Qin Yang tam olarak anlamamıştı, "Ne gibi? İş hakkında mı?"
He Jin, "Evet, oyunda sunucu olmaya devam mı edeceksin?"
Qin Yang başını iki yana salladı. Dead Water bir keresinde ona aynı soruyu sormuştu ve o zaman da aynı şekilde cevap vermişti, "Sunuculuk sadece hobim, gelecekteki hayatım için buna güvenmeyi planlamıyorum."
He Jin, "Peki diğer planların neler?"
"Hmm..." Qin Yang tenis topuyla oynuyordu, bakışları aşağı yukarı zıplayan topu takip etti, "Babam mezun olduktan sonra ona yardım etmemi istiyor, ama dürüst olmak gerekirse ne yapacağımı düşünmedim bile."
He Jin, "Ne konuda yardım etmeni istiyor?"
Qin Yang, "Şirketi ağırlıklı olarak otomobil parçaları ve bileşenleri tedarik ediyor. Kuzey Çin'de xx tarafından belirlenen fren sistemi parçalarının tedarikçisi."
He Jin, Qin Yang'ın tanınmış bir Alman otomobil markasından bahsettiğini duyunca şaşırdı, "Babanın işinden dolayı mı mekanik okuyorsun?"
"Öyle de denebilir, ama yine de bazı farklılıklar var. Ona yardım edersem makinelerle ilgilenmeyeceğim, iş yapmayı öğreneceğim." Qin Yang omuz silkti, "Buna kıyasla gerçekten istediğim bir şeyi yapma konusunda daha istekliyim, mesela bir şirket kurmak gibi. Babama katılmak isteseydim bunu birkaç yıl önce yapardım. Mezun olmamı beklememe gerek yok."
He Jin, "O zaman ona yardım etmezsen baban ne yapacak?"
"Bir oğlu daha var, değil mi?" Qin Yang gülümsedi ve tenis topuyla oynamayı bırakıp elinde tuttu. Dönüp He Jin'e baktı, "Bana erkeklerin kendi ayakları üzerinde durmaları gerektiğini söylemiştin."
"..." He Jin her zaman kendisiyle Qin Yang arasında büyük bir fark olduğunu düşünüyordu. Qin Yang yaşça küçük olmasına rağmen, yetenekleri ve cesaretiyle mükemmel biriydi. Ayrıca arkası da sağlamdı. Ondan farklı olarak, He Jin'in ailesiyle soğuk savaşı hala devam ediyordu ve gelecek için endişelenmesi gerekiyordu.
Araştırmacı olmak iyi bir fikir olabilirdi ama He Jin'in istediği bu değildi. Ancak bu fikirden vazgeçerse ve dışarıda iyi bir iş bulamazsa ne yapacaktı?
Qin Yang ona baktı ve "İş hakkında mı düşünüyorsun?" dedi. Qin Yang bundan söz edince gerildi, "Ailenle tekrar görüşmeye başladın mı?"
He Jin başını salladı, "Hayır."
Qin Yang rahatlamayla nefesini verdi. Bencilce He Jin'in ailesiyle olan ilişkisini tamamen kesmesinin harika olacağını ve böylece sonsuza kadar onunla olabileceğini düşünüyordu.
"O zaman ne düşünüyorsun?" Qin Yang belini tutup onu tahrik etmeye çalıştı, "Anlat bana, ben de senin için karar vereyim."
Kortta başka insanlar da vardı. He Jin o kadar korkmuştu ki Qin Yang'ı aceleyle itti. "Birkaç gün önce Profesör Huang, okulda kalıp araştırmacı olmaya niyetim olup olmadığını sordu."
"Baya iyi, istemiyor musun sen?" Qin Yang, He Jin'in mezun olduktan sonra birkaç yıl daha Hua Üniversitesi'nde kalmasının iyi olabileceğini düşündü. Mezun olduktan sonra üniversiteye yakın bir daire kiralayabilirlerdi. He Jin de eğitimine devam edebilir, çalışıp diğer masrafları karşılayabilirdi.
He Jin, "Ama çok para kazanmayacağım. Araştırmacıların maaşı o kadar da yüksek değil."
Qin Yang, "Neden para kazanmak için acele ediyorsun ki? Para sıkıntın yok artık."
He Jin, Qin Yang'a nasıl açıklayacağını bilmiyordu. Şu anda parası olmasına rağmen 390.000 yuan onu hiç güvende hissettirmiyordu. Oyundaki şansından ziyade kendi başına para kazanmak istiyordu. Ancak bunu yaparak annesine kendi ayakları üzerinde durabildiğini kanıtlayabilecekti. Ama eğitimine devam etmeyi seçerse, fakir de kalabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waiting For You Online
Bilim KurguHe Jin 15 yaşındayken online bir oyunda kendisine "koca" buldu, ilişkileri sevgi ve tatlılıkla doluydu. Ancak ders çalışmasına engel olduğu için ebeveyni interneti kesti, veda etme şansı bile yoktu ve oyundan ayrılmak zorunda kaldı. 8 yıl sonra, ge...