Fire dirildikten sonra He Jin hala onunla konuşmak istemiyordu. Arkasını dönüp çimenlere oturdu ve belindeki flütü eline aldı.
Oyunda gündüz vaktiydi. Gökyüzü açıktı ve hava rüzgarlıydı. He Jin flütünü çalmaya başladı.
Flütün sesi doğal bir kalıcılık duygusuna sahip gibiydi. Fire arkasından dikkatle dinliyordu.
İkisi de çimenlere oturdu. Dumpling havada yavaş yavaş bir aşağı bir yukarı uçuyordu, hatta bazen sanki He Jin için ritim tutuyormuş gibi biraz poposunu kıvırıyordu. Üç kişilik aile birlikte çok samimi görünüyordu.
Müzik devam ederken, He Jin bir "ding" sesi duydu. Sistemden "Flüt becerileriniz beşinci seviyeye yükseltildi." diye bir bildirim gelmişti.
He Jin bir süre için afalladı, aniden bir şey fark etmiş gibiydi. Daha sonra çalmayı bildiği şarkıları kontrol etti ve Twig Fence ile birbirlerini ilk tanıdıklarında "Bambu Canavarı" ile savaştıktan sonra çalınan "Bambu Şarkısını" buldu. Sonunda çalabiliyordu!
Parça listesindeki "Bambu Şarkısına" baktı ve özelliklerine dair bir açıklama olduğunu gördü. "Bu şarkıyı çalarken 'Bambu Kasesini' kullanın, beklenmedik etkiler göreceksiniz."
He Jin, "..."
Takımdan biri, Fire'dan onunla ikinci oyunun rakibini tartışmasını istedi. Qin Yang önden çevrimdışı olmak zorunda kaldı.
Nine Hall His Highness, "Hey, 'Husband Loves You' takımı, 'Dragon' takımından bile beter!"
Qin Yang, "Niye?"
Nine Hall His Highness, "Sadece ortalama bir takım. Takım üyeleri genellikle 80 veya daha üstü seviyedeki oyuncular. Bu geceki maçta bile seyirci sayısı en düşük ikinciydi. Sadece katılım uğruna burada olduklarını hissediyorum. Rakipleri onlardan daha kötü olduğu için son maçta şanslıydılar. Yükselmelerinin sebebi bu!"
Qin Yang, "Onların rakibi biz olacağımızdan bu sefer o kadar da şanslı değiller gibi görünüyor."
Nine Hall His Highness, "Haha..."
Wild Crane, "'Husband Loves You' takımından bile daha şanslı bir takım var, o da ortalama bir takım olan 'Baby Don't Cry' takımı. Oylamadan sonra doğrudan yükseltilip ilk beşe girdiler."
Dead Water forumda geziniyordu ve aniden, "'My Emperor' takımını duydunuz mu? Bir çok kişinin onlara yorum atığını gördüm... Vaktiniz olduğunda videoyu izleyin. Ben izledim ve bence Haagen Dazs'tan az kalır yanları yok."
Nine Hall His Highness, "My Emperor takımı mı? Neden bu kadar tanıdık geliyor..."
Wild Crane, Dead Water'ın bahsettiği yazıyı ve takım üyelerinin isimlerini okuyordu, "Takım lideri Huang Taiji ve üyeler Dragon Prince, Empress Thousand Years, His Royal Highness The Charming, The Most Handsome... Bunlar ne... Nine Hall His Highness, sen aslında 'My Emperor' takımından gönderilen casus musun?"
(ÇN: Takım üyelerinin isimleri (Ejderha Prens, Bin Yıllık İmparatoriçe, Büyüleyici Majesteleri, En Yakışıklı) Nine'ın ismini andırdığı ya da aynı havayı verdiği için böyle söylüyor. İsim çevirilerinde kendime güvenmiyorum o yüzden hata bulmanız olası.)Nine Hall His Highness, "Yok artık! Bu kadar tanıdık gelmesine şaşmamalı. Liderleri bir süre önce benimle iletişime geçmişti! Lider Huang Taiji, takımına katılmamı istedi ve ben onu reddettim!"
Herkes, "..."
Dead Water, "İsimlerine göre, seninki gerçekten onların tarzına uyuyor."
Qin Yang, rakiplerinin o kadar da güçlü olmadığını öğrendikten sonra rahatlamıştı. Bilekliğini aldı ve Hou Dongyan'a "Orada mısın?" diye mesaj attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waiting For You Online
Science FictionHe Jin 15 yaşındayken online bir oyunda kendisine "koca" buldu, ilişkileri sevgi ve tatlılıkla doluydu. Ancak ders çalışmasına engel olduğu için ebeveyni interneti kesti, veda etme şansı bile yoktu ve oyundan ayrılmak zorunda kaldı. 8 yıl sonra, ge...