Hævnen er sød

148 8 0
                                    

Kapitel 17.
<Let the fun begin>

Tammis synsvinkel:

Jeg ser kort på ham og han smiler et fjollet smil "Du er ikke rigtig klog" han kysser mig hurtigt og trykker så på start knappen og det hele begynder.

Zayn og Louis skulle gerne side i stuen mens Liam og Niall gerne skulle være i køkkenet. Harry og mig, vi har låst os inde i deres haveskur og venter på at vores knap vil blinke.

Hvad laver i?

Dig igen! Vi får min hævn.
Hævn? Hvad går den ud på?

Jeg smiler for mig selv. Okay vores hævn er god, vi har sikret os at drengene er i huset, kameraerne er sat op over alt en masse så vi kan redigere filmen. Vi har sørget for, at min kusine og fætter er med på at skræmme dem, da de er små kan de bevæge sig lydløst i rummet. Om fem sekunder slukkes alt elektronik så intet dur, hvilket vækker deres opmærksomhed. Hurtigt begynder min fætter at åbne skuffen ved siden af Liam så han kan høre det og tager skeerne og kaster efter ham og Niall. Ved hjælp af skeerne får vi dem ind til de to andre drenge, som også synes det er mærkeligt. De vil begynde at kigge lejligheden igennem for at finde os, men vi er der ikke. Når de bevæger sig ud til poolen eller ud i haven vil min kusine og fætter stå klar med en skumbrændslukker til mig og de vil selv stå klar med fjerne. Jeg kommer ud af skuret og sprøjter det på dem og løber tilbage til Harry i mens bliver der kastet fjer på dem. Lyset bliver tændt igen og de får øje på hinanden. Harry og mig kommer ikke ud før filmen er færdig da vi 'ikke er hjemme'.

<><><>

"Hahaha!!!" "Shh!!!" Harry tager fat om min mund "Shh! Vil du gerne blive opdaget?" jeg ryster på hovedet og smiler. Videoen er snart færdig og den er mega sjov! Min kusine og fætter takkede jeg inden de sneg sig ud. "Så færdig!" siger Harry lettet og læner sig tilbage, jeg krammer ham og kysser ham hurtigt inden jeg rejser mig op og tager cd'en med videoen på og smiler. "Så nu skal vi ud" "Jeg har sørget for dit interview det er om cirka 15 minutter" han smiler til mig og trækker mig ned til ham "Super det skal nok blive sjovt" "Jeg elsker dig" "Årgh tak!" han ser fornærmet ud "Men jeg elsker dig mere" fortsætter jeg og kysser ham hurtigt inden jeg rejser mig op fra ham og sniger mig ud og om til Harrys bil.

Jeg smiler for mig selv, det her skal nok blive sjovt.

Harrys synsvinkel:

Jeg går ind mod huset og sætter mig i sofaen og tænder for tv'et "Hey drenge! T's interview begynder nu!" råber jeg og jeg høre en masse stemmer. To sekunder efter kommer de alle fire ind, clean og med et undrende blik "Hvor har du været henne?" Zayn alle dine spørgsmål "Jeg kørte hende derhen? Hvorfor?" spørger jeg lige så mistænkeligt for ikke at vække deres opmærksomhed selvom jeg må indrømme at jeg vil grine når det begynder.

"Shh shh! Det begynder nu" siger jeg og skruer op for tv'et:
"Så velkommen Tammi"
"Tak" T gengælder værtens smil og værten fortsætter,
"Så lad os starte, hvordan er det at arbejde som sangskriver?"
"Ja nu har jeg jo kun været sangskriver i kort tid, men det er fedt, super godt arbejde"
"Jeg hører du skal skrive One Directions sang til EMA her om ikke så længe"
"Ja det passer, og den er skrevet"
"Nårh så det er den? Må man spørger hvad den handler om?"
"Ja selvfølgelig" hun fniser kort og jeg smiler ved lyden af hendes latter, og jeg er ikke den eneste. …
"Jeg har skrevet den sammen med Harry, det er ligesom alle vores følelser gennem en periode vi har mixed sammen"
"Så det er en kærligheds sang?"

T nikker
"Ja det er det og mere fortæller jeg ikke"
"Så dig og Harry er bare venner?" hun rødmer kort og et smil overtager hendes læber
"Nej, vi er faktisk kærester"
"Så det er I?"
"Ja" værten nikker smilende og jeg smiler, jeg kan ikke stoppe med at smile, hun har gjort det officielt.
"Inden vi skal sige farvel kan jeg forstå at der er noget du vil sige og en kortfilm der skal vises, passer det?"
"Ja det passer"

Jeg griner i et kort sekundt og ser på de andre drenge, de ser mærkeligt på hinanden mens jeg griner.

"Ja jeg ved tilfældigvis at One Direction drengene sidder og ser med det har min dejlige kæreste sørget for han har tilfældigvis også hjulpet mig idag sammen med nogle andre" drengene ser mærkeligt på mig og jeg peger flabet på skærmen som i at de nok hellere må følge med
"Her forleden smed Louis, Zayn, Liam og Niall mig i en pool, med alt mit tøj på, hvilket jeg ikke lader dem slippe afsted med så let" hun smiler lusket ind i kameraet og siger direkte, som stod hun ansigt til ansigt med drengene
"Her er min hævn og den vil være plantet på internettet for evigt og altid. Jeres fans, jeres familie, alle! Kan få lov at se den om og om igen, se hvilke skrigende tøsser i er, forbered jer."

Filmen vi har lavet begynder og jeg kan ikke lade hver med at grine.

Deres skrig er mega sjove de skriger mega meget, da Liam skriger af skeerne og da Louis går rundt og lave bange ansigter uden selv at ligge mærke til det. Se dem blive tildækket af skum og fjer.

Jeg griner og griner, stopper ikke, jeg kunne dø af det! Jeg sænker min latter og venter på deres reaktioner.

De vil nok ikke være særlig glade.

"VAR DET JER!" ups!

"I HAR GJORT OS TIL GRIN!" "Tag det roligt, jeg hjalp bare min kæreste"

Min kæreste, min dejlige dejlige kæreste.

Tammis synsvinkel:

"HEY HEY HEYIII!" min stemme giver genlyd i hele huset og jeg kan hurtigt høre larmen inde fra stuen af.

"SKAT!? BABE!? ER DET DIG!? HJÆLP MIG TAK!" Harrys stemme råber op og jeg griner kort "SKAT!? BABE!?" Jeg går mod lyden og finder ham på gulvet med alle fire drenge oven på sig. Jeg griner meget højt og sætter mig i sofaen og kigger på deres fight.

"Hvis jeg var jer ville jeg tjekke alle tweets der omhandler jer og hashtagne: #TammiForever #TPrankForRevenge #ILoveTammi

Jeg griner igen og de slipper Harry, der sætter sig op på gulvet og strækker ud "Prøv hør her:'Tammi I'm so proud of u, best video ever! Love u, congratulation with Haz' og så er der et billed alle jeres bange ansigter lavet til en collage, haha" griner jeg og viser Harry billedet, der omgående bryder ud i grin.  "Og hvad har i lært af det?" spørger jeg som var jeg deres mor "Aldrig at ligge sig ud med Tammi Jackson" siger Louis tørt og jeg griner. Jeg ser om på drengene og de skuler til mig undtagen Niall, han ser knust ud...

HVORFOR MON!

Wow easy tiger!
Det er ligesom din skyld at han har det sådan; knust og helt nede.

Min! Waow! Siger jeg bare, min? Det var hans egen fucking skyld. Han skulle absolut bare være mig utro!
Måske er det ikke kun det, men også det at du fandt sammen med Harry lige bagefter? Har du tænkt på det?

Og hvornår er Vi blevet kun til mig!?

Jeg smiler svagt til ham og hans smiler kort, mit hjerte hamre et kort sekundt lidt for hurtigt, men kun kort. Hvorfor skal han have den her påvirkning på mig?
Fordi du elsker ham. Du elsker ham stadig og derfor påvirker han dig på den måde.

Kan man ignorere sig selv? Jeg prøver. Det burde ikke være svært. Smukke. Blå. Klare. Som var han himlen, hele verden.

"Skal vi ikke smutte ud efter noget mad?" Zayn bryder stilheden og jeg hopper hurtigt ud af mine tanker, jeg fjerner akavet mit blik fra Nialls, sad jeg lige fast i hans øjne?

|| Yeay endnu et kapitel! Jeg skriver så meget jeg kan og gør mit bedste. Så hævnen er sød, haha det må man sige.

Comment, vote & follow!
- N Xx ||

SplittetWhere stories live. Discover now