Yandaki kızlar aralarında Qin Yang'ın bakışına gülüyorlardı. Guo You aniden birkaç koltuk ötede olan He Jin'e baktı, "Qin Yang sana bakmıyor mu? Kıdemli He, maçı Qin Yang yüzünden mi izlemeye geldin?"
Diğer insanlar güldü. He Jin Tong Xuan'dan çoktan bu dedikoduyu duymuştu ve şaka yaptıklarını biliyorlardı. Ancak içten içe bir şey hissetmişti, tabii bunu duyduğunda utanmıştı da o yüzden itiraz etmeye çalıştı, "Şey, hayır, yapacak başka bir şeyim yoktu, o yüzden buradayım."
Ne kadar ciddi olduğunu görünce kızlar gülmeyi kestiler.
Tong Xuan nasılsa bir şeylerin olduğunu biliyordu. Kahve almak için dışarı çıktıklarında He Jin Qin Yang ile iyi bir ilişkisi olduğunu kabul etmişti ve gelip bir dostluk maçını izlemekte özel olan hiçbir şey yoktu... Tong Xuan, "Hiç maç izlemeye geldiğini görmedim. Değiştin mi?" diye fısıldadı.
He Jin Tong Xuan'a zorla bir gülümseme vermeye çalıştı. Pekala, evet, hayatı çok değişmişti. Okulun ilk günü, Qin Yang'ı ilk gördüğü anı hatırlıyordu, o zaman da tenis kulübü tarafından düzenlenen bir yarışma vardı. Qin Yang ve arkadaşları tenis kortuna acele ediyorlardı ve giriş salonundan çıktığında He Jin yanlışlıkla yemek kutusunu eline çarpmıştı... O zaman He Jin bu tür aktivitelerin onunla bir ilgisi olmadığını bile düşünmüştü.
Bugünlerde Fire ile birlikte bir çift oyunu oynuyordu. Gerçekte Qin Yang ile tenis öğreniyordu, içmeyi ve sabahlamayı denemişti, hatta aynı cinsiyete karşı hisler beslemeye başlamıştı... Bir ara duygularının vahşileşmesine izin verebileceğini düşünmüştü, yine de bir şekilde kendini tutmuştu.
Tong Xuan bir cips paketi açıp He Jin'e verdi, ancak He Jin reddetti. Hou Dongyan onun için yalvarırken Tong Xuan'a bakıyordu. Tong Xuan gözlerini devirdi ve Hou Dongyan'a verdi.
Maç başlamadan önce iki üniversitenin oyuncuları el sıkıştı. Başta iki maç vardı, ilkinde Guo You'nun erkek arkadaşı Zhao Xibai oynuyordu. Kızlar tezahürat yapıyor ve bağırıyorlardı. Neşeli atmosfer He Jin'in de onlarla tezahürat yapmasını sağladı.
Yan Üniversitesi'nin tenis kulübü Hua Üniversitesi'ninki kadar ünlü değildi. Hua Üniversitesi'nde birçok yeni oyuncu alınmıştı. Ayrıca kulüp lideri, Shang Bai Jian sorumluluklarını ilk yıldan yeni kulüp üyelerine vermeye niyetlenmişti. Bu nedenle kimse kimin kazanacağını kesin olarak bilmiyordu.
İlk maçta, Zhao Xibai ilk yıldan yeni bir adam ile çiftli oynadı ve 6:4 kazandılar. İkinci maçta Hua Üniversitesi'nden iki yeni adam oynadı. Yan Üniversitesi'nden deneyimli üyelerin karşısında kaybettiler ama yine de nispeten iyi performans gösterdiler.
Çiftliler bittikten sonra sırada tekliler geldi. İlk oynayan Qin Yang oldu ve herkes tekrar tezahürat yapmaya başladı. Diğer üniversitedeki ponpon kızlar bile ona bakıyordu. Bu, Hua Üniversitesi'ndeki kızları güldürdü.
Qin Yang birkaç ısınma hareketi yapmaya gitti. Bu sefer kalabalığa bakmadı ve tamamen diğer takıma odaklandı.
"Zhang Xiao!" Guo You ismi seslendi, sonra diğerlerine, "O Yan Üniversitesinin tenis kulübü lideri, şimdi üçüncü yılında..." diye açıkladı.
Diğer kız, "Eşsizler, liderlerini Qin Yang ile savaşmaya getiriyorlar!" dedi. He Jin şaşırmıştı, "Ne? Gerçekten o kadar iyi mi?"
Sonra He Jin, Zhang Xiao denen adama baktı. Qin Yang kadar uzun değildi, 180 santimetreden kısaydı. Oldukça yakışıklı olmasına rağmen o kadar da güçlü değildi. Ancak o ortaya çıkınca kızlar hemen ponponlarını sallayarak adını sevinçle haykırdılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waiting For You Online
Ciencia FicciónHe Jin 15 yaşındayken online bir oyunda kendisine "koca" buldu, ilişkileri sevgi ve tatlılıkla doluydu. Ancak ders çalışmasına engel olduğu için ebeveyni interneti kesti, veda etme şansı bile yoktu ve oyundan ayrılmak zorunda kaldı. 8 yıl sonra, ge...