparcasına çıkarken gözlerimi açmadım ve anın tadını çıkarmaya çalıştım.

♣♠♥♦

Ihım ıhım

Bu liam o liam hehe

problem • stylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin