37. Bölüm "Gelincik Olmak"

1.1K 203 40
                                    

Ah Jin'in çocuk görüntüsünü görmek ve sekiz yıldır özlem duyduğu sesini duymak...

Bu Qin Yang'ın içinde çok uzun zamandır kayıp olan heyecanı yeniden alevlendirmişti, kalbi ilk aşkın neşesiyle dolmuştu!

O anda Qin Yang aniden Ah Jin aslında hiç gitmemiş gibi hissetti, ancak oyun dünyasındaki zaman sekiz yıl önce durmuştu. Sanki Fire'ın yeterince güçlenmesini ve böylece birbirlerini koruyabilmelerini bekliyor gibiydi, sonra da onun zamanı bir kez daha işlemeye başlamıştı.

Hiçbir uyarı olmadan, Ah Jin aniden en çok görmek istediği formda belirmişti, bu yüzden koşup ona sarılmasına ve öpmesine engel olamamıştı...

Hala yerde çömelip başını tutan Ah Jin'e baktı, sonra Qin Yang da çömeldi.

Çocuk gibi olan genç adamla dalga geçmek istedi ve usulca sordu: "Hey, utanmayı bitirdin mi?"

Ah Jin boynunu küçülttü ve başını ellerinin arasına daha derin gömdü.

Qin Yang onu rahatlattı: "Benim önümde ne söylemek istiyorsan söyleyebilirsin, utangaç olma, ayrıca söylenmemesi gereken bir şey söylemedin."

Ah Jin: "..."

Qin Yang: "Bana daha önce kocam diye seslendin, neden hala çok utanıyorsun?"

Ah Jin: "..."

Qin Yang: "Ah evet, holografik durumda bana kocam demedin, değil mi?"

Ah Jin: "..." QAQ

Biri 13 yaşında bir çocuk, diğeri 20lerinin başlarında olan genç bir erkekti. He Jin küçük Ah Jin'e, sonra da daha büyük olan kendisine baktı. Aniden.... kocasındansa, daha çok kardeşi gibi göründüğünü hissetmişti!

Ama yine de, Ah Jin'in şu anki durumunda ona "kocam" dediğini duymak istiyordu, bu onu bir sapık gibi gösterecek olsa bile...
(ÇN: ...... Qin Yang bir sapık değil, unutmayın lütfen. Sekiz yıl öncesinden kalan bu karakter görüntüsü psikolojisini çok etkilediği ve onda çok ayrı yer ettiği için böyle şu anda sadece. Zamanla etkileri azalacak...)

Tatlılıkla kandırır bir tonda konuştu: "Bana kocam de."

Ah Jin: "..." Hayır! QAQ

He Jin o kadar utanmıştı ki bir delik kazıp kendini içine gömmek istedi! Yazarak kocam demek ve doğrudan konuşarak söylemek birbirinden tamamen farklıydı ah, o nasıl, nasıl... Kaybol!

Fakat diğeri açıkça meseleyi öylece bırakmak istemedi ve devam etti: "Eğer bana kocam demezsen, seni öpmeye devam edeceğim."

Ah Jin: "..." Q_Q Güpegündüz hiç böyle bir serseri görmemiştim!

Qin Yang bir süre bekledi ama hala Ah Jin'den bir tepki görememişti. Gözlerini kıstı, sinsi bir ışıkla parlıyor gibiydi... Her neyse, er ya da geç ona kocam diyecekti, Qin Yang'ın acelesi yoktu. Ayrıca, şimdi daha ilginç bir oynanış düşünmüştü- Qin Yang Ah Jin'e baktı ve: "Şekil değiştir!" dedi.

He Jin birdenbire vücudunun sadece bir ışık olduğunu hissetti, bir an için dönüyordu, sonra görüşü sabitlendi. Elleri ve ayakları üzerinde çimende durduğunu fark etti ve yukarı baktığında Fire'ın birkaç kat daha büyük olan görüntüsüyle karşılaştı!

.............Gelincik mi oldum?

He Jin başını çevirdi ve kendisinin vücudunu kaplayan beyaz, uzun, yumuşak kürkünü gördü.

He Jin hala vücudundaki değişikliklerin şokundaydı, ama Fire çoktan başka bir komut vermişti: "Yakınlık."

He Jin hemen kontrol edilemeyen patilerini açtı ve Fire'ın ayağının üstüne atladı, cübbesine tırmandı sonra kendisini diğer oyuncunun boynuna sardı. Bir "kıkırdama" sesi çıkarırken eğildi ve Fire'ın yüzüne sürtündü, He Jin gerçekten de hepsini hissediyordu! Kavrama, tırmanma, boynuna sarılma, yüzüne sürtünme, her şey... Bu gerçeklik hissi...

Waiting For You OnlineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin