66. Bölüm "İntikam Almak ve Bir Kini Silmek"

908 176 24
                                    

Hou Dongyan'ın öne çıkma zamanı geldiğinde, ellerini birlikte kalbinin üzerine koydu ve sessizce dua etti: "Amitabha lütfen bunun bir canavar olmasına izin verme ah ~ eğer bir canavarsa bile, lütfen hazırcevap olanlardan olmasın ah ~ hazırcevap canavarıysa bile, lütfen matematik sorusu soranlardan olmasın ~ matematik sorusu soranlardansa bile, lütfen doğru cevaplayabileceğim kolay bir soru olsun ah..." Psikolojisini hazırlamayı tamamladıktan sonra, Qi Tian çömeldi ve kutuyu açtı. Aniden önlerinde altın bir ışık parladı - hazine, bu hazine kutusu! (⊙o⊙)

Fire: "Ne şans ama."

Nine Hall His Highness: "Ah evet, beklenmedik bir şekilde ikinci denememizde hazine sandığını açtık!"

Hou Dongyan bile kendi şansına şaşırmıştı, tepki vermesi biraz zaman aldı... Tepki verdiğindeyse heyecan gözyaşları içindeydi!

Sonraki an, dünya kanalında bir mesaj parladı:

"Oyuncu 'The Great Heaven Like Leftover' gizemli bir sandık buldu ve lapis lazuli ile gizli büyü elde etti!"

Nine Hall His Highness haykırdı, "Ah, TV'desin!"

Eğer nadir materyaller ve yetenek kitapları bir hazine sandığında bulunursa, sistem dünya kanalında kutuyu açan kişinin ismini duyururdu, ama yine de bu hazineler lider tarafından dağıtılırdı. Duyurulan lapis lazuli ve gizli büyüye ek olarak, kutuda birkaç mücevher ve parşömen de vardı ama bunlar daha yaygınlardı.

Fire Qi Tian'a: "Lapis lazuliyi bana verebilir misin?" diye sordu.

Hou Dongyan bu zindan sürecinde birçok ayrıcalık görmüştü. Şimdi arkadaş listesi durmaksızın yanıp sönmeye başlamıştı, hepsi TV'de göründüğünden dolayıydı, ayrıca Yüce Tanrı'nın takımının bir parçası olması da sağ olsun... Yüce Tanrı'ya ne kadar teşekkür etse azdı, bu yüzden asla ricasını geri çevirmezdi.

The Great Leftover: "Tabii ki. Yüce Tanrı, istediğin her şeyi alabilirsin, bana sormana gerek yok!"

Fire lapis lazuliyi envanterine kaydettikten sonra, Leisure Cloud "Oyunda lapis lazulinin kullanımına çalıştın mı?" diye sordu.

Lapis Lazuli holografiğin yayınlanmasından sonra gelen yeni bir materyaldi. Şeytani zindanda da bir tane aldıklarını hatırlıyordu, onu da Fire almıştı. Ancak, taşın özelliklerinin gizli olduğu söyleniyordu ve o anda bununla ne yapabileceklerine hala çalışmamışlardı.

Fire "hmm"ladı, sonra konuştu "Zamanı geldiğinde, Ah Jin'in pençeleri için zımpara taşı olarak kullanmak istiyorum."

He Jin: "..."

Takım: "..." TV'de görünen materyal sadece gelinciğin pençeleri için zımpara taşı olarak mı kullanılacak? Merhaba, Yüce Tanrı, hasta mısın sen!

Leisure Cloud: "Pekala, görünüşe göre bizim işimize yaramaz. Eğer gelecekte bir tane bulursam, senin için saklarım."

Fire teşekkür etti, sonra Qi Tian'ın: "Bu gizli büyü ne için kullanılıyor?" diye sorduğunu duydu.

Bu sefer Leisure Cloud açıkladı: "Gizli büyüyü kullandıktan sonra, normalde becerilerini etkinleştirmek için sözlü komutlar kullanmak zorunda olan sınıflar artık büyüleri veya mantraları yüksek sesle okumak zorunda kalmazlar, zihninden söylemen yeterli"

'Şeytani zindanda bir tane bulduktan sonra, mantraları yüksek sesle söylemek zorunda kaldığımda hissettiğim utanç verici duygudan nihayet kurtulabildim. (= _ =)' diye düşündü Leisure Cloud.

Bunu duyunca He Jin nihayet neden Leisure Cloud'un bugün büyüleri yüksek sesle söylemediğini anladı!

The Great Leftover: "Ah, ben asa kullanıyorum ve kulüp ustasıyım, büyü kullanmıyorum. Bu şeyi kullanamam, siz alabilirsiniz."

Waiting For You OnlineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin