Qin Yang da kulaklıklarını taktı. He Jin'in sesi kulağına ulaştı, biraz nazik ve donuktu ama biraz da titriyordu.
"İyi misin?" Ayrıca çok yüksek sesle konuşursa onu korkutmaktan korkuyormuş gibi fısıldadı.
He Jin bir kez daha kısa bir "hmm" ile cevap verdi, gözlerini kapadı ve oyundaki Fire'ın görünümünü hayal etti. Bu kişi o kadar güçlüydü, o kadar kuvvetliydi ki kimse onu yenemezdi. Her şey sadece oyunda olmuş olsa da, He Jin'i gerçek dünyada da ustaca etkilemiş ve açıklanamaz bir güven duygusu geliştirmesini sağlamıştı. Başka bir deyişle, gerçekteki zulümden kaçmak için güvenli sığınağını bulmuştu.
"Neden konuşmuyorsun?" Qin Yang endişelendi. "Ne düşünüyorsun?"
"Fire," He Jin fısıldadı. "Önceden ne olduğu hakkında düşünüyordum biraz."
Qin Yang, "Hm?"
"Sadece sekiz yıl önce, veda etmeden gittim... Özür dilerim." Fire'ın ona 'Neden veda etmedin?' diye sorduğu zamandan tamamen farklı hissediyordu. Sekiz yıl önce kafası karışmış hissediyordu, şimdi ise gerçekten üzgündü. Aslında Fire'a ikisinin o zamanlar arada sırada oyunda olduklarını, karı koca ilişkileri sahte olsa da sağlam ve derin bir dostlukları olduğunu söylemek istedi, tüm bunları unutmak nasıl mümkün olabilirdi?
Ancak, annesinin baskısı altında He Jin bunu düşünmeye cesaret edemedi. Mezun olduktan sonra birbirlerini göreceklerine dair Fire'a söz vermeye bile cesaret edememişti. O zamandan beri Fire ile olan her şey/ilişkileri, yeraltına gömülü bir şey gibi örtülüydü.
Qin Yang, "Artık sorun değil. Şimdi iyi değil miyiz?"
He Jin, "Evet."
Neyseki Fire onun için beklemişti ve He Jin artık çok pişman değildi...
Qin Yang şaşırdı, "Ağlıyor musun?"
"Hayır..." He Jin'in sesi ağlıyormuş gibiydi, ama ağlamıyordu. Yine de gerçekten ağlamak istiyordu, tüm hüsran, etkilenme, korkudan... tüm karışık duygular onun Fire'ın önünde yıkılmak istemesine neden oldu.
Qin Yang, "Öyleyse ne yapıyorsun?"
"Seni özlüyorum..." He Jin aniden bu kelimeleri söyledi. Zihnini boşaltıp kendisini güvenli bir dünyada hayal etmeye çalıştı.
He Jin'in sözlerini duyunca başta söyleyecek birçok mantıklı açıklaması olan Qin Yang aniden savunmasız yakalanmıştı. He Jin'in güçsüzlüğünü hissedebiliyor ve onun da canı yanıyordu. Oyundaki "takip eden gölge" hilesini kullanmak ve He Jin'in önüne anında uçmak için sabırsızlanıyordu, böylece ona sarılabilir, öpebilir ve ona samimiyetini verebilirdi. Tüm sorunlarını He Jin ile paylaşmak istiyordu, bir sevgili olarak.
Qin Yang, "Şapşal... Ben de seni özlüyorum, ve tam buradayım." Ama şu anda sadece sesli arama yapabiliyorlardı ve o sadece birkaç içi boş teselli kelimesi söyleyebiliyordu. Gerçekte He Jin'in karşısına çıkamıyordu bile!
Fire, bir çocuğu kontrol altına alıyormuş gibi davrandı ve sesi He Jin'i güldürdü, depresif duygularının yarısı çoktan kaybolmuş ve sakinleşmeye başlamıştı. Fire'ın ona eşlik etmesine minnettar olmasına rağmen, bu kişinin kurtarıcısı yerine yalnızca geçici sığınağı olabileceğini anlamıştı.
Bu sefer annesi ne kadar itiraz etse de He Jin onu bir daha dinlemeyecekti. Artık bir yetişkinin otoritesine karşı koyamayacak bir çocuk değildi... Artık onu kendisinden başka kimse kurtaramazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waiting For You Online
Khoa học viễn tưởngHe Jin 15 yaşındayken online bir oyunda kendisine "koca" buldu, ilişkileri sevgi ve tatlılıkla doluydu. Ancak ders çalışmasına engel olduğu için ebeveyni interneti kesti, veda etme şansı bile yoktu ve oyundan ayrılmak zorunda kaldı. 8 yıl sonra, ge...