5. Gülmek sana çok yakışıyor.

322 11 2
                                    

Mutfağa giderken kapıdan dönüp yüzüme acırcasına bakmıştı. Tam o anda bende kayışlar kopmuş ve tekrar ağlamaya başlamıştım.

Geri elinde ilk yardım çantasıyla gelmişti. Gözümün önüne gelen saçları geri itlemeye bile halim yoktu. Boran bunu fark edip saçlarımı kulağımın arkasına soktu. O sırada anlımın alev alev yandığını fark etti.

Dudaklarını anlıma bastırdığında şaşkınca Borana baktım.

"Nabıyosun Boran?"

"Ateşin var, ateşine baktım."

"Öperek mi bakıyosun ateşime?"

"Öpmedim. Tenimin sıcaklığından emin olamadığım için dudaklarımla ölçtüm ateşini. Ayrıca öperim de karım olacaksın sen benim." dediğinde istemsizce dudaklarım yukarı doğru kıvrıldı.

Vücudumu kremlemeden önce pamukla yüzümdeki kanları temizledi. Kaşımdan ve ağzımdan kan geliyordu. Patlamıştı.

İlk yardım çantasından kremi çıkardı. Gözleri önce omuzlarımı buldu. Kremi omuzlarıma sürdü ve elini peçeteye sildi.

"Miray bir şey söylemem lazım."

"Efendim Boran?"

"Südyenini çıkarman gerek." dediğinde şaşkınca ağzımı açtım.

"Şaka yapıyosundur umarım?"

"Miray çıkar şu lanet olası südyenini de kremleyeyim her yerin mosmor."

"Südyenimi çıkarmamı istiyorsun doğru mu anladım?"

"Her yerin mosmor be güzelim." dedi eli kopçama giderken.

"Boran olmaz. Çok ayıp."

"Senden benden başka kim var Miray burada? Saçmalamayı bırak. Bak göğüslerinde mor." dedi bakışlarını göğüslerime dikerken.

Ellerimle göğüslerimi kapattırdım. Ama o beni dinlemeden bir çırpıda südyenimin kopçasını açtı.

"Boran olmaz dur lütfen."

Boran ellerini omuzlarıma koydu ve laf anlatmak için doğrulduğumdan dolayı tekrardan sırtım yatağın başlığına deymesi için hafifçe geri doğru itledi.

Arkadan kopçamı çözmüştü ancak önden ben sımsıkı tutuyordum.

"Güzelim göğüslerine zarar vereceksin, sıkma göğüslerini Miray. Sapık değilim, yemeyeceğim seni. Sal kendini bana biraz."

"Güzelim derken? Bana mı güzelim diyosun göğüslerime mi?" diye sorduğumda şaşkınca yüzüme baktı. Bu kadar açık bir şekilde sormamı beklemiyordu.

"Göğüslerine demiştim aslında ama yani sapıkça dememiştim." dedi utanmaktan dudaklarını yalarken.

Göğüslerimin üstünde sıktığım elimin üzerine elini koydu ve gözünü gözüme kenetledi.

"Tamam anlaşalım?"

"Nası anlaşacağız?"

"Gözlerini gözlerime kenetle. Bakmadan süreceğim söz veriyorum." dediğinde göğüslerimin üzerindeki elimi hafifçe saldım.

Siyah südyenim yere düştüğünde Boran kremi göğüslerime akıtmıştı.
Parmağıyla nazikçe ovuyordu. Gözleri gözlerimden bir an olsun ayrılmıyordu.

Me'yûs▪︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin