Ramt*2

160 14 0
                                    

Kapitel 6.

Harry's synsvinkel:

Den smukkeste pige jeg nogensinde har set tror jeg lige trådte ind af døren og ja, jeg blev lige ramt hårdt i brystet.

"Og hvem er så denne smukke charmerende og meget fascinerende pige?" spurgte jeg hende om og smilte til hende hun sendte mig et lidt akavet smil kunne jeg se, men hun rekte hånden frem alligevel "Tammi og du?" jeg tog i mod hendes hånd og kyssede den let som den prinsesse hun kunne være "Mit navn er Harry"

Hun smilte et akavet smil igen, sikkert over måden jeg kyssede hendes hånd på, but I don't give a fuck!

Tammi's synsvinkel:

Han er da sød! Og nutted!

"Så hvad laver du her?" hans stemme var hæs og ru, men rar på en ukendt måde

"Tam kom og mød Zayn!" kunne jeg høre Louis råbe inde fra et andet lokale "To sekunder!" råbte jeg tilbage og kiggede på Harry igen "Jeg er blevet inviteret med til festen" han smilte og nikkede "Hyggeligt" sagde han o gik mod et lokale, men vendte sig om mod mig "De er herinde" jeg fulgte med og jep det var de fire fyre siddende i en sofa og den sort håret lækre mystiske fyr, ja han var lækker!

Jeg satte mig hen til dem og han rekte mig hånden "Jeg er Zayn" hans stemme var lækker!

"Jeg er Tammi" jeg tog imod hans hånd og smilte, jeg kunne mærke en kigge på mig og jeg vendte mig mod personen, Harry. Han stod op af væggen og så på mig vores øjne mødtes og han smilte sit dejlige smil og jeg så hurtigt væk "Vil i vide hendes rigtige navn?" selvfølgelig kan den lille lus til Niall ikke lukke røven!

"Er Tammi ikke dit rigtige navn?" spurgte Louis forundret og overrasket "Nej og hvad så! Du kalder mig Tam alligevel" sagde jeg "Må vi få dit rigtige navn af vide?" jeg vendte mig mod lyden af Harry og sagde "Nej i må ej! Lille..?-" jeg stoppede mig selv "Har han et kælenavn?" spurgte jeg de andre om og pegede på Harry "Ja det er Haz eller Hazze" svarede Louis mig, nårh Haz Hazzamus!! Det vil jeg kalde ham!

"Nårh hvor sødt Haz Hazzamus?" sagde jeg og smilte til ham han gengældte det hurtigt med et charmerende smil og sagde "Og dit navn og ikke kælenavn er?"

"For det første er Tammi ikke et kælenavn, men mit nuværende navn fordi mit rigtige navn er kikset OG mit eneste kælenavn er det Louis har givet mig som er Tam"

"Jeg troede jo du hed Tammi!" afbrød Louis mig "Whatever Louis" sagde jeg bare og lænede mig tilbage i sofaen "Hendes navn er-" jeg sprang på Niall så han væltede ned fra der hvor han sad og begyndte at grine, jeg satte mig oven på ham og holdt ham for hans mund mens de andre begyndte at grine højlydt.

"Det er ikke spor sjovt okay!?" snererede jeg irriteret af de andre, som bare fortsatte med at grine over måden jeg havde overfaldet Niall på "Så fortæl os dog dit navn Niall gør det alligevel senere" sagde Harry og løftede mig af Niall så Niall igen kunne sætte sig op med et smil på læberne. Jeg sad i favnen på Harry og overvejede stærkt at læne mig ind til ham, han virkede beroligende og tryg på samme tid "Okay, men sæt mig ned først" Harry's smil falmede lidt og jeg bumbede let ned på gulvet "Tak Haz Hazzamus" sagde jeg og så på de andre der bare så afventende på mig.

"Skal i gøre jer klar? Det er meget bedre idé" sagde jeg hurtigt og luntede ud af lokalet "Jeg henter hende" kunne jeg høre Harry sige og jeg løb derfor ind af den nærmeste dør, et værelse, jeg smækkede døren i hvilket jeg hurtigt fortrød for Harry havde åbnet den i det den var gået i og lukkede den efter sig "Hvorfor gemmer du dig og så på mit værelse?" hans værelse? Selvfølgelig!

"Øhm..  Jeg vidste ikke det var dit og jeg gemmer mig ikke" sagde jeg usikkert, drengen gjorde mig sgu usikker!

"Okay du valgte bare at gå helt tilfældigt lige da du skulle sige noget?" han gik mod mig og jeg tog hænderne op i forsvar "Haz..." "Du siger ikke resten af den sætning, det navn er irriterende endten det ene eller det andet?" afbrød han mig og jeg fortsatte "Hazzamuuuus" sagde jeg plagende og han små smilte "Jaer...?" han stod en halv meter fra mig og han tog et skridt frem "Jeg tror nok du hellere må gå tilbage jeg bliver lidt her" sagde jeg ud af det blå

"Okay så du bliver? Her på mit værelse?" "Hvorfor alle de spørgsmål Hazzamus?" jeg smilte sødt til ham og forventede faktisk at han ville gå, meeen næh nej han satte sig bare på sengen og så undrende på mig "Hvad?" spurgte jeg ham, smilte et frækt charmerende smil og svarede "Ikke noget du et bare meget køn" "Orgh gider du lige" sagde jeg og gik mod døren "Hvis du går derind skal du fortælle dit navn før eller senere" hans stemme virkede kold og følelses løs i to sekunder og jeg vendte mig om mod ham "Du vil vide mit navn lige så meget som de andre" sagde heg hans øjne borerede sug ind i mine og vi fjernede ikke vores blikke, heg vendte om og gik ind til de andre "FORTÆL dit naaaavn!! Det gør mig sindsyg ikke at vide det!" råbte Louis og jeg grinte "Okay okay slap aaaf" jeg satte ned mellem Louis og Liam og tog en lille indånding så lyd løst som det nu kunne gøres.

Harry kom til synes i døren, selvfølgelig vil han vide mit rigtige navn.

"Så sig det" "Louis luk nu! Jeg har fattet at du vil høre det" han smilte bare til mig og puffede let til mig "Mit navn er Tammasia" fik jeg sagt og havde alles opmærksomhed "Hvad er drt for et navn?" spurgte Liam "Er det overhovedet et navn?" spurgte Louis undrende "Dine forældre må virkelig elske dig" sagde Zayn, Niall smilte bare og så harder Harry jeg så mid hans øjne fangede hurtigt mine "Dit navn er smukt" sagde han og jeg tror lige jeg var faldet, hårdt!

For ham...

(Så fik vi Harry's synsvinkel og Tammi fik rigtig ramt ham som han har ramt hende. Hvad mon det sker til festen...)

SplittetWhere stories live. Discover now