Yedi buçukta He Jin'in göz kapakları hafifçe titredi ve bilincini yavaşça geri kazandı.
Biyolojik saati onun uyanmasını sağlamıştı, ancak tüm vücudu çökmüş gibi hissediyordu. Yatakta yatarken beyninin komutlarına uyum sağlayamıyordu. Özellikle beli, kalçası ve alt uzuvları. Hiç gücü kalmamıştı.
"Ah..." Vücudunu isteksizce biraz hareket ettirdi ama uzuvları resmen hayır diye haykırıyordu. He Jin kaşlarını çattı, gözlerini ancak yarım açabiliyordu, göz kapakları bile şişmişti.
"Tanrım..." Kendisine gerçekte ne olduğunu anladıktan sonra, He Jin'in yüzü tamamen solmuştu!
Bilincini tamamen kaybettiği noktaya kadar içtikten sonra bir yabancı tarafından otel odasına getirilmiş, hatta yanlışlıkla o kişinin Qin Yang olduğunu sanmıştı!
Aynen öyle, o yüzden bütün gece ıslak rüya görmüş, bunu Qin Yang ile yaptığını hayal etmişti. İkisi de çılgındı ve kendilerini bırakıp tamamen vahşileşmişlerdi. He Jin tamamiyle arzusunun derinliğine dalmış, kendisini bu derinlikten çıkaramamıştı.
"Tanrım...Tanrım..." He Jin yüzünü sıvazladı, deliye dönmüştü!
Vücudunun her yerinde hissettiği acı umrunda bile değildi, yataktan kalkmak için çabaladı, omuzlarındaki ipeksi yorgan kayarak çıplak vücudunu ortaya çıkardı.
O kişi kimdi? Neden He Jin'den etkilenmişti ve yanından ne zaman gitmişti...?
O... Qin Yang olabilir miydi?
He Jin cüretkar tahminiyle irkildi, elini kaldırıp ağzını kapattı. Kendi kendine üç yıldır iletişim kurmadıkları için bunun olası olmadığını söyledi. Dün Q şehrinde olmasına rağmen o bir ünlüydü ve her gün tamamiyle meşguldü, asla onu aramaya vakti olmazdı. Ayrıca bardan çıkarılırken tamamen baygındı ve Qin Yang'ın böyle yerlerde görünmesi imkansızdı. He Jin'in de hafızası çok karışıktı. O kişinin ağzındaki sigara kokusunu hatırladı, yani bu kişi sigara içiyor olmalıydı, ancak Qin Yang hiç sigara içmezdi.
Kafası patlamak üzereydi. He Jin acı çekiyormuş gibi başını tuttu, gerçekten ne yapacağını bilemiyordu.
Etrafına baktığında çok lüks bir otel odası olduğunu fark etti ama ona bunu yapan adam ortadan kaybolmuştu. Her şey yerlere dağılmıştı ve kıyafetleri her yerdeydi. Ayrıca önceki gecenin sınırsız vahşiliğini gösteren, kabaca yırtılmış bir prezervatif kutusu vardı...
Utanan He Jin yorganı üstünden attı. Yataktan kalkmaya çalıştı ama belli ki çok ileri gitmişti, bacakları o kadar güçsüzdü ki ayakta duramıyordu. Kalktığında içinden belli bir sıcak şey aktı... Tanrım! He Jin anında kızardı, kendini duvardan duvara vurabilirdi!
Son 27 yıldır yaşayabileceği en çılgın ve en anormal şeyin Qin Yang ile tanışmak olduğunu düşünmüştü ve böyle bir şeyin onun başına gelmesini beklemiyordu. O kişinin kim olduğunu hala hatırlayamaması da cabası!
He Jin yerdeki kıyafet yığınında bilekliğini buldu. 30'dan fazla cevapsız arama vardı. He Jin zil sesi kullanmayı sevmiyordu, bu yüzden bilekliği hep titreşim modundaydı. O adamın aramaları duymuyormuş gibi mi yaptığını, yoksa kasten üzerini bir yığın kıyafetle mi örttüğünü bilmiyordu. Titreşimi hiç duyamamış ve 30 tanesini de kaçırmıştı.
Çoğu evden aramalardı. Ayrıca Duan Shurong'dan bir cevapsız arama ve bazı okunmamış mesajlar vardı. He Jin'in henüz onları okuyacak vakti yoktu, önce evi araması gerekiyordu.
"Hey!" Karşı taraf anında telefonu açtı, açan annesiydi, "He Jin! Sen misin? Neredeydin?!"
"Hey, anne..." He Jin konuşmaya başladığında sesi beklediğinden daha boğuktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waiting For You Online
Ficțiune științifico-fantasticăHe Jin 15 yaşındayken online bir oyunda kendisine "koca" buldu, ilişkileri sevgi ve tatlılıkla doluydu. Ancak ders çalışmasına engel olduğu için ebeveyni interneti kesti, veda etme şansı bile yoktu ve oyundan ayrılmak zorunda kaldı. 8 yıl sonra, ge...