Sonraki sabah He Jin baş dönmesi, boğaz ağrısı, ağrıyan uzuvlar ve nefes alma zorluğuyla uyandı- ateşi vardı!
Evet, dün göle gittiğinde yağmur yağıyordu ve yurda döndükten sonra sıcak bir duş almamıştı. Aptalca tüm hastalıklara yenilmezmiş gibi hissetmek... Yani bu kaçınılmazdı...
He Jin kalktı ve bir bardak su içti, sonra tekrar bir ceset gibi uzanmak için yatağına gitti.
Dün gece geç uyuyan Hou Dongyan bile sonunda uyandığı zaman He Jin'in pozisyonu hala aynıydı- "Neden hala hazırlanmadın?"
Birlikte yaşadıkları bu 2,5 yıl boyunca He Jin her zaman erken kalkmıştı, her gün saat altıda ihmal etmeden uyanıyordu. Yani, onun gerçekten böyle uyuduğunu görmek Hou Dongyan için ömür boyu bir kez yaşanacak bir şeydi.
He Jin "İyi hissetmiyorum, biraz ateşim olabilir." dedi.
"Ama fena görünmüyorsun ah," Hou Dongyan yanına geldi ve elini He Jin'in alnına koydu, "Ouch, tamam, biraz sıcak. Hastaneye gitmek ister misin?"
He Jin'in fiziksel durumu her zaman biraz özel olmuştu, grip, ateşli olması ya da sadece yorgun hissetmesi önemli değildi, görünümü hiç bozulmamış, sesi de aynı kalmıştı, en fazla sadece biraz boğuk olurdu. Dolayısıyla, hasta olduğunda bile iyi olduğu konusunda ısrar etse, diğer insanlar da otomatik olarak böyle düşünürdü.
"Hayır, şimdi sadece dinleneceğim," dedi. "Yakında daha iyi olacağım."
Hou Dongyan başkalarıyla ilgilenmekte iyi olan birisi değildi. Dahası, He Jin'in söylediklerini duyunca onu daha fazla zorlamadı.
Öğlen Hou Dongyan kantinden ona yemek getirdi. Yine de uzun süre oyalanmadı ve kısa süre sonra öğleden sonranın geri kalanında dışarıda oynamak için tekrar ayrıldı. Akşam He Jin'i kontrol etmek için geri döndü. Ancak Dongyan, He Jin'in hala eskisi gibi aynı pozisyonda kaldığını, en son getirdiği yemeğin komodin üzerinde el değmeden bırakıldığını görünce bir şeylerin gerçekten yanlış olduğunu fark etti. He Jin'in yanına koştu ve tekrar alnına dokundu: Ateşi öncekinden çok daha yüksek ve tüm bu ter de ne ah!!
"Jin Ge, Jin Ge..." birkaç kere He Jin'in ismini seslenmeye çalıştı, ama cevap yoktu. Hou Dongyan korkmuştu. Aceleyle diğer adamı kaldırdı, üzerine rahat kıyafetler giydirdi, sonra yardım aramak için odadan çıktı, "Koca kafa! Qi Ge! Orada mısın?!" bir süre yan odanın kapısını çaldı ama beklediği gibi oda boştu. Orada yaşayan iki kişi yerlilerdi, bu yüzden her hafta sonu sürekli eve giderlerdi.
Hou Dongyan isteksizce He Jin'in odasına döndü, He Jin'i kendi başına nasıl hastaneye götüreceğini düşünüyordu.
He Jin çok ağır değildi, gerçekten ağır değildi. Sadece... Hou Dongyan'ın vücudu çok küçüktü. He Jin 1.75 iken o sadece 1.65 boyundaydı; ondan on santimetre uzun olan birini taşımak... kesinlikle çok yorucu bir iş olurdu.
Buna rağmen başka seçeneği yoktu. Hou Dongyan iç çekti, He Jin'i kaldırdı sonra dikkatlice odadan dışarı taşıdı. Yurdun merdivenlerine vardığında beklenmedik bir şekilde iki öğrenciyle karşılaştı, "Onun sorunu ne?"
Hou Dongyan durdu ve kendisinin dengede durmasını sağladı: "Oda arkadaşımın ateşi var, öncesinde de yanıyor ve başı dönüyordu!"
"Eh, bu He Jin değil mi?" onlardan birisi bağırdı.
"Hey, onu tanıyor musun?" Hou Dongyan memnun olmuş bir şekilde şaşırdı, "öyleyse hızlıca bana yardım et!"
Bunu söyledikten kısa süre sonra kollarındaki ağırlık aniden alındı, uzun çocuklardan birinin kollarına taşındı. He Jin'in ağırlığı da vücuduna eklenmiş olsa bile, adamın görünüşü değişmedi, merdivenlerden inerken hala oldukça rahat görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waiting For You Online
Science-FictionHe Jin 15 yaşındayken online bir oyunda kendisine "koca" buldu, ilişkileri sevgi ve tatlılıkla doluydu. Ancak ders çalışmasına engel olduğu için ebeveyni interneti kesti, veda etme şansı bile yoktu ve oyundan ayrılmak zorunda kaldı. 8 yıl sonra, ge...