Vészjósló

757 35 1
                                    

Steve-vel leültünk és mint két felnőtt megbeszéltük hogy még kéne próbálni együtt. És igen megpróbáltuk sikerrel járt.
4 hónapja hogy együtt vagyunk boldog párkapcsolatban. Na és hogy mi történt ez az idő alatt azon kívül hogy együtt vagyunk. Apával minden héten csinálunk egy apa-lánya napot. És én lettem a galaxis legfelkapottabb híre. A testvérem elvesztésébe bele nyugottam. Joce elhagyta a csapatot. Elment. De ezen kívül minden megy tovább.

Steve-vel éppen egy padon ültünk mikor megláttam egy hatalmas fény csóvát az égből lefelé szállni.

-Mi az isten!?

-Mi a baj!? -kérdezte aggódva.

-Nézd! -mutattam a kettő repülő cuccra.

-Űr hajók és a toronynál akarnak leszállni.

-Menjünk! -kiálltottam futva.

Pár perc múlva ott is voltunk. Amint fel ért a lift oda szaladtam apához.

-Semmi baj ők a barátaink. -mondta megnyugtatóan.

-Szóval igaz. Ő itt a mennydörgés istenének gyermeke. Yondu vagyok fosztogató és itt a fiam Quill. A zöld csaj Gamora a gyökér Groot a mókus pedig Mordály. A nagy piros kékes csávó meg Drex.

-Nem vagyok mókus!

Láttam hogy kedvesek ezért elő léptem Apa mögül.

-Most! -kiálltott Yondy ezzel Mordály meg nyomot egy gombot és egy áramas mező vette körül a csapatot. -Sajnálom barátom de a lányod értékesebb mindennél. Szóval most el kell rabolni. Bocsáss meg kedvesem. -fordult felém.

-Abba nekem is lesz bele szólásom. -mondtam bátran és az áram mezőből szerzett villámosággal támadtam. Jött kettő nagy darab űrlény. Kettő kar lendítésemmel fel löktem őket. Utána jött egy másik akit hátra lökve erőmmel fellökte társait. Futottam volna mikor szembe kerültem a galaxis őrzőivel.

-Kérlek nem akarunk bántani. -szólt oda Mordály.

-Nem vihettek el. Mit akartok?

-Nem mi hanem Entis királynő akar. És kilenc ezer kreditet ad nekünk ha le szállítunk.

-De ti a jók vagytok. Segíteni kéne nem elrabolni.

-Gyere már te hisztis picsa. -szólt a zöld csaj.

Itt gurult el a gyógyszer. Megütöttem.

-Te kis ribanc!

-Nem beszélhetsz így rólam.

Kezdetét vette az élet halál harc. Iszonyat jól harcolt csak nekem volt erőm. Egyszer megütött erre át hajítottam a szoba másik felébe.

-Gamora jól vagy?

-Meg leszek.

-Na jó kis csaj elég volt. -egyszer csak hátulról meg lőtt valaki egy nyugtató cuccal. Minden elsőtétült csak annyit hallottam ahogy a csapat nem bír mozdulni és csak kiált utánam. Kétségbeesetten szenvednek de nem tudnak mozogni. Majd megszakad a szívem. Mikor felébredtem egy űr hajón voltam. De még csak a felszállást tervezték. Mivel le voltam kötve sehogy sem sikerült ki szabadulni.

-Én vagyok Groot.

-Szia én Annie és kéne a segítséged. Ki kéne szabadítani a kezem.

-Én vagyok Groot! -mondta mérges hangon.

-Jól van tudom! De segíteni kéne rajtam.

-Én vagyok Groot!!!

-Bazdmeg! -kiálltotam mérgesen.

A tenger szülötte (Avengers ff.)✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora