He Jin'in gözleri büyüdü ve gözyaşlarının akmasına izin verdi, zihni Qin Yang'ın söyledikleriyle uyuşmuştu... Qin Yang'ın önünde böyle şeyler söylemiş miydi gerçekten? Ve bunu sarhoş olduktan sonra mı yapmıştı?
Qin Yang tekrar He Jin'in elini kaldırdı ve onu sertçe tehdit etti, "Bana bak ve Tanrı'ya yemin et, anne babana yemin et, onlara artık beni istemediğini söyle! Onlara benimle hiçbir ilgin olmadığını söyle. O zaman ben, Qin Yang, bu hayatta artık seni rahatsız etmeyeceğim! Söyle!"
He Jin bunu nasıl söyleyebilirdi? Bilinçsizce başını salladı ve son zihinsel savunma hattı da tamamen çöktü. Üç yıldır taktığı maske artık ağlayan yüzünü kapatamıyordu.
Qin Yang, He Jin'in zavallı tarafını izliyordu, artık soğukkanlı ve içe dönük halini koruyamıyordu ve yüzünü, itibarını, gururunu ve özgüvenini artık umursamıyordu, ancak bu sefer sonunda davranışları çok gerçekti ve Qin Yang ona sıkıca sarılmak için güçlü bir dürtü hissediyordu.
Qin Yang, He Jin'i kendisine yaklaştırdı ve onu kollarına aldı. Bunu yaparken gözleri de ıslanmaya başlamıştı.
Diğer insanlar için üç yıl göz açıp kapayıncaya kadar geçen bir süreydi. Ancak He Jin ve Qin Yang için, bir ömür boyu umutsuzluk, yalnızlık ve mücadele içinde beklemiş gibi hissettirmişti. He Jin, hormonları tarafından yönlendirilen dürtüsel, romantik bir ilişkinin kalbinde bu kadar derin bir iz bırakacağını asla düşünmemişti.
Başta He Jin romantik düşüncelerini korumak ve ilişkilerinin en iyi anında kalmasını sağlamak istemiş, ancak ani ayrılışı ikisini de büyük bir acı içinde bırakmıştı.
He Jin, gözlerinde yaşlar ve bulanık bir görüşle Qin Yang'ın gözlerine baktı, "Üç yıl oldu, neden hala..." Neden beni aramaya gelip hala beni hatırlıyorsun?
He Jin sormadan önce Qin Yang onun sözünü kesti, "Zaten sekiz yıl bekledim, neden üç yılın bir önemi olsun? Eğer geri dönmezsen, seni sonsuza kadar beklerim."
Bu cümleyi duyduktan sonra, He Jin kalbinin atmayı bıraktığını ve kanının yoğunlaştığını hissetti. Sanki düzensiz atan kalbini rahatlatırcasına fiziksel tepkilerine yeniden başlaması birkaç saniyesini aldı. Sonra kalbi tekrar hızla atmaya başladı ve kanının yeniden aktığını hissetti. Duyularını da geri kazanmıştı.
Hala elleri titrerken Qin Yang'a geri sarıldı ve gözyaşlarıyla ıslanmış dudaklarıyla önündeki adamı öptü. Qin Yang o kadar duygusal hissediyordu ki tüm vücudu titriyordu ve He Jin'i şiddetle öptü. Tam şu anda, sonunda duygusal düzeyde birbirlerine bağlanmışlardı.
He Jin her şeyi bir kenara bırakıp Qin Yang'ın boynuna sıkıca sarıldı. Birbirlerinin tadı dudaklarında kalmıştı. İkili sonbaharın sonlarının alacakaranlığında, kenar mahallelerin birinde bir arabanın yanında sevgiyle birbirlerine dolandılar.
Ancak neredeyse nefes alamaz hale geldiklerinde durdular. He Jin, sesi hala titriyorken Qin Yang'dan özür dilemek için bu arayı kullandı, "Özür dilerim. Qin Yang, özür dilerim..."
"Özür dilemeni istemiyorum! İstediğim sensin!" Gözleri hala kırmızıyken, Qin Yang arabanın kapısını açtı, He Jin'i içeri itti ve kendisi de hemen içeri girdi
...
Vücutlarının ısısı düşmeye başladığında ikisi hala iç içeydi ve birbirlerini bırakmayı reddediyorlardı.
Qin Yang dudaklarını He Jin'in yüzüne sürttü ve kızarmış, şiş göz kapaklarını küçük bir evcil hayvan gibi nazikçe yaladı. Gözlerinde artık gözyaşı yoktu ama Qin Yang doyamıyordu, sürekli olarak He Jin'in üzerine kendi kokusunu bırakmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waiting For You Online
Science FictionHe Jin 15 yaşındayken online bir oyunda kendisine "koca" buldu, ilişkileri sevgi ve tatlılıkla doluydu. Ancak ders çalışmasına engel olduğu için ebeveyni interneti kesti, veda etme şansı bile yoktu ve oyundan ayrılmak zorunda kaldı. 8 yıl sonra, ge...