Szülinap

273 16 8
                                    

-Drakula és te rendben vagytok. -mondta Tony.

-Van nevem is! -jegyezte meg Jack.

-Szokj hozzá!

Pár hét múlva...

Betöltöttem a húszat. Családi körben megünnepeltük. Jack csatlakozott hozzánk.
Végre minden rendben van. Az ég mennydörög apa jön.

-Szervusztok barátaim! -jött be apa. -Ó látom bővült a csapat! Thor a legerősebb bosszúálló! -mutatkozott be.

-Jack, Jack Ploscowety az agy turkász! -fogot kezet apával.

-Nem találkoztunk már valahol? -kérdezte apa sejtelmes.

-14 éve a Hydra-nál voltam szóval kétlem.

Egy év múlva....

-Boldog szülinapot! Boldog szülinapot! Boldog szülinapot Asherah! Boldog szülinapot! Kívánhatsz! -énekelte a csapat.

Kívántam majd elfújtam a gyertyát.

-Juuhuu! -törtek ki az ujjongva.

-Boldog huszonegyedik szülinapot! -vigyorgott Wanda. -Na ideje enni majd utána ajándék bontás!

Miután mindenki be zabált, a kanapén elterülve bontottuk a csomagokat.

-Boldog felnőtté válás napot Csipkerózsika! -olvastam Tony  ajándékát. Kibontva egy aláírt Vasemberes bögre volt benne. -Köszönöm! Kicsit sem egoista! -nevettem. Majd két puszi után tovább bontottam. -Nagyon sok puszi! Natasha. -ahogy ki nyitottam egy gyönyörű bézs színű ékszeres doboz volt benne arany díszekkel. -Várj ez az amire gondolok!? -erre Nat még jobban elmosolyodott. Ahogy kinyitottam a dobozt felcsendült a jól ismert dal. -Как узор на окне Снова прошлое рядом Кто-то пел песню мне
В зимний вечер когда-то

-Словно в прошлом ожило
Чьих-то бережных рук тепло
Вальс изысканных гостей
И бег лихих коней -csatlakozott Nat. -Вальс кружил и нёс меня
Словно в сказку свою маня
Первый бал и первый вальс
Звучат во мне сейчас
Зеркала в янтаре
Мой восторг отражают
Кто-то пел на заре
Дом родной покидая
Будешь ты в декабре
Вновь со мной, дорогая -énekeltük el.

(A dal a Once upon a December/Volt egy régi december az Anasztázia mese egyik betét dala is volt.)

-Köszönöm! -öleltem át. A végére pár könny cseppet ejtettem. Nagyon rég hallottam ezt a dalt. Anya ezt énekelte mindig. A kis zene doboz az övé volt.

-Hát ezt nem tudom, hogy fogom überelni de tessék! -adott oda Clint egy borítékot.

-Boldog szülinapot Asherah látogass meg minket hamar! Puszi Laura, Clint és a gyerekek! -olvastam a borítékon álló kis írást. Kinyitva pár gyerek rajz volt benne. Rajta pedig boldog születésnapot felíratok. -De aranyosak! Köszönöm! Puszilom a piciket!

-Én jövök! -lépett elém Apa. -Nem volt idő be csomagolni. -jegyezte meg. Majd elővett a háta mögül egy lándzsát. -Tessék! Ezt az erőd előző birtokosáé volt. Szirének szentelték fel majd Asgardi vasból kovácsolták.

-Azta! Megtisztelő! Köszönöm! -öleltem át. -A következő! Nagyon szeretünk puszi anya! Bucky és a csajok. -kinyitva egy nyaklánc volt benne amin egy A és egy L betű díszelgett. Adaline és Liv. -Azta ez gyönyörű! Köszönöm.

-Nem nagy valami de remélem tetszik! -mondta. Kinyitva egy kulcs tartó bolt benne. Amin külön féle építmények pici változata volt. -De jó! Köszönöm. -öleltem át.

-Tőlünk ezt kapod! -állt elém a két legjobb barátnőm.

-Masszázs utalvány! De jó! Köszi csajok!

Miután mindenki át adta a kreatívabbnál kreatívabb ajándékait már csak két ember maradt.

-Tessék egy szintén karkötő. Ez az igazi családom-é volt. -majd egy gyönyörű oroszos stílusú ékszert nyújtott át. -Hisz ha te nem lennél még mindig a börtönben ülnék.

-Köszönöm, megtiszteltetés!

-Én jövök szívem! -állt elém Pietro. -Ez a tied! Csak, hogy mindenki tudja kinek a csaja vagy! -vigyorgott. Majd egy gyűrűt húzott az ujjamra, amin egy M betű volt.

-Gyönyörű! -mosolyogtam. -Köszi szívem! -nyomtam egy gyors csókot a szájára.

Jack

Asherah szülinapját ünnepeljük. Itt vagyok már egy éve. Nagyon szeretett teljesek. Öko az új családom. Wanda ne turkálj a fejemben!

-Bocsi.

Szia! Wanda hagyj magamra!

-Van egy ajtó egy zárt ajtó. A Hydra címére rajta díszeleg mi ez?

A mögött vannak a régi emlékeim. Amit elzárt a Hydra.

-Mi volt a Hydra előtt?

Nem tudom...

-Talán segíthetek!

Hogy?

-Át törni.

Lehetséges?

Sziasztok! Itt vagyok egy résszel. Remélem tetszik! Ha van benne helyes írási hiba azért bocsi.

A tenger szülötte (Avengers ff.)✔️Where stories live. Discover now