Tong Xuan He Jin'i umursamadı, He Jin de kızların dedikodusuna katılamadı, bu yüzden zihni yavaş yavaş kendi problemleri hakkında endişelenmeye ve düşünmeye başladı.
Bu yıllarda görünüşte gerçekçi ama sıkıcı üniversite hayatını düşündü. İyi bir aşktan bahsetmeye bile gerek yokken, duyguları hakkında konuşabileceği arkadaşları bile yoktu. Hiç gece geç saatlere kadar oynamadı, ya da dışarı çıkıp diğerleri gibi sarhoş olmadı...
Hou Dongyan'ı ve oyunlar için olan sevgisini kıskandı, Zhao Xibai ve kız arkadaşının atışmalarını kıslandı, tenis kulübündekilerin, Shang ve Qin Yang'ın genç ruhlarını kıskandı...
Kendi özgürlüğünün yakın sonunu düşünen He Jin'in kalbi isteksizlik ve pişmanlıkla doluydu. Dürüst olmak gerekirse, dışarıdaki dünyayı hala merak ediyordu, biraz ara vermek ve onu kendi gözleriyle keşfetmek istiyordu.
Fakat biliyordu ki, o kadın asla izin vermezdi, ve onun da kendi annesinin elleriyle ölmeye cesareti yoktu.
He Jin sanki kendisi için düzenlenmiş olan gelecekteki yoluna bakıyormuş gibi derin bir düşünceyle uçsuz bucaksız mavi gökyüzüne baktı, ifadesi donuk ve cansızdı.
Açıklanamaz bir şekilde, He Jin'in zihni, Fire'ın sekiz yılı bekleyerek geçirdiğini düşünerek tekrar Fire'a döndü.
Bu sadece sanal dünyada gerçekleşmesine rağmen, He Jin'in son birkaç yıldır sıradanlıklarla dolu günlerinde yaşadığı tek olağandışı şeydi.
Kalbinin derinliklerinde, küçük bir ateş çoktan yakılmıştı, çırpınıyordu ve umursanmaması imkansızdı. Sıcaklığı, onu içinde gelişmekte olan olan bu mantıksız şefkat duygusunu keşfetmeye davet etti. Bununla birlikte, henüz gün ışığına çıkarılmamış olan cinsiyetinin gerçeği konusundaki tedirginliği onu geride tuttu.
"Soğuk mu?" Fire'ın sesini ona bu kadar yakın duymak He Jin'in rüyasından çıkmasına neden oldu. Yukarı baktı ve onunla konuşan kişinin aslında o koyu saçlarının altından bakışları ona sabitlenmiş olan Qin Yang olduğunu fark etti. Bakışları bir şekilde He Jin'in zihninde sahte bir sevgi yanılsaması yarattı.
"Ah...?" He Jin konuşmayı denedi, ama sesi titredi, utançtan kulaklarının açık kırmızı olmasına neden oldu.
Doğrusu, Qin Yang sadece kendi yoluna bakıyordu ve He Jin'in boynunun büzüldüğünü görünce kendiliğinden ona bu soruyu sordu.
He Jin hızlıca dik durdu, ve tekrar denedi: "Pekala, biraz. Bu sabah dışarı çıktığımda, bugün havanın iyi göründüğünü düşündüm. Gölde bu kadar soğuk olmasını beklemiyordum."
Qin Yang nazikçe bir "Ah" sesi çıkardı ve He Jin'in başının arkasına baktı. Sonbaharın sonlarında hava hala kıştan daha iyiydi, ancak bu gölün pırıl pırıl suyu ürpertici bir hava yayıyordu. Qin Yang gerçi cidden üşümemişti. Orantılı ve sağlıklı vücudu onu bir şekilde buna karşı oldukça bağışıklı hale getirmişti.
"Daha önce bir şey düşünüyordun." Qin Yang, bu cümleyi zayıfça söylerken hala He Jin'e bakmıyordu. Sesinin tonu, bunun bir soru değil, bir ifade olduğunu söylüyordu.
He Jin şaşırmıştı, belki de sadece Qin Yang Fire ile aynı aurayı verdiğinden ya da zihninde hala dikkati dağınık olduğundandı, aslında ağzından kaçırdı: "Evet, mezun olduktan sonra ne yapacağım hakkında düşünüyordum."
Qin Yang: "Sen hala birinci sınıf öğrencisisin ve bunun hakkında mı endişeleniyorsun?"
He Jin gülümsedi: "Evet, eğer bunun hakkında düşünmek için kıdemli olmayı beklersen, çok geç olabilir. Hala okuldan mezun mu olacağını yoksa yurtdışında mı okuyacağını düşünmen gerekiyor. Bu karara hazırlanmak için zaman gerekiyor. Aslında, öğrencilerimizin bir çoğu üniversiteye girdiklerinde açık hedeflere sahiptiler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waiting For You Online
Science FictionHe Jin 15 yaşındayken online bir oyunda kendisine "koca" buldu, ilişkileri sevgi ve tatlılıkla doluydu. Ancak ders çalışmasına engel olduğu için ebeveyni interneti kesti, veda etme şansı bile yoktu ve oyundan ayrılmak zorunda kaldı. 8 yıl sonra, ge...