134. Bölüm "Karısıyla Gösteriş Yapan Manyak"

676 117 42
                                    

Gece ışıklar kapanmışken yataklarında birbirlerine yaslanmış romantik bir film izliyorlardı. He Jin'in seçtiği bir Japon filmiydi. Filmin tarzı Japonların incelikli ve çapkın bakış açısıyla zarif ve hoştu. Böylesine romantik bir film yetişkinlere dair her şeye tamamen zıttı.

Filmin ahengi çok yumuşak, ritmi çok yavaş olduğundan Qin Yang esnemeden edemedi, "Ne anlatıyor bu? Bunun yerine gey filmleri falan izleyelim." diye sitem etti.

He Jin, "..."

Qin Yang filmle ilgilenmiyordu, bu yüzden elleri sevgilisinin üzerinde dolanmaya başladı. Çok geçmeden He Jin daha fazla dayanamadı, kucağındaki dizüstü bilgisayarı kapatıp bir kenara koydu. Sonra Qin Yang'ın başını tuttu ve onu öptü.

He Jin'in soluk ışık altında gülümseyen yüzü, daha önce hiç göstermediği bir baştan çıkarma ve müstehcenlik duygusu barındırıyordu. Oyundaki küçük kurnaz gelincik gibiydi. Qin Yang üstüne çıkıp kendisini He Jin'e bastırdı, omuzlarını tutup zorla öptü, kaba denebilecek bir şekilde dudaklarını öptü ve emdi.

Qin Yang geri çekilip He Jin'in alt dudağını okşadı, "Karıcığım, artık kavga etmeyelim, olur mu?" diye fısıldadı.

He Jin, "..."

Qin Yang ona derin bir şekilde, aklını başından alacak bir bakış attı. Sanki yalvarıyormuş gibiydi, "Geçen sefer kızdığın zamanki gibi çekip gitme, tamam mı?"

He Jin dudaklarını aralayıp fısıldadı, "Üzgünüm, geçen sefer çok baskı altındaydım." Gözlerini kapatıp Qin Yang'ın parmağını öptü, "Evet, artık tartışmayacağız." diye fısıldadı.

Qin Yang memnuniyetle gülümsedi, He Jin'e sarılırken onu öpüyordu.

"Hey, daha dün gece yaptık..."

"Sadece dokunuyorum. Söz veriyorum hiçbir şey yapmayacağım!"

"Senin verdiğin garanti hiçbir işe yaramıyor.
Bırak beni, sabah erkenden dersim var benim...um!"

"Ah..."

Her şey düzene girdiğinde He Jin gündüz okula gider, öğleden sonra da aceleyle çıkardı. Gerçekten de ortamı tamamiyle terk etmiş gibi hissediyordu, insanların düşünceleri yüzünden hissettiği baskı da fazlasıyla azalmıştı.

İşleri olmadığında birlikte tarif incelerlerdi. Qin Yang'ın yemek yapmasında, He Jin'in de ev işlerinin geri kalanını halletmesinde karar kılmışlardı. İkisi birçok korkunç yemek yapmış olsa da, sonunda masaya servis edilenler kabul edilebilir bir kaliteye gelebilmişti.

He Jin biraz temizlik hastasıydı. Ne zaman Qin Yang bulaşıkları yıkasa mutfağın her yerine su sıçratırdı. He Jin bunu bir iki kez gördükten sonra artık dayanamayacağını hissetti. Bu yüzden temizliğin geri kalanını o yapıyordu, bu sayede Qin Yang da biraz dinlenebiliyordu. Birlikte yaşamaya başladıktan sonra aralarında net bir görev dağılımı olmuştu ve ev işleri yüzünden hiç tartışmamışlardı.

Ancak yine de He Jin'in hoşuna gitmeyen bir şey vardı. Birlikte yaşamaya başladıktan sonra "İnternetin Tanrısı"nın gerçek hayatını net bir şekilde görebilmişti, "Fire Ruthless" yayın yapmaya ve Demon God'da sunucu olarak çalışmaya devam ediyordu, ancak Demon God'ın holografik versiyonunun yayınlanmasından sonra birçok netizen onu tanımaya başlamıştı. Ah Jin'in cinsiyeti yüzünden Qin Yang pek çok hayranını kaybetmişti ama aynı zamanda birçok Fujoshi olan hayran da kazanmıştı.

O günden sonra Fire ne zaman canlı yayın yapsa seyircilerin Bullet ekranı çılgına dönüyordu, vahşi atlar gibi davranarak He Jin'i hiçbir şekilde izleyemez bir hale getiriyorlardı!

Waiting For You OnlineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin