Yeni bölüm geldiii. Biliyorum uzun bir süredir bölüm atmıyorum. Bunun için üzgünüm. Umarım bu bölümü beğenirsiniz.
Hadi hemen okuyun 💜🐍•••••••••••••••••
Kapının çalması ile oturduğum sandalyeden kalktım ve kapıyı açtım. Alin heyecanlı bir şekilde odaya girdi ve "Çok güzel , uyanmışsın. Hadi gel Aslı hanımdan ders programını almaya gidelim." dedi.
"Tamam gidelim." dedim ve çalışma masasının üzerinde duran telefonumu cebime atıp Alin'in peşinden çıktım ve kapıyı kilitledim. Her odanın kilidi vardı. İyi ki de vardı. Aslı hanımın odasına geldiğimizde kapıyı çaldım ve içeri girdim. Alin de peşimden girdi ve kapıyı kapattı." Aslı hanım. Alesta'nın ders programını almaya geldik." Aslı hanım başını salladı ve "Alin'ciğim bizi biraz yalnız bırakır mısın?" dedi. Alin hızlı bir şekilde kafasını salladı ve odadan çıktı.
Dönüp Aslı hanıma baktım. "Alesta, senin gücünün ne olduğunu tam olarak bilmediğimiz için temel derslere gireceksin. " dedi ve masada duran kağıdı uzattı. "Normal derslerin yanında dövüş sanatı derslerine ve silah eğitimi derslerine gireceksin. Gücün açığa çıktıkça ders programında değişecektir." dedi.
"Peki Aslı hanım." dedim. Eliyle kapıyı gösterip "Çıkabilirsin dersin yakında başlar." dedi. Odadan çıktım ve dışarıda bekleyen Alin'in yanına gittim.
"Bakayım hangi dersleri alıyorsun." dedi ve kağıdı incelemeye başladı. " Gücünün ne olduğunu bilmiyor musun?" diye sordu.
Kafamı olumsuz anlamda salladım "Hayır bilmiyorum. Bunlar bana çok tuhaf geliyor. Sürekli güçlerimin olduğunun söylenmesi falan." dedim.
Alin gülerek "Merak etme yakında alışırsın. Yani ben senin gibi değildim. Doğduğumdan beri ne olduğumu biliyorum. Ama senin gibi gelen çok öğrenci var. Ve merak etme hepsi alıştı." dedi ve "Gel seni sınıfına götüreyim." diye ekledi.
Sınıfa giderken aklıma gelen soruyu sormaya karar verdim. "Alin ? 'Ben doğduğumdan beri ne olduğumu biliyorum' derken neyi kastettin." Elimde olmadan sesimi biraz alçalttım ve "Nesin sen?" diye sordum.
Alin güldü ve "Merak etme bu okuldaki herkesin güçleri var ve bütün okul ne olduğumu biliyor. Kurtum ben." dedi. Duyduğum şeyle yürümeyi bıraktım. Yüzünü incelemeye başladım. "Ciddi misin sen?" dedim. Dalga geçiyor olmalıydı. Kurt mu? Hayır hayır kesin şaka yapıyordu.
"Evet, kurtum. Dediğim gibi okuldaki herkesin bir gücü var. Vampirler, kurtlar, büyücüler, periler. Okuldaki öğrenciler genelde saydıklarımdan biri oluyor. Sen vampir değilsin belli vampir olsaydın çoktan açığa çıkardı. Diğerlerinden birisin sanırım. " dedi ve "İşte sınıfın burası , ilk dersin silah eğitimi . Bu dersi Barlas veriyor. Yine iyisin en iyi silah eğitmeninin dersine gireceksin." dedi ve ders programını elime verip gitti. Kapıyı açtım ve içeri girdim. Kocaman bir alandı. İçeride kalabalık vardı ve ayakta duruyorlardı. Barlas da yanlarında onlara bir şeyler anlatıyordu. İçeri girmem ile bir sessizlik oluştu.
Barlas "Aramıza yeni biri katıldı." dedi ve yanını gösterdi. Yanına ilerledim ve durdum. Kendimi tanıtmamı bekliyorlardı sanırım.
"Adım Alesta Liyan Ateş. 19 yaşındayım." dedim ve Barlas'a döndüm. Yeterli olduğunu belli edercesine kafasını salladı. Bir kız elini kaldırdı ve "Arkadaşımıza bir şey sorabilir miyim?" dedi. Barlas kafasını sallayınca "Gücün ne?" diye sordu.
Ne güçmüş arkadaş. Sabahtan beri herkes aynı şeyi soruyor. "Bilmiyorum ama sanırım Medu-"
"Henüz gücünü bilmiyor Selin. Başka bir soru yoksa derse geçelim." dedi ve silahların bulunduğu bölüme doğru ilerledi. Konuşmama izin vermedi. Ama neden? Saklamam gereken bir şey mi bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐘ı𝐥𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫ı𝐧 𝐀𝐜ı 𝐃𝐢𝐥𝐢
FantasyBir başka Medusa efsanesi... Yaklaştım ve aynanın tam karşısına geçtim. Bana ait olmayan yansımama baktım ve gördüğüm şeyle bir kaç adım geriledim. Şuan hayal mi görüyorum yoksa rüyada mıyım? Bilmiyorum. Bildiğim tek şey karşımdaki yansıma ben değ...