16. Yersin tokadı!

140 9 3
                                    

"Değil. Sen bana sarılırken bile belki de onu hayal ediyorsun?"
dediğimde şaşırarak gözlerini açtı. Kİmıldamama izin vermeden kolunu boynuma doladı ve dudağımın üzerinden öpüp geri çıktı. Öylece kalakalmıştım. Karnımda kelebekler kanat çırpmaya başlamıştı.

"Onu mu seviyor muşum?" dediğinde elimi öptüğü yere koydum şaşkınlığımı gizleyemeyerek.

"Boran!" dedim gözlerimi birbirine bastırırken, nasıl tepki vereceğimi bilmiyordum. Kızmaya kıyamıyordum ama bana dokunmaması konusunda uyarmıştım onu.

"ONU SEVMİYORUM ANLADIN MI?! BEN S!" Lafını tamamlamasına izin verilmeden kapı çaldı.

"KİMSİN?"

"ODA TEMİZLİĞİ."

"MÜSAİT DEĞİLİZ."

"PEKİ EFENDİM."

Temizlikçi uzaklaştığında Borana kafamı çevirdim, nefes alışverişi yavaşlamışti.

"Ben seninle evliyim yani Miray."

"Sakın bir daha bu yaptığını yapma. Üstünü giy çıkalım artık." dedim sinirle kapıyı çarpıp çıkarken ve otelden dışarı attım kendimi. Otelin önündeki banka oturdum ve bir süre bekledim. Telefonum çalmaya başladığında ekrana baktım. Yabancı numara arıyordu, açıp kulağıma götürdüm.

"Efendim."

"Alo kızım."

Düğünümde ortaya çıkan adamdı cevap veren kişi.

"Kızım görüşelim lütfen."

"Tamam saat 12 de attığım konumda buluşalım. Gerçekleri öğrenmek istiyorum bakalım neymiş o gercekler."

"Canım kızım tamam o zaman görüşürüz seni seviyorum."

"Görüşürüz."

Telefonu kapadığım sırada Boran geldi. Yanaklarım kızarmıştı. Beni öpme anı ne zaman gözümün önüne gelse yanaklarım sımsıcak oluyordu.

"Kimle konuşuyorsun yavrum?"

"Babamla yani babam olduğunu iddia eden kişiyle."

"Ne diyor?"

"12 de buluşacağız."

"Tamam gideriz beraber."

"Niye beraber gidecek mişiz?" dedim soğuk davranmaya çalışırken ama ona asla kıyamıyordum.

"Kocanım ben senin beraber gitmemiz gayet normal. Ayrıca daha yeni tanıdıgın insanla neden başbaşa görüşeceksin Miray!?" dedi sesi sinirlenip sertleşirken.

"Tamam beraber gideriz." dediğimde sıktığı dişlerini gevşetti.

Arabaya binmiştik, ikimizde birbirimizle ilgilenmiyorduk. O ara sıra yan gözle bana bakıyordu. Ben ise dümdüz yola bakıyordum. Bi süre beni izlediğini fark ettiğimde yüzüne baktım hemen gözlerini kaçırmıştı.

Alisveris merkezinin önünde durduğumuzda şaşırarak Borana baktım.

"Boran?" dedim cevap bekleyen gözlerle.

"Ne yapacağız burada?"

"Sana bir şeyler alalım." dediğinde bir kaç saniye yüzüne baktım. Beni düşünmesi çok hoşuma gidiyordu.

Me'yûs▪︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin