Kapitel 12.
Det er en dag siden jeg snakkede med drengene og jeg burde virkelig gå i gang med den sang til dem!
Hurtigt! Den skal være vildt god...
Det håber jeg den bliver.
I dag har de inviteret mig i byen, yeay! or not! Drengenes andre kærester skal med, Shopia, Eleanor og Perrie, jeg har set billeder af dem, vildt smukke piger!
Nårh ja! Tilbage til virkeligheden, jeg er i gang med at gøre mig klar. Jeg orker bare ikke fester på en hverdag, men jeg tager med for Niall og drengenes skyld. De spurgte jo pænt.
<><><>
Så færdig! Jeg retter lidt på det hele i spejlet og hører der bliver ringet på døren og jeg løber ud og lukker op.
Jeg trækker i nogle sorte ikke alt for høje stiletter ligger en let lipgloss og tager min taske med diverse ting.
Jeg kan høre drengenes og pige stemmer og formoder det er alle der er kommet "Hey-Wow! Du ser meget smuk ud" jeg vender mig om og ser Harry stå ved min dør? Hvor Niall? "Ehm tak, i lige måde" han smiler til mig og jeg gengælder det hurtigt, hans grønne øjne giver ikke slip på mine, hvilket jeg ikke har noget imod.
"Hvor er Niall?" spørger jeg mens vi går ud til de andre "Han skulle til lægen med noget, ikke drenge?"indvender Louis, han er en forfærdelig løgner, jeg ignorer dem og får sagt hej til pigerne, endnu kønnere i virkeligheden!
"Skal vi gå de damer" jeg får låst efter os og kommer ned til deres to biler, jeg går automatisk efter Harry da det er ham jeg føler mig mest tryk ved lige nu, da pigerne er her. Vi sætter os ind i en den ene bil med Zayn og Perrie, Zayn hvor er jeg taknemmelig! Jeg ser på ham med spørgende øjne og han mimer 'bagefter' jeg nikker og ser Harry kigge på Zayn med et irriterende blik, mærkeligt, det hele virker mærkeligt og hemmelighedsfuldt.
"*musik*" jeg ser på Zayn i spejlet, som tager mobilen op til øret "Det er Zayn...de kører begge...på vej...hvad...jeg vil smutte okay!?...der sker intet imellem dem og hvis så skal du blande dig udenom!...nej! Kom ikke så!" jeg ser med mærkelige øjne på dem alle tre, Perrie ser lige så forvirrende på Zayn som mig "Hvem var det skat?" spørger Perrie, "Ehm Niall, han kunne ikke komme alligevel" "Hvorfor?" spurgte jeg hurtigt inden Perrie gjorde "Han forklarede det ikke"
Dårlig. Til. At. Lyve.
Hvad foregår der?
Harrys synsvinkel:
Jeg standser bilen foran det aftalte diskotek og sikre os at Niall ikke er her. Vi går ind på diskoteket og ser os omkring "Der henne! Piger hvis i sætter jer derhen henter vi forsyninger!" råber Zayn for at overdøve larmen, pigerne nikker og da jeg kan se de har sat sig siger jeg "Drenge jeg vil ikke lyve mere! Jeg elsker hende, holder af hende. Jeg fortæller hende det når vi kommer derhen!" de ser alle chorkeret, men smilende på mig "Harry er du okay!?" siger Louis så "Jaer! Hvorfor!?" jeg ser undersøgende på ham "Du sagde lige elsker og holder af! Det lyder ikke som dig!?" "Jeg ved det, men det er det jeg føler! Og derfor siger jeg det også til hende!" de nikker alle tre forstående og bestiller et eller andet i baren "Vent til hun har fået et shots eller to!" siger Liam så, jeg smiler til ham og de andre og vi bær drikkelsen hen til pigerne.
"Hey! Piger så er der drikkelse!" siger Zayn og vi stiller det fra os.
<><><>
Jeg skal fortælle det til hende nu, nu eller aldrig.
"Tam!?" hun ser omgående på mig og smiler "Jaer!?" "Jeg vil godt snakke med dig, kom!" jeg fører hende ud på toiletterne hvor musikken ikke er særlig høj og låser døren efter os. "Hvad vil du snakke om? Hvis det er ligesom sidste gang, så drop det." "Nej nej det er ikke det, lov mig du ikke bliver sur?" hun ser mistænkeligt på mig, men lover så "Okay, vi fandt ud af det i morges og med vi mener jeg drengene og jeg på nær Niall, at Niall er dig utro, det er derfor han ikke kom i dag eller rettere Zayn bad ham om ikke at komme. Okay vi alle ville ikke have han kom, vi holder af dig, jeg holder af dig meget og det knuste mit hjerte at vide at han ville knuse dit. Jeg har de her helt vildt mærkelige følelser hver gang jeg ser dig, tænker på dig eller drengene snakker om dig! Jeg klarer det ikke mere! Og nu det her! Hvis ikke de andre drenge havde været der havde Niall ikke haft det særligt godt lige nu! Jeg kunne have givet ham den største røvfuld! Han ved jeg elsker dig."
YOU ARE READING
Splittet
FanfictionPigen Tammi får det svært da hun opdager hvem det er hun går ud med, men vil hendes følser ændre sig for denne smukke blonde fyr? Eller vil Harry som pludselig dukker op skabe flere problemer? I denne historie følger vi Tammi i hendes liv og hendes...