4. Sen benim karım olacaksın!

377 12 1
                                    

Kapı bir anda açıldığında ellerimle göğüslerimi kapattırdım.

Şaşkınca kapıdan kafasını uzatan Borana baktım.

"Nabıyorsun?"

Öylece bakmış ve bir şey demeden kapıyı kapatıp çıkmıştı.

Hızla üstümdekini çıkarıp kendi kıyafetlerimi giydim. Pantolonumun düğmesi kapatırken kapı tekrar açıldı. İçeriye giren bu sefer Boran değil, Tolgaydı. İçeri girip kapıyı kapatmıştı. Dudağının yanı ve kaşı patlamıştı.

"Senin ne işin var burada?"

"Miray sen benim olacaksın! Ben seni aldatmadım babamların zoruyla o kızı öptüm."

"Aptal aptal konuşma! Boran gelecek şimdi defol git burdan Bahanen ile ilgilenmiyorum Tolga."

Bana doğru yaklaştı ve aramızdaki mesafeyi kapattı.

"Miray ben seni seviyorum. Göreceksin kaçıracağım seni."

"Dudağına noldu?"

"Lafta müstakbel kocan olacak şerefsiz yaptı."

"İyi yapmış. Sen hak etmişsin. Defol git burdan."

"Miray sen beni seviyorsun kendine gel."

"Hayır yanılıyorsun. Ben Borana aşığım ve onunla evleneceğim."

Sinirle kapıyı açtığında karşısında Boran duruyordu.

Boran, Tolganın yüzüne yumruk geçirmesiyle beraber Tolga sendelemiş ve yere yapışmıştı.

Boran, Tolgayı bacaklarının arasına alıp sinirle hıncını çıkarırcasına yumrukluyordu. Tolganın her yeri kan olmuştu.

"BORAN! Yeter! Gidelim."

"Yetmez. Geberteceğim bu piçi." dediginde durdurmak icin arkasından yapıştım.

"Boran lütfen, lütfen bak korkuyorum."

Sinirle ağzına bir yumruk daha geçirmiş ve boğmak istegiyle ellerini Tolganın boğazına doladı.

"BİR DAHA BENİM KADINIMIN 100 METRE YAKININDAN GEÇ SENİ ÖLDÜRÜRÜM ANLIYO MUSUN? BAK ŞAKAM YOK YEMİN OLSUN BİR DAHA KARIMA YAKLAŞIRSAN SENİ BIRAKIR YEDİ SÜLALENİ SİKERİM."
diye bağırmış ve Tolgayı sinirle kenara fırlatmıştı.

Kasadaki kadının önüne 700 lira atıp elinde ki poşeti aldı ve elimden tutup beni dışarı sürükledi.

"Boran ben bir şey yapmadım yemin ederim. 'Seni seviyorum' dedi 'defol git' dedim. Yemin ederim ben almadım onu içeriye."

"Biliyorum yürü."

Sinirle sürüklüyordu beni. Elini elime yapıştırmıştı adeta.

Arabanın yanına geldiğimiz de elimi elinden kurtarmaya çalıştım. Ancak çok sıkıyordu.

"Boran bi sakin olur musun? Eve gitmem lazım lütfen hızlanalım."

"Tamam. Hadi hemen bin arabaya gidelim."

Ellerimiz hâlâ birleşikti. İkimiz de aynı anda ellerimize baktığımızda hızla ellerimizi çekmiştik.

Utandığım için hemen arkamı dönüp arabaya binmiştik. Yolda giderken ben lafa girmiştim.

"Daha önce de dövmüşsün? Neden dövdün?"

Me'yûs▪︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin