Kapitel 9.
Tammis synsvinkel:
Jeg fik taget en sød buksedragt ud af skabet og tog et hurtigt bad.
Middag hos Sarah to day!
Gad vide hvordan hendes bror er? Tvillinge bror. Tænk hun ikke har fortalt mig det! Når ligemeget.
Tilbage til virkeligheden.
Jeg åbnede mit vindue og så ud, luft! Hvem elsker ikke at lufte ud? Jeg elsker det!
Luften trængte ind på mit værelse og omfavnede mig pænt i vinduet. Jeg så ned og fik øje på Louis gå
"Hey Louis!" råbte jeg, han så rundt som en forvirret hund "Kig op!" råbte jeg ned til ham og grinte, han så op og begyndte at grine sikkert af sig selv. "Hva så Tam!" råbte han op "Louis hvem snakker du med!?" lød en anden stemme, en brunhåret dreng kom til syne, han havde ikke opdaget mig, endnu.
"Tammi" sagde han og pegede op og ti sekunder efter var han væk.
"DING! DONG!" Louis! Hvem ellers?
Jeg løb hen til min dør og trykkede ham ind "Hey Lou Boo!" sagde jeg glad og krammede ham hvilket han hurtigt gengældte.
"Hvor Harry?" spurgte jeg ham "Dernede han ville vente" "Oh" var det eneste jeg kunne sige og han så mærkelig på mig "Hvad skal du i dag?" han så spørgende på mig "Jeg var faktisk på vej ud jeg skal til middag hos min bedsteveninde hvis bror kommer hjem i dag, så jeg vil have en ny kjole" smilte jeg "Hvad med jer?" han så på mig, sagde ikke noget så bare på mig "Louis kommer du snart!?" kunne jeg gøre Harry råbe nede fra.
"Vil du med Harry og mig?" "Nej Louis hun skal ikke med os!" råbte Harry op jeg så irriteret mod lyden og vendte så øjne "Hvad er der med ham?" spurgte jeg "Han er sikkert blevet dumpet af en pige eller såden noget" oh! "Når, men jeg vil gerne med dig, jeg skal jo købe en kjole" sagde jeg smilende "To sekunder" jeg løb ind og hentede min taske med mine ting i og gik så med Louis.
***
Centeret yeay! Jeg har købt en nutted kjole, forestil dig en kjole, små tynde stopper på en millimeter, tæt siddende ved barmen og går ligesom ud i et slags skaterskørt fra taljen af og så er den hvid foroven, mens skørtet er blomster pink mønstret. Den er så cute!!
Jeg så Louis under armen, han er som en fantastisk bror jeg aldrig har fået. "Kan vi ikke også tage derind?" spurgte jeg glad og pegede mid en sko butik, skal selvfølgelig have matchende sko. "Nej!" lød Harry surt "Hvad er der med dig? Du er så irriterende!" snerpede jeg af ham og gik mod butikken.
Louis' synsvinkel:
"Hvorfor er su sådan Harry?" jeg så irriteret mod ham og det eneste svar jeg fik var bare et træk fra hans skuldre. Hvad sker der for ham?
***
Tammis synsvinkel:
Jeg sad lige nu hjemme hos Sarah med min meget smukke kjole på, søde matchene stiletter og håret i en rodet knold.
Sarah havde bare en løs buksedragt på og håret i hestehale som kunne hun være mere ligeglad.
"Tammi?" jeg så mod hende og ventede på en fortsættelse "Jeg har mødt en totalt sød fyr" jeg så opmærksomt på hende "Hans navn er Harry" Harry?
"Han har super søde krøller, flotte græs-grønne øjne og det sødeste smil ever!" Harry! Det er Harry, som i Harry Styles. WTF!?
"Piger kommer i ned og hjælper!?" råbte Sarahs mor op og jeg smilte, den her samtale kunne jeg godt undvære med Sarah.
Løgneren Harry.Vi havde fået dækket bordet op og ventede på at maden var færdig og at Sarahs bror ville komme.
"*DING DONG!*"
Sarahs mor var hurtigt henne ved døren og et velkendt smil lød, alt for velkendt.
"Sarahs veninde spiser med, så opføre Sarah jo sig nok ordenligt" det sidste hviskede hun, men ikke lavt nok for Sarah var hurtigt-"Hey! Jeg er her faktisk. Hey brormand" "Hey Sarah rart at se dig" velkendt stemme.
Jeg valgte at komme frem 'for mit skjul' og smilte. Niall.
Det var ham, han stod der i gangen, helt perfekt.
"Hej" sagde jeg og gav ham 'du siger ikke noget' blikket, han smilte forstående "Hej jeg er Niall, Sarahs storebror" "Tvillinge bror" rettede Sarah ham, jeg smilte af dem "Jeg hedder Tammi" han smilte til mig hvilket Sarah tydeligt lagde mærke til "Hun er optaget" sagde hun, Niall så mærkeligt på mig og mærkede en varme stige i mine kinder "Nårh hvem er det?" Niall's stemme lød usikker og Sarah var hurtig til at svare "Ikke en du kender" "Han er rigtig sød" sagde jeg og så mod ham "Han har det sødeste smil og hans grin kan få en til at smile konstant. Og så er han bare så kær og omsorgsfuld" tilføjede jeg og han så lidt trist væk.
***
Middagen var i fuld gang vi snakkede om alt. Niall er jo kendt, i bandt med med fire andre, han elsker at være hjemme på besøg, og han snakker konstant! Lige nu fylder hans grin køkkenet og det ser ikke ud til at Sarah er vild med det. "Her hvad er der?" hviskede jeg puffende til hende "Ikke noget, det bare vær gang han kommer så er han ikke den søde, sjove bror, men oh her kommer jeg bror" jeg smilte lidt af det og det smittede af på hende.
Mig mobil sagde en lyd og alle så på mig "Ups min fejl, jeg slår dem lige fra" "Nej nej tag du den bare det okay" lød fru H, ja jeg kalder hende fru H, det smart. Jeg takkede og rejste mig for så at svare
T: "Det Tammi"
H: "Hey Tammi det Harry jeg ville høre hvad du lavede?"
T: "Ehm jeg spiser middag hos min veninde, hvorfor?"
H: "Ville høre hvornår du kom forbi?" T: "Jeg har ikke lige fået snakket med Niall endnu, men jeg kan da spørger ham. Ser du ikke en eller anden pige du kan være sammen med eller sådan noget?"
Nu spurgte jeg altså bare...!
H: "Næh egentlig ikke"
Hvad! Han ses jo med Sarah eller hvad?
T: "Nårh, men jeg må løbe ses" et kort suk lød og før jeg vidste af det havde han sagt farvel og lagt på. Jeg trak på skuldrene og gik ind til de andre.
"Hvem var det?" jeg så på Sarah og smilte "En der hedder Harry" sagde jeg bare mens jeg havde øjenkontakt med Niall, som vist forstod det.
"Okay"
***
Fru H havde efterladt Sarah og Niall sammen alene og da jeg var på toilettet kunne jeg ikke vide om de lige nu rev hovederne af hinanden.
Jeg listede ind mod stuen hvor de sad, men stoppede mig selv da jeg hørte Sarah nævne mit navn "Jeg har set hvordan du flirter med hende, stop det!" flirter Niall flirter da ikke med mig "Og sig ikke at du ikke gør, heg har set hvordan du smiler til hende, de der søde blikke, øjenkontakten og hvordan du hele tiden får hende ind i samtalerne på. Stop det!" fortsatte hun "Hvad nej jeg gør ej, men hvis jeg gjorde hvor ville problemet så være?" "Øhm det at hun er min bedste veninde" snererede Sarah tilbage "Okay kære søs, hvad så med dig, skal jeg også sige at du ikke skal have noget med Harry?" "Hvad ved du om noget med nogen Harry?" hendes stemme var blevet usikker "Harry er med i mir bandt han har da fortalt mig om dig, men jeg står da ikke i vejen for jer! Gør jeg? Nej!"
Jeg gik ind af døren og de så begge på mig "Hey" sagde jeg og de smilte begge til mig "Hva får i hygge snakket lidt om de gode gamle dage eller hvad?" spurgte jeg og satte mig på en stol der stod overfor dem.
__________
Så kom der endelig et kapitel, yeay!
- Natascha Xx
YOU ARE READING
Splittet
FanfictionPigen Tammi får det svært da hun opdager hvem det er hun går ud med, men vil hendes følser ændre sig for denne smukke blonde fyr? Eller vil Harry som pludselig dukker op skabe flere problemer? I denne historie følger vi Tammi i hendes liv og hendes...