He Jin, Qin Yang'ı üst katta takip ederken iki çocuk da onları köpek yavrusu gibi takip etti, ancak yaklaşık iki ila üç metrelik bir mesafeyi koruyorlardı. He Jin geri döndüğünde, biri geri döndü ve diğeri parmaklarıyla oynamak için diz çöktü...He Jin, kahkahalara boğulmaktan kendini alamadı. Qin Yang bunu gördüğünde onlara "Kendi kendinize oynayın! Bizi takip etmeyin!" dedi.
Küçük kardeş, Qin Yang'a yaramaz bir surat yaptı, "Kim seni takip ediyormuş!"
Kız kardeşi somurttu ve yumuşak bir sesle, "Seni takip etmiyorum, parmaklarımı kontrol ediyorum..." dedi.
He Jin, "..."
Qin Yang, He Jin'i misafir odasına götürdü. Temiz ve düzenliydi. Tıpkı 5 yıldızlı bir otel gibi bir yatak, çalışma masası, TV seti, ayrı bir banyo vardı.
He Jin valizini koyup "Baban nerede?" diye sordu.
"Muhtemelen odasında meşguldür." Qin Yang perdeleri indirdi, ısıtmayı açtı ve dolaptan yeni bir nevresim, yorgan kılıfı ve banyo havlusu çıkardı.
He Jin, "Babana söylememiz gerekiyor mu?" diye sordu.
Qin Yang, "Yarına kadar bekleyebiliriz. Sadece rahatça burada kal, hiçbir zaman arkadaşlarımı getirmem hakkında soru sormuyor."
He Jin başını salladı ve yatağına oturdu. Qin Yang da karşısındaki sandalyeye oturdu, "Bu arada, annenin oyun kaskını parçaladığını söylememiş miydin?"
He Jin o sahneyi hatırladı ve bir kez daha acınası bir haldeydi.
"Çıkar bakayım." Qin Yang işaret etti.
"Hmm?" He Jin düşünüyordu, Qin Yang oyunda olmadığında neden kaskı kontrol etmek istediği hakkında şaşırmıştı. Yine de çıkarıp Qin Yang'a verdi ve "Ne oldu ki?" diye sordu.
Qin Yang çevirdi ve "Bilekliklerin nasıl tamir edileceğini bilen bir profesyonel tanıyorum ve bilgisayarlarda da uzman. Yarın ona götüreceğim." dedi.
He Jin şaşırmıştı, "Gerçekten mi?"
"Evet." Qin Yang öyle birini tanımıyordu. Bu tür oyun kasklarının tümü Çin'de önde gelen bir teknolojiden üretildiğinden tamir etmeyi bırak hiç kimse başarılı bir şekilde bir benzerini bile üretememişti. He Jin ile aynı şeyi yapmış, internetten kontrol etmişti. Ertesi gün tüm mağazaların açılacağını biliyordu ve indirimli fiyatla yeni bir kask almak için kaskı götürecekti. Ancak, onu tekrar reddedebileceği için He Jin'in planını bilmesini istememiş ve bir bahane aramak zorunda kalmıştı.
Qin Yang oldukça üzgün hissetti ama başka yolu yoktu. Heteroseksüel bir erkeğe aşık olmasına engel olamamıştı ve ona iyi davranmanın akıllıca yollarını düşünmesi gerekiyordu. Aksi takdirde, He Jin onu sadece bir deli olarak algılardı.
Onlar konuşurken biri kapıyı hafifçe tıklattı. Nazik bir kadın sesiydi, "Yang Yang, içeride misin?"
Qin Yang kapıyı açtı ve kadın tepsiyi ona verdi. Ayrıca He Jin'i selamladı ve ona gülümsedi, "Hadi bir şeyler ye. Bir şeye ihtiyacın olursa bana seslen."
Kadının arkasında iki küçük kafa vardı ve meraklı görünüyorlardı.
Qin Yang kapıyı kapattı, tahta tepsiyi alıp beyaz yatağın üzerine koydu. Üzerinde iki açık yeşil milkshake, bir yığın lezzetli bisküvi ve hamur işi, bir tabak taze portakal vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waiting For You Online
Science FictionHe Jin 15 yaşındayken online bir oyunda kendisine "koca" buldu, ilişkileri sevgi ve tatlılıkla doluydu. Ancak ders çalışmasına engel olduğu için ebeveyni interneti kesti, veda etme şansı bile yoktu ve oyundan ayrılmak zorunda kaldı. 8 yıl sonra, ge...