Hey bu bölüm tamamen geçiş bölümü biraz sıkıcı olduğu için bölüm şarkısıyla dinleyebilirsiniz :D
Calum Hood - Bad Dreams
Media da var, iyi okumalar!
~~~
Skylynn Prescott
Dolabımın yanında duran boy aynasına bir kez daha baktım. Giydiklerim beyaz gömlek ve kot pantolondan oluşuyordu. Yarım saat kafa yorduktan sonra vazgeçip hazır kombinlerimden yararlanmıştım.
Bugün stajım başlıyordu ve ben biraz heyecanlıydım normal olarak. Yapacağım şey yazıları düzenlemekti ve kendim için en uygundu sanırım.
Evimin önünden geçen taksiyi durdurup Times'ın adresini verdim. On beş dakika kadar sonra vardığımızda gerekli parayı verip taksiden inmiştim.
Dışarda dikilmek yerine gri parlak kapıyı ittirip içeri girdim. Tam karşımda danışman olduğunu düşündüğüm yere ilerledim ve orada oturan kızlara baktım. Bana yardımcı olabileceklerini düşünüyordum.
"Merhaba, ben staj için gelmiştim." kurabildiğim en mantıklı cümleyi kafamda kurup söyledim, bilgisayar başında oturan iki kızdan biri bana baktı. Beni biraz süzdükten sonra düşünüyormuş gibi yaptı,
"Bayan Prescott?"
Adımı bilmesi şaşırtsa da kafamı salladım. Ayağa kalkıp yanıma geldi ve yürümeye başladık.
"Ah, aslında Bay Green sen ve diğer staj yapanlarla kendi ilgilenmek istiyordu ama bugün ufak bir toplantı için şehir dışında."
Onu dinlediğimi göstermek için kafamı salladım. Bir odanın içine girdik, burada bilgisayar başında oturup işini yapan birkaç insan vardı. Beni bir bilgisayara yönlendirdi ve eliyle işaret etti,
"Burası senin çalışma alanın. Umarım alışırsın." deyip gülümsedi. Kısa bir teşekkür edip dönen sandalyeye oturdum. "Bu arada, bugün için düzenleyeceğin sadece beş yazı var. İki tanesi uzun, kolay gelsin!"
Adını bile bilmediğim uzun saçlı kız odadan çıktı ve derin bir nefes aldım.
Çaprazıma doğru baktığımda kızıl saçlı, muhtemelen staj için burada olan bir kız bana baktığını gördüm. Birbirimize gülümsedikten sonra bilgisayar ekranına göz attım. Kenarda bugünün programı vardı, burası teknolojinin esiri gibiydi.
Word dosyalarından birini rastgele seçip göz atmaya başladıktan sonra yaklaşık üç saat geçmişti. Tanrım burası çok sıkıcıydı! Karnım son yarım saattir gurulduyordu ve burada kimse moladan bahsetmemişti. Tam anlamıyla buradan nefret etmiştim.
"Bizimle geliyor musun?"
Kafamın hemen üstünde ki sese baktım, kızıl saçlı kızdı. Gülümseyip, nereye olduğunu bile bilmeden kafamı salladım. Umarım yemek için birşeyler bulabilirdim ve sonunda buradakiler ile tanışabilirdim.
"Ben Wesley," dedi beraber yürümeye başlayınca, ona adımı söyledim ve önümüzdeki üç kişiyle beraber bir üst kata çıktık. Burası bir tür kantine benziyordu, Wesley ile diğerlerinin masasına oturduk ve beni onlara tanıtmaya başladı.
"Bu Skylynn, çocuklar," deyip bana gülümsedi. Dylan, Geordie ve Michael ile tanıştım. Michael ve Geordie görünüşe göre çıkıyorlardı. Ben kaşarlı tost yerken biraz sohbet ettik, Michael ve Geordie geçen seneden beri burada staj yapıyormuş. Bu durumda Wesley, Dylan ve ben yeniydik.
Staj yapanların dışında, burada oldukça iyi maaşa çalışmakta olanlar da vardı, ki hiç birine rastlamamıştım. Burada ki insanlar soğuktu, benden bile soğuklardı.
Saat öğleden sonra üç'ü gösterdiğinde eve gidebileceğimi öğrendim çünkü yapacak bişeyim kalmamıştı. Sabah ki kadının adının Fiona olduğunu ve yarın Bay Green ile ufak miktarda olan maaşımı konuşabileceğimi öğrenmiştim. Eve gitmeden önce kendime McDonalds menüsü alırken tek başıma geçireceğim akşamın tadını çıkarmayı aklımdan geçirdim.
Kesilikle eğlenceli olacaktı(!).
♣♠♥♦
Bu bölüm hiiç Harry yoktu ehehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
problem • styles
FanfictionTek sorun Prescott'ın onu istememesiydi. Eh, Styles da bu sorunu ortadan kaldırmaya karar verdi. 31.1.2015 - 7.6.2015