"Eğer ilişkiniz kurguysa ve sen boşanmak istemiyorsan bu işin içinde bir bokluk vardır. Noldu lan aşık mı oldun?"
Cevap vermesine izin vermeden elimde kahvelerle içeriye girdim. Bu sorunun cevabına gerçekten hazır değildim.
"Kahveler geldiii!" dedim neşeyle.
"Daha sonra konuşacağız bu konuyu." dedi Burak, Borana doğru kaşlarını çatıp bakarak.
"Boran? Ne konusu?"
"İş ile ilgili güzelim."
"Hııı anladım."
Herkes kahvelerini içtikten sonra Burak odasına geçmişti. Sandalyeden kalkıp Boranın yanına gittim.
"Burak ile iyi anlaşıyorsunuz."
"Efes ile de iyi anlaşıyorduk. Tabi kahpelik yapmadan önce."
"Benim yüzümden arkadaşınla aran bozuldu."
"Hayır Güzelim. O şerefsizse senin suçun ne?"
"Özür dilerim." dediğimde kollarımın altından tuttu ve masasına oturttu. Ellerini kenarlara koydu ve bana olabildiğince yaklaştı.
"Bir daha özür dilemek yok bak!"
Cam tarafına kafamı çevirdiğimde camın arkasından Elif bizi izliyordu.
Ellerimi Boran'ın boynuna doladım ve Boranı iyice kendime yaklaştırdım.
Boran gözlerini dudaklarıma dikti ve yutkundu."Çok güzelsin." dediğinde gülümsedim. Dudaklarını bana yaklaştırmıştı. Elifi kıskandırmak için yaptığımı biliyordu ve kendimi geri çekmeyeceğimi de anlamıştı.
Dudağının kenarından öpüp yüzüne baktım.
"Ne zaman çıkacağız? Saat 12'ye geliyor."
"Bir kaç imzalayacağım dosya var. Onları imzalayayım çıkalım."
Yanağından bir kez daha öptüm ve boynundaki ellerimi geri çekip yerime gitmek ve masadan inmek için Boranın kollarına tuttunduğum anda Boran ellerini belime doladı ve aramızdaki boşluğu kapadı.
"Boran ne yapıyorsun?"
"Bir daha demedin o dediğini?"
"Neyi?" dedim anlamamazlığa yatarak.
"Dedin ya sabah geldiğimizde koridorda." dediğinde yutkundum.
"Diyemem, utanıyorum."
"Çok güzel dedin ama."
"Boran lütfen. Sen böyle gözlerimin içine bakarken ben diyemem öyle." dedim başımı yere eğerken.
Boran dudaklarını boynuma bastırdığında çenesindeki hafif sakalları boynuma batmıştı.
"Tamam gel dışarıda imzalayayım dosyaları sonra gidelim."
Bilgisayarını kapatıp telefonunu aldı ve elimden tutup koridora çıktı.
Elif tam karşıda masada bize bakıyordu. Boranın tuttuğum elini daha da sıkılaştırdım.
Boran Elif'in yanına yaklaştı. Elif'in gözleri dolu dolu ve kızarıktı.
"Elif imzalayacağım dosyaları ver imzalayayım çıkacağım daha sonra."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Me'yûs▪︎
Teen FictionTakım elbisesinin kravatını bağlamaya çalışan Boran ile göz göze geldim. Kapıyı kapayıp sırtımı kapıya yasladım. Yüzüme bile bakmıyordu. "Yardım edeyim mi?" "Yok ben anneme hallettiririm şimdi." dedi inatla gözlerimin içine bakmayarak. Yanına gitt...