76. Bölüm "Dev Mantı"

889 178 43
                                    

Tuhaf, o bir gelincikti ve bütün gelincikler de memeli olduğundan o da bir memeliydi, öyleyse nasıl bir yumurta doğurdu ki?

Ancak, ne olursa olsun bu "yaratığı" kendisi doğurmuştu ve He Jin o sırada çömeldiğini ve biraz güç kullandığını, sonra anında midesinin daha da rahatladığını hatırlıyordu. Hoş bir duygu değildi ve bir daha deneyimlemek istemiyordu!

He Jin yumurtaya baktı ve parmağını kullanarak merakla dürttü... çok yumuşak!

...Yumuşak kabuklu bir yumurta!

"Ah Jin! Ah Jin! Nasılsın?" Fire dayanamayıp kapının dışından bağırmaya başladı. He Jin yapmamasını söylediğinden kendini zorla içeri girmekten alıkoydu. Ama şimdi yatak odasında her şey sakin görünüyordu. Neler oluyor?

İki saniye sonra odadan yumuşak bir sesin geldiğini duydu, "İçeri gel..."

Fire hemen kapıyı açtı ve Ah Jin'in karı koca yataklarında bağdaş kurarak oturduğunu gördü. Beyaz gelincik kürkü giyiyordu ve bir de aynı renkte aynı şeyden vardı... beyaz bir yumurta.

Fire aceleyle yanına gitti ve yatağın yanına ulaştı. Merakla "Bu... bizim bebeğimiz mi?" diye sordu.

He Jin ifadesiz bir yüzle "evet" diyerek yanıtladı, ama içten içe neredeyse ölüyordu.

Fire çok gergindi, nefes almaya bile cesaret edemiyordu. Yumurtaya dokunmak için elini uzattı — sıcak ve yumuşaktı. Onu eliyle kapattığında yumurta kabuğu sanki nefes alıyormuş gibiydi...

Ah Jin dikkatlice davranan Fire'a baktı, sonra aniden Fire'ın bir insan değil de ruh olduğunu hatırladı, ayrıca kanatları da vardı. Yani bu aslında kuş yumurtası falan mı?

He Jin'in aksine Fire onun bir kuş, insan ya da başka herhangi bir şey olup olmadığını düşünmüyordu, onun ve Ah Jin'in bebeği olduğu sürece onu besleyecek ve ölümüne sevecekti. Mutlulukla yumurtayı aldı ve kollarında tuttu.

Fire yumurtayı aldığında He Jin korktu ve neredeyse bağırıyordu, "Dikkatli ol!" Bu gerçekten narin bir yumurta, eğer ezilirse bebek zarar görür...

Bekle bir dakika, böyle garip bir düşünceye nasıl sahip olabilir?

He Jin, zihnindeki karışıklık hissiyatına dayanmaya çalıştı. Hiçbir şey söylemeden, Fire'ın yumurtayı nazikçe öptüğünü gördü. He Jin gülmek istedi ama gülmedi. Sonra endişeyle "Şimdi ne yapacağız?" dedi.

Fire yumurtayı kollarında tutuyordu ve masumca "Bilmiyorum." dedi.

He Jin "Onu... Onu yumurtadan çıkaracak mısın?"

Büyülü bir yumurta ya da kuş yumurtası olsun, bu Fire'ın yumurtasıydı. Önemsenecek başka bir şey yoktu!

Fire, "..."

Ah Jin, "Neden şimdilik buraya koyup Dokumacı Kız'a sormuyoruz?"

Fire bir süre kendi içinde savaş verdi, sonra "Sen git. Ben burada bekleyeceğim." diye yanıtladı.

He Jin, "..."

Baba ve oğula (?) bakıldığında, bebek sadece bir yumurta olmasına rağmen Fire hiç bırakmak istemiyordu. He Jin tek kelime etmeden aşağı indi, sonra Poor Flame'i çağırdı ve Phoenix Adası'na uçtu. He Jin, Dokumacı Kız'a neden bir yumurta doğurduğunu sordu ve Dokumacı Kız, "Sorunuza cevap verecek kapasiteye sahip değilim." diye yanıtladı.

Waiting For You OnlineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin