64. Bölüm "Düğün Haberleri"

953 178 73
                                    

Bu, Flower Yiyi'yi çevreleyen insanların da Nine Hall His Highness, Fire ve grubun arkadaşları olduğu anlamına mı geliyor? He Jin düşündü. Ama duruma bakınca, öyle görünmüyordu. Çünkü diğerleri onların orada durduğunu fark etmezken, siyah ve altın zırhlı adam onlara doğru kışkırtıcı bir gülümseme atıyordu.

Kapı şehre girişin tek yoluydu, bu yüzden iki takım karşı karşıya gelmeye mecburdu. Grubun yavaşça yaklaştığını gören He Jin, Flower Yiyi'nin onları selamlayacağını düşündü, ama yapmadı. Buna ek olarak, Nine Hall His Highness dışında, kendi takımlarından da hiç kimse Flower Yiyi'yi selamlamamıştı.

Ortamın havası oldukça tuhaftı, hiçbir bilgisi olmayan Hou Dongyan bile bunun farkındaydı. Ah Jin'i gizlice yanına çekti ve sordu, "Onlar kim?"

Şaşırmış olan He Jin cevap vermedi, çünkü o sırada Flower Yiyi Fire'a büyük bir kindarlıkla bakmadan önce, He Jin'e yalnızca "vahşi" olarak nitelendirilebilecek bir bakış atarak yanından geçmişti.

He Jin'in tüyleri o sert ve soğuk bakıştan dolayı diken diken oldu. Bir an sonra, şaşırmış bir halde olan Wild Crane sonunda tepki verdi, "Siktir, bu Flower Yiyi mi?"

Leisure Cloud: "Tepki vermekte çok yavaşsın..."

Wild Crane: "Onun sorunu ne?"

Cloud-Crane ikilisi de dedikoduyla ilgileniyorlarmış gibi görünmüyordu.

Nine Hall His Highness: "Ben de sormak istiyorum, neden dondurmayla birlikte? Ruthless, onunla kavga mı ettin?"

Fire: "Hayır."

Wild Crane: "Neler oluyor? Neden başka biriyle oynuyor?"

Hepsinin şaşkın bir ifadesi vardı, He Jin de biraz şaşırmış hissediyordu: Bir yanlış anlaşılma mı var? Az önce ona atılan bakış çok fazla nefretle doluydu, yine de bu kız kardeşe yanlış bir şey yaptığını hatırlamıyordu...

He Jin Fire'a baktı. Yüzünün herhangi bir ifadeden gerçekten yoksun olduğunu görünce, adamın bir şeyler bilmesi gerektiğini tahmin etti. Nine Hall His Highness ona Flower Yiyi hakkında bir özel mesaj göndermiş gibi görünüyordu, bu yüzden sormaktan kaçındı ve sadece dalgın bir şekilde merak etti, "Yiyi bizimle oynamayacak mı?"

İki saniye sonra, görüş çizgilerinin sol alt köşesinde aniden küçük bir korna mesajı uçtu-

[Korna] Copenhagen Dazs: "Linyuan Şehrinde Flower Yiyi ile akşam saat sekizde bir düğün kutlaması yapacağım. Tüm arkadaşlarım davetli, arkadaşım olmayanlar da katılabilir, kibar olmaya gerek yok!"

Demon God'da küçük korna, dünya kanalının varlığının üstündeydi. Resmi Bülten Panosundaki bilgiler dışında, küçük korna mesajları tüm oyuncular tarafından pasif olarak görülebilen diğer bilgilerdi. Oyuncular tarafından açılmasına gerek yoktu ve 10 saniye boyunca görüş alanında kalarak aktif olarak belirirdi. Ancak, onu kullanmak için gerçek para gerekiyordu.

Haberleri görünce sadece He Jin'in takımındakilerin değil, oyundaki bütün oyuncuların ağzı açık kalmıştı. Dünya kanalı bir kez daha kaynamaya başladı-

Dünya Kanalı – 'Dandelion': "Yıllık drama geliyor! Hahaha!"

Dünya Kanalı – 'Cool winter': "Siktir, Flower Yiyi döneklik yapıyor! Usta ve öğrenci birliği tamamen kırıldı mı??"

Dünya Kanalı – 'Xiushan': "Her geçen gün daha da harika, iki ay içindeki savaşı dört gözle bekliyorum! Her şeyi yırtıp atın! Yumurtaları alın!"

Waiting For You OnlineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin