"Miraağyy bugün çoğk güğzeldin bee." duyduğum ses Efese aitti. Ve sarhoştu yani aslında sarhoş gibi de değildi bi garipti.
Boran anlamaması için kalktım ve balkona çıkmıştım ancak peşimden balkona gelmişti.
Anlamamazlığa yatarak telefona cevap vermiştim.
"Pardon kimsin acaba?"
"Efeğs ben Efees hani sabah size şahitlik yapan Aptal. Senden gözünüğ alamayan aptal."
"Lütfen bir daha beni arama." dediğimde Boran sinirle bana baktı ve 'kim o?' dercesine kafasını salladı.
Telefonu Efesin yüzüne kapattım ve içeri geri geçtim. Tekrar aradığında telefonu kökten kapattım. Arayan kimsem yoktu zaten.
"Kim o gecenin bu saatinde arayan piç?" dediğinde şaşkınlıkla baktım. Gerçekten çok kıskançtı.
"Yanlış aramış sanırım." dediğimde inanmadığını belli ederek kaşlarını kaldırdı.
Annesi mutfağa girdiğinde konuyu kapatmıştık.
"Yeni gelin oyalanıp durma orda kaldır yemiyorsanız." dediğinde Borana baktım.
"Yemiyorsun değil mi?"
"Yok Güzelim yemiyorum." dediğinde yediğimiz masayı topladım. Tabakları yıkayıp koydum. Boran beni izliyordu. İşim bittiğinde Borana geri döndüm.
"Gitsene içeri. Ailenin yanında dur ailen özlemiştir seni." dediğimde gülümsedi.
"Bu kadar mükemmel olmak zorunda mısın?" dediğinde arkamızda bir şeyler yapan annesine baktım.
"Boran!" dedigimde haylazca gülmüştü.
Esnediğimde Boran yüzüme baktı."Uykun mu geldi? Yatalım istersen?"
"Yok gelmedi uykum."
"Tamam ben içeri gideyim o zaman." dedi ve kalkarken yanağımı okşadı.
Bende içeri gittim ve Bahar ablanın yanına oturdum.
"İyi misin Bahar abla."
"İyiyim." dediğinde güldüm.
Bahar abla o sırada eliyle oturan kızı gösterdi."Bak şu oturan çirkef var ya. Boranın ilk aşkı. Elif." dediğinde şaşırarak baktım.
"Hmm öyle mi? Niye ayrıldılar o zaman?"
"O kadarını da bilmiyorum."
Kıza daha önce hiç önemseyerek bakmadığımdan bana kötü kötü baktığını fark etmemiştim. İçime bir öküz oturmuştu. Kıskanmıştım sanki biraz.
İnsanlar azaldığı zaman yani sadece aile içi kaldığı zaman adamlar ve kadınlar bir araya geçmişti.
75 yaşında gibi gözüken dede gözlerini bana dikti. Çayından bir yudum aldı ve bana bir soru yöneltti.
"Ailen nasıl gelin kızım?"
Hepsinin canı cehenneme. Boranın gözleri önce beni sonra dedesini buldu.
"Onun ailesi sadece benim. Anne ve babası gelmeyecek düğüne haberiniz olsun."
"Allah Allah en son konuştuğumda geleceğiz demişlerdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Me'yûs▪︎
Teen FictionTakım elbisesinin kravatını bağlamaya çalışan Boran ile göz göze geldim. Kapıyı kapayıp sırtımı kapıya yasladım. Yüzüme bile bakmıyordu. "Yardım edeyim mi?" "Yok ben anneme hallettiririm şimdi." dedi inatla gözlerimin içine bakmayarak. Yanına gitt...