Kapitel 19.
<I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not>
Husk at læse i bunden tak.EMA er i næste uge og jeg kan slet ikke vente! Tænk lige over hvad der er sket de sidste par måneder: jeg mødte Niall, hvis det ikke var for ham havde jeg ikke mødt Harry og de andre drenge. Jeg ville ikke være i et forhold med Harry nu, jeg ville ikke have været blevet sangskriver. Der er meget, der har ændret sig, rigtige meget!
"Så EMA boys! Er i spændte? For jeg er! Jeg har aldrig stået overfor verden!" de griner af min begejstring og jeg fortsætter "Oh! Nu kommer alle til at vide hvem jeg er ikke?" "Jo, men det gør de jo i forvejen" jeg ser på Liam han smiler til mig og ser mod Harry, nårh ja. Harry smiler til mig og siger:" De kommer til at vide hvilken fantastisk sangskriver du, hvilken uimodståelig pige du er, hvilken sød veninde du er og hvilken dejlig kæreste du er"
Orgh lad vær! For meget smir'.
Jeg rødmer helt sikkert! "Og hvor sød du ser ud når du rødmer" fortsætter Harry og jeg kigger strengt på ham, selvfølgelig nævner han dét "Ha ha ha" siger jeg ironisk og hans latter fylder rummet, jeg laver et sad face og vender mig om og går væk fra dem.
Jeg vil bade. Jep!
Jeg går ind og finder min bikinni frem, den som jeg har været hjemme at hente sammen med nogle af mine andre ting, til hvis jeg nu ville bade. Hvilket jeg jo vil. Jeg må finde ud af noget med lejlighed.
Jeg får taget den på og den sidder perfekt som altid, smuk pink bikinni! Elsker den!
Jeg går mod poolen og forbi drengene i stuen og jeg mærker deres blikke på mig. Bade tid! Jeg får lagt mit håndklæde på en af liggestolene og stiller mig ved kanten af bassinet. Jeg ser ned i vandet og smiler til mit eget spejlbilled, jeg får sat mit blonde hår op i knold og går mod trappen. Jeg går forsigtigt i vandet og smiler ved den behagelige temperatur. Vandet går mig til skulderende og puffer let ind i mig for hvert skridt jeg tager hen mod den anden side af bassinet.
"Du vil bade, hvorfor?" jeg kan høre Harrys undrende tone i spørgsmålet og jeg vender mig om for at se på ham "Fordi jeg havde lyst" siger jeg flabet og smiler for mig selv da jeg vender mig om i bassinet en omgang og ser op på ham igen. "Do you want a kiss?" siger jeg lusket og giver ham et slesk blik, som han gengælder med et frækt et. Han sætter sig på kanten ved mig og jeg er rundt på ham "Du har ikke noget der kan blive vådt vel, bare hvis jeg rør dig?" han fjerner alt fra sine lommer, hvilket var held da hans mobil lå i hans ene lomme. Han skubber let sine ting væk og jeg svømmer hen mellem hans ben.og stiller mig. Hans blik er kærligt, forførende og charmerende, et sødt smil viser sig inden han læner sig frem for at kysse mig, jeg rykker mig, hiver i ham og han lander i vandet med et plask ved siden af mig.
Jeg bryder ud i en hysterisk latter som jeg ikke kan kontrollere. Hans hoved dukker op over overfladen og jeg kigger fortsat grinende på ham. "Det gjorde du bare ikke" jeg nikker svagt mens jeg prøver at holde mit grin inde, men det lykkedes ikke, det ér for morsomt!
Hans hår hænger vådt om hans hoved og hans hænder kører automatisk igennem det så det bliver lagt tilbage i nogle fine strøg. Hans trøje, der var hvid før, er gennemsigtig nu, og alle hans tatoveringer kan ses igennem. Jeg ser igen på ham og griner "Ha ha ha" siger han surt og jeg får et fornærmet blik fra ham.
Åååårh slap dog af. Jeg griner ved min egen tanke, hvilket han reagere på og siger:"Hvad griner du af?" "Intet, intet." svarer jeg fortsat grinende, han løfter et øjenbryn. "Der er intet, seriøst!" forsvarer jeg mig selv og prøver at holde mit grin inde.
<><><>
"Maybe I'm just a kid in love, maybe I'm just a kid in love, oh baby, if this is what's like falling in love, then I don't wanna grow up." (Shawn Mendes sang 'Kid In Love' de sange hun begynder at skrive bliver fra hans nye album 'Handwritten' jeg skal nok skrive titlen, super gode sange btw) Synger jeg lavt for mig selv mens jeg nønner videre på melodien. 'All, I got it all, I don't never wanna grow up' skriver jeg videre i min bog. Melodien sidder fast i mit hoved mens jeg nønner den videre. "Hey Tam, hvad laver du?" jeg ser op fra min bog for at møde Louis øjne "Skriver lidt på en sang jeg er i gang med, hvad med dig?" han smiler sit Louis smil og jeg små griner "Jeg kom til dig da jeg keder mig, de andre smuttede i studiet, vi to skal derud senere. Må jeg høre noget eller...?" han peger på min bog "Bare os to senere?" han nikker "Må jeg høre noget?" nårh ja!, han spurgte jo
Dum er du nogle gange.
YOU ARE READING
Splittet
FanfictionPigen Tammi får det svært da hun opdager hvem det er hun går ud med, men vil hendes følser ændre sig for denne smukke blonde fyr? Eller vil Harry som pludselig dukker op skabe flere problemer? I denne historie følger vi Tammi i hendes liv og hendes...