x12 "I can't love anyone because of him"

4.5K 211 37
                                    

Bol Harry'li bir bölüm!! Hey okuyan kişiler olduğunu görmek çok güzel :')))

Keşke yorum da yapsanız ama sorun değil sizi seviyorum

Bu arada: 16 yaşında +18 lik filme girdim götüm kalktı ejeheh ♥♥Grinin Elli Tonu ♥♥

Bölüm şarkısı: Ellie Goulding - Love Me Like You Do
Media da mevcut

-----

Skylynn Prescott

"Harry! Rahat dur, marulları doğrayamıyorum!" ben, geri çekilmesi için sızlanırken o boynumu öpmeye devam etti. Böyle devam ederse salata yapma işini bitiremeyecektim.

"Zaten aç değiliz, bence enerjimizi üstümüzdekilerden kurtulduktan sonraya saklamalıyız." onun böyle konuşması hoşuma gidiyordu, ve ayrıca haklı sayılırdı. Bu salatayı boş yere yapıyordum. Ben salata sevmem ki!

Bıçağı tezgaha bıraktım ve arkamı dönüm kollarımı Harry'nin boynuna doladım, onu kendime çekip dudağının kenarını öptüm. Kalçamdan tutup beni havaya kaldırdığında bacaklarımı beline sardım, bana gülümseyerak bakarken kıkırdamama ve gözlerimi kaçırmama engel olamadım, o şekilde bakması beni utandırmıştı.

Biraz sonra, beni odasına kadar nazikçe taşıdı. Yatağına resmen fırlatıp üstüme çıktığında ağzımdan iniltiye benzer bir ses çıktı, dudaklarımızı birleştirdiğinde elimi tişörtünün altına götürüp fazla belli olmayan sert karın kaslarında gezdirdim.

Hızlı şekilde üstümüzdekilerden kurtulduk, kısa süre sonra odada ikimizin iniltileri dolmuştu.

Bu ikinci seksimizdi. Ama ilkinde biraz sarhoş olduğum için pek fazla birşey hatırlamıyordum. Ama şuan da, tek düşünebildiğim şey, bunun en iyisi olduğuydu. Harry en iyisiydi. Birçok şeyde de öyleydi.

"Neden benimlesin hala anlamıyorum." yatağında öylece uzanırken bana biraz daha yaklaştı ve kolunu başımın altına koydu. Sorduğu soruya cevap arıyordum ve sanırım bulmuştum.

"Bilmiyorum." Harry'nin birşey söylemesini engelleyerek devam ettim, "Şimdi konuşmasak, burası çok rahat." deyip çıplak göğsünü öptüm.

Bu konuları açmazsa herşey daha iyi olacaktı. Sorunsuz, yani benim açımdan. Bazen, onun beni sevdiği gerçeğini unutuyordum.

"Seni seviyorum, Sky." diye inledi, kendimi tutamadım ve kafamı kaldırıp ona kaşlarımı çatarak baktım, ama o göğüslerime bakıyordu. Gözlerinin çıplak göğüslerimde oluşunu sorun etmedim çünkü bu sayede kaşlarımı düzeltebilmiştim. Uzanıp yanağını öptükten sonra bedenimi kaldırdım, kucağına yerleştim ve dudaklarını sömürmeye başladım.

"Doyumsuz olman beni öldürüyor," Harry geri çekilip konuştu, dedikleri yüzünden kızardığımı hissettim. "Ben doyumsuz bir sürtük değilim!" kollarımı göğsümde çaprazladım. Harry gülerek kollarımı açtı. "Sürtük demedim ki zaten, ama doyamadığın bir gerçek." dedi, arsızca sırıtışı yüzünden kıkırdadım.

"Belki de sana doyamıyorumdur?" Ups, bunu söylememeliydim. Tamam, doğru ona doyamıyor olabilirim, ki bunu oldukça belli ediyorum. Ama bunu, sanki başka birşey varmış gibi ima etmek saçmaydı.

O, başka şeyler düşünüp sevinebilirdi.

Harry öksürdü, tabiki sahteydi. Ama bu sayede ikimizde şaşkınlığımızdan çıktık. Beni biraz kaydırdığında hala üstünde oturduğumu anladım. Beni erkekliğine doğru, biraz daha kaydırdı.

"Yeni bir pozisyon denemeye ne dersin?"

*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*

"Film seçebildin mi?" diye seslendi Harry mutfaktan, patlamış mısır kokuları heryerdeydi. Elimde tuttuğum Testere 6 ve Son Durak 5 dvd'lerini ona götürdüm. "Hangisi olsun?"

problem • stylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin