Yeni bölüm geldi. 💜
Hadi hemen okuyun.••••••••••••••••
Arabalar durduğunda geldiğimiz yeri görebilmek için diğerleri gibi arabadan çıktım. Kocaman ormanlık bir arazinin ortasındaki büyük kaleye bakakaldım.
Sarışın olan çocuk "Gel, seni görmek isteyen biri var." dedi. Peşinden ilerleyerek kaleye girdim. Beklediğimin aksine içerisi kalabalıktı. Muhtemelen benim yaşlarımda birçok kişi vardı.
Okul gibi bir yerdi burası sanırım. Önümdeki çocuğun durmasıyla ben de durdum. Kapıyı çaldı ve "Gir." sesini duyunca bana yol verdi ben girdikten sonra o da girip kapıyı kapattı.
Odada bir masa ve bir dolap vardı. Masanın önünde iki sandalye ve masanın yanında küçük bir çekmece vardı. Odayı incelemeyi bırakıp karşımdaki kadına baktım. Gülümseyerek yüzüme bakıyordu. Hafif bir tebessüm ettim.
Kadın elini uzattı ve "Merhaba Alesta. Benim adım Aslı. Tanıştığımıza memnun oldum." dedi. Elini sıktım ve " Ben de ama küçük bir sorum var. Beni nereden tanıyorsunuz?" başını eğdi ve tebessüm etti. Daha sonra masaya oturdu ve benim de oturmam için sandalyeyi gösterdi.
"Aklında cevabını bulamadığın birçok soru olduğunu biliyorum. Ve elimden geldiğince bütün sorularını cevaplayacağım." dedi. Kafamı salladım " Peki, ama size neden güveneyim? Sizi tanımıyorum?"
Aslı hanım "Güvenmemekte çok haklısın. Ama güvenmek zorundasın. Şu anda seni korumaya çalışıyoruz. Sorularına yanıt vermeye çalışıyoruz." dedi. Haklıydı bir şeyler biliyorlardı ve benim bunları bilmeye ihtiyacım vardı.
Her şeyden önce en merak ettiğim soruyu sordum. " Beni neden kaçırdılar?"
"Çünkü" dedi ve ayakta dikilen çocuğa baktı. "Seni öldürmek istiyorlar. Ama korkma sonuna kadar seni korumaya çalışacağız. Tabii sende bize güvenmeyi seçersen." dedi
"Ne? Beni öldürmeye mi çalışıyorlar? Ama neden?"
"Bak, onlar kendilerine 'Avcılar' diyorlar ve senin gibi olanları öldürüyorlar. Özel olanları. Bizde onların aksine özel olanları koruyoruz."
"Özel olanları?" diye sordum.
"Evet, özel olanları. Sen çok özel birisin Alesta. Aynı bu okuldaki diğerleri gibi. Çok özelsin. Bunu eminim sende fark etmişsindir. 19 yaşına bastığında her şey ortaya çıkmaya başlar. Sana senin yeteneğini ben söyleyemem. Keşfetmen gerekiyor. Ama şunu söylemem gerekiyor ki sen Medusa'nın gücüne sahipsin. Aramızda kalsın ama bu sebeple bu okuldaki herkesten daha değerlisin bizim için. Seni bu yüzden korumak istiyoruz. " dedi ve konuşmaya devam etti.
"Aileni koruyamadık ama seni koruyacağız." demesiyle beynimden vurulmuşa döndüm. Nefes alamadım.
"Nasıl yani? Saçmalamayın benim ailem trafik kazasıyla öldü." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐘ı𝐥𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫ı𝐧 𝐀𝐜ı 𝐃𝐢𝐥𝐢
FantastikBir başka Medusa efsanesi... Yaklaştım ve aynanın tam karşısına geçtim. Bana ait olmayan yansımama baktım ve gördüğüm şeyle bir kaç adım geriledim. Şuan hayal mi görüyorum yoksa rüyada mıyım? Bilmiyorum. Bildiğim tek şey karşımdaki yansıma ben değ...